№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
МИСТЕЦТВО І Я |
|||
1. |
|
Графіка. Повторення мистецьких понять за попередній рік. Створення зображень із цифр. |
- милується та виражає емоційне ставлення (мімікою, мовленнєвими й образотворчими засобами): - до краси природи навколишнього світу та відображеної у творах графіки та живопису; розпізнає: - графічні та живописні твори; має елементарне уявлення: - про спосіб передачі руху в пейзажі; - споріднені кольори, кольорові контрасти та нюанси; |
2. |
|
Уява в творчості. Імпресіонізм. Створення об’ємної аплікації «Повітряна куля». |
- організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності; - дотримується охайності і правил техніки безпеки; - - самостійно користується знайомими художніми інструментами; - вирізняє кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), насиченість (яскравий, тьмяний) загальний колорит; елементи композиції твору (центр, головне і другорядне); побудову твору (симетричну та асиметричну, статичну, динамічну, ритмічну, метричну); - характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; - пояснює, що вдалося чи не вдалося; - визначає за допомогою вчителя/ вчительки труднощі; - обирає (за допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення; |
3. |
|
Портрет. Передача емоцій у портреті. Аналіз художнього твору. Виконання замальовок облич з натури. |
знає та називає: - головні виражальні засоби графіки та живопису; - основні матеріали та інструменти художника- графіка та живописця; розуміє та використовує на практиці: - колір у графічних творах; - колірне вирішення у живописних творах; - графічні та живописні матеріали й інструменти для створення практичного завдання; дотримується: -правил техніки безпеки при створенні творів графіки та живопису; |
4. |
|
Колективне у творчості. Народна іграшка. Ліплення коника у стилі народної іграшки або стилізований сучасний варіант (на вибір). |
милується та виражає емоційне ставлення (образотворчими та мовленнєвими засобами, мімікою) до: -краси творів скульптури та архітектури; - рукотворної краси предметів побуту; розпізнає: -твори скульптури, архітектури та декоративно-прикладного мистецтва; знає та називає: -види скульптури (кругла та рельєф); розуміє та пояснює: -виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми у скульптурі; - значення орнаментальних композицій у декоративно- прикладному мистецтві; має елементарне уявлення про: -творчість скульптора, архітектора, народних майстрів; уміє: -ліпити різними способами, досягаючи кінцевої мети; - передавати у практичній роботі основні форми будови тіла тварин, спостерігаючи за їх розміром; - раціонально організовувати робоче місце та прибирати його; дотримується: -правил техніки безпеки при створенні скульптурних, архітектурних та декоративно- прикладних творів; |
5. |
|
Скульптура. Види скульптури. Ліплення насадок на канцелярське приладдя. |
- організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності; - дотримується охайності і правил техніки безпеки; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо); - порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням; - визначає власні емоції від сприймання мистецьких творів; уміє: -ліпити різними способами, досягаючи кінцевої мети;
|
6. |
|
Пейзаж. Вибір формату. Горизонтальний і вертикальний формат. Виконання осіннього пейзажу у техніці «по вологому». |
- милується та виражає емоційне ставлення (мімікою, мовленнєвими й образотворчими засобами): -до краси природи навколишнього світу та відображеної у творах живопису; має елементарне уявлення: -про спосіб передачі руху в пейзажі; - споріднені кольори, кольорові контрасти та нюанси; - про особливості роботи акварельними фарбами в техніці“по-мокрому”; знає та називає: -головні виражальні засоби живопису; - основні матеріали та інструменти художника- живописця; розуміє та використовує на практиці: - колірне вирішення у живописних творах; - живописні матеріали й інструменти для створення практичного завдання; -як передавати рух у природі (вітер, хвилі); -як користуватися палітрою; -як утворювати відповідно до задуму відтінки кольорів шляхом змішування фарб; |
7. |
|
Орнаменти. Типи орнаментів. Стилізація. Рапорт. Створення орнаменту у довільній техніці. |
милується та виражає емоційне ставлення до: -краси творів рукотворної краси предметів побуту; розпізнає: -твори декоративно-прикладного мистецтва; - знає та називає: види декоративно-прикладного мистецтва (художня кераміка, вишивка, ткацтво, художня обробка металу та дерева, художній розпис, писанкарство); - розуміє та пояснює: -виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми у скульптурі; - значення орнаментальних композицій у декоративно- прикладному мистецтві; - раціонально організовує робоче місце та прибирає його; |
8. |
|
Виконання тестів. Створення гусені у техніці паперопластики. |
- організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності; - дотримується охайності і правил техніки безпеки; - висловлює судження щодо передання емоційного стану зображуваних об’єктів; - характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; - пояснює, що вдалося чи не вдалося; - презентує результати власної творчості; - пояснює задум; - виконує прості композиції на площинні та в об’ємі; - обирає формат (прямокутний, квадратний, трикутний, в колі, в овалі) для кращого втілення задуму; - виділяє композиційний центр, головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, композиційні засоби та правила; |
МИСТЕЦТВО І ДОВКІЛЛЯ |
|||
9. |
|
Мультиплікація. Передача характеру персонажа. Виготовлення пальчикових героїв для колективної гри.
|
- знає, що таке мультиплікації; -користується самостійно знайомими художніми інструментами; - порівнює будову природніх форм, їх пропорції; - створює казкові образи; - передає в зображенні будову людини; - аналізує та порівнює прості форми предметів і об’єктів довкілля; -робить висновки щодо своєї творчої діяльності. |
10. |
|
Графіка. Виражальні засоби графіки. Передача фактури і пластики засобами графіки. Зображення песика (кольорові олівці). |
- користується самостійно знайомими художніми інструментами; - порівнює будову природніх форм, їх пропорції; - створює реалістичні образи; - передає в зображеннях будову тварини; - висловлює власні емоції від творчої діяльності. |
11. |
|
Фотомистецтво. Макрозйомка. Мариністика. Створення плаката про збереження води в техніці аплікації. |
- знає, що таке симетрія та барильєф; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва; - порівнює елементи об'ємних форм; - розрізняє особливості об'ємного зображення; - аналізує та порівнює прості форми предметів і об'єктів довкілля; - робить висновки щодо своєї творчої діяльності. |
12. |
|
Експресія у різних видах мистецтва. Проєкт «Рух у мистецтві». Ліплення млина. |
- знає, що таке сувенір; - користується самостійно знайомими художніми інструментами; - порівнює найпростіші елементи об'ємних форм; - оздоблює об'ємну форму рельєфним декором; - передає в зображеннях будову предмета; - застосовує експерименти з формами, об'ємами; - висловлює власні емоції від творчої діяльності. |
13. |
|
Використання нетрадиційних матеріалів у мистецтві. Образ жар-птиці у декоративно-ужитковому мистецтві. Створення композиції «Жар-птиця» у техніці петриківського розпису. |
- працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; - організовує робоче місце; - виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; - обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів; - презентує результати власної або спільної діяльності. |
14. |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою у формі тестових завдань. Виконання зимового пейзажу (акварель). |
використовує творчо різні інструменти та матеріали для втілення власного задуму; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці; - бере участь у колективному виконанні; - презентує результати власної творчості; -визначає досягнення однокласників. |
15. |
|
Підсумковий урок за семестр. Виставка робіт. |
- знає, що таке інтер`єр; - бере участь у колективних творчих проектах; - дотримується правил техніки безпеки, охайності; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці; - презентує результати власної творчості; - визначає власні емоції та враження від своєї творчої діяльності. |
ПОГОДЖЕНО заступник директора з навчально-виховної роботи _________ Ю. О. Кучер від __________ 2023 р.
|