Урок – ___ Дата __________
Тема. Новорічний калейдоскоп. Повторення поняття орнамент. Виготовлення ялинкової прикраси.
Мета: навчати учнів виготовляти ялинкову прикрасу, дотримуватися безпечних прийомів праці; повторити поняття орнамент; розвивати – творчі здібності учнів, логічне мислення, творчу уяву, художній та естетичний смак, свідоме дотримання правил безпечної праці під час виготовлення виробу; виховувати – працелюбність, творчість, почуття прекрасного.
Очікувані результати навчання здобувачів освіти:
• планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу;
• працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;
• виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно;
• раціонально використовує час та матеріали;
• презентує результати власної діяльності.
Матеріали та інструменти:
• картон
• ножиці
• олівець
• клей ПВА
• фольга
• блискітки
Використані джерела: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило «Мистецтво»: підруч. інтегр. курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти, Київ : Видавництво «Генеза», 2020
ПЛАН УРОКУ
І. Емоційне налаштування.
- Коротка релаксація допоможе відновити сили на шляху розвитку та здобуття знань!
Дитяча релаксація ХМАРИНКИ
https://youtu.be/pEPcoaXyeqc?si=98IMk6WcgtaAFH1v
ІІ. Повторення поняття орнамент. Виготовлення ялинкової прикраси.
Новорічна іграшка має свою історію. За легендою, перша
скляна ялинкова кулька з’явилася в Німеччині. Як це сталося?
Одного року видався неврожай яблук, а саме ними завжди
прикрашали ялинку. Тоді люди прийшли до склодувів з проханням зробити яблука для свята зі скла. Відтоді кульки з-поміж
ялинкових прикрас поширилися найбільше.
- Розглянь новорічний скляний «калейдоскоп» і визнач, на яких прикрасах є орнаменти. Підручник с. 50
Повторення теми «Орнамент» подано в матеріалах навчального відео (з 2:30 до 3: 08 хв). Переглянь відео «Новорічний калейдоскоп» (продовження) https://youtu.be/c6MfrtQb8NA?si=qSIt1FdI_a9Zriyi
Орнамент – це візерунок, побудований на ритмічному повторенні елементів.
- Хто правильно утворив орнамент для ялинкових іграшок – Барвик чи Лясолька?
Послідовність виконання виробу подано в матеріалах навчального відео (з 3:19 до 5:02 хв) . Переглянь відео «Новорічний калейдоскоп» (продовження) за посиланням https://youtu.be/c6MfrtQb8NA?si=qSIt1FdI_a9Zriyi
Варіант 1. Виріж кружечок з кольорового картону – це форма новорічної кульки. Намалюй несиметричний візерунок для ялинкової кульки та прикрась її дрібно нарізаною фольгою (клей ПВА).
Варіант 2. Виріж кружечок з кольорового картону – це форма новорічної кульки. Намалюй орнамент для ялинкової кульки та прикрась її блискітками (клей ПВА).
https://youtu.be/ABEW6nTQeOM?si=LkEXj2EUNqwHisAT
https://youtu.be/OR-wQh_VOEg?si=989iY9XrrGDS7_ir
V. Демонстрація робіт. Онлайн виставка робіт.
- Онлайн виставка фото-робіт «Ялинкова іграшка». Пам'ятайте про академічну доброчесність!
VІ. Рефлексія. Підсумок уроку
Гра “Незакінчене речення”
Використані джерела:
https://youtu.be/OR-wQh_VOEg?si=989iY9XrrGDS7_ir
https://youtu.be/c6MfrtQb8NA?si=qSIt1FdI_a9Zriyi