​3 клас Тема: Узагальнення матеріалу за темами «Професії» та «Одяг». (за підручником Карп'юк О.)

Про матеріал

3 клас

Тема: Узагальнення матеріалу за темами «Професії» та «Одяг». (за підручником Карп'юк О.)

Мета: Повторити й активізувати лексичні одиниці теми. Закріпити знання, уміння та навички, сформовані на уроках. Розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, увагу, чуття мови, творчі здібності учнів. Знайомити з навколишнім світом. Сприяти розвиткові самостійності мислення і вміння працювати у групах. Прищеплювати любов до англомовної поезії. Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Перегляд файлу

 

3 клас                                    

Тема: Узагальнення матеріалу за темами «Професії» та «Одяг». (за підручником Карп’юк О.)

Мета: Повторити й активізувати лексичні одиниці теми. Закріпити знання, уміння та навички, сформовані на уроках. Розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять, увагу, чуття мови, творчі здібності учнів. Знайомити з навколишнім світом. Сприяти розвиткові самостійності мислення і вміння працювати у групах. Прищеплювати любов до англомовної поезії. Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Обладнання: Підручник, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, для роботи в парах, картки із зображенням свійських тварин, картки для домашнього завдання, презентації «Професії», «Одяг».

Хід уроку

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні ми знов поговоримо про людей, про їх професії, про те що вони одягають. Повторимо назви одягу, їх кольори.

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

1)Ознайомлення з словами пісні та виконання її.

(Вчитель читає, діти повторюють за ним)

       1) I am a policeman dressed in blue.

          Here are some things I like to do

          Direct the traffic in your town,

          Help to keep you safe and sound.

           Chorus:    It’s my job and I like it fine.
                           No one has a better job than mine.
      2) I am a policeman dressed in blue.

          I want to be a friend to you.

          You con see me every day.

          I will wave my hands and say.

2) Гра «Is it a doctor?».

Учитель показує учням слайди із Презентації (Професії) із зображенням людей різних професій, наприклад спортсмена.

T: Is it a cooker?

Учні повинні відповісти:

P: No, it isn’t. It’s a sportsman.

Учитель ставить такі саме запитання стосовно інших слайдів презентації. Учні по черзі відповідають. Потім запитання до класу ставить один із учнів.

ІІ. О СНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1)Перед тим,  як перевірити домашнє завдання, повторюємо лексичний матеріал теми «Професії», впр. 1 с. 96 

      Picture 1-8. What’s her / his job?

2)Розповідь по малюнку про те, у що одягнений їхній улюблений казковий герой;

3) Перевіряємо впр. 2, с. 94-95

 

4) Гра «Jumbled letters».

Учитель показує учням слайди із Презентації (Одяг) із зображенням одягу та просить переставити літери у потрібному порядку. Н-д :

 

      S R D ES   

5.Фізкультхвилинка. «Lift».

Lift  goes  up  and  down up  and  down, up  and  down

Doors  close  in  and  out , in  and  out, in  and  out.

People  go  all  around , all around, all  around.

6) Повторення граматичного матеріалу. (Групова робота).

Гра «Річка».

Вчитель об’єднує учнів у 2  команди, пропонує заповнити пропуски у картки та прочитати текст, кожне речення якого – умовна кладка через річку. Щоб перейти на інший берег «річки» слід правильно прочитати речення. Учасники команд по черзі читають речення. Якщо учасник Допустив помилку, капітан команди повинен правильно прочитати речення. В іншому разі, учасник залишає команду. Перемагає команда, у якій усі учасники перейшли на другий берег «річки».

Теперішній неозначений та Теперішній тривалий час.

(Дітям даються картки та опорні таблиці)

 

 

Indefinite

неозначений

Continuous

тривалий

Present

Теперішній

Дієслово(присудок)

або (якщо підмет He, She, It) Дієслово+s

зазвичай, завжди, кожного дня

(usually, always)

am        

is         Дієслово+ing

are 

зараз (now)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Card 1

actress               

doctor

footballer

plays football

acts in films

works at a hospital

working in the garden swimming

playing tennis

 

 

 

Card 2

music teacher

pilot

cook

flies an airplane

plays the piano

cooks food

cooking

watching television

driving a car

 

 

 

7. Виконання вправи «Викресли «зайве» слово».

1) face, arm, leg, boy.

2) pilot, secretary, uniform, policeman.

3) driver, paint, sing, teach.

4) hospital, bank, teacher, theatre.

 (Виділене слово зайве)

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Домашнє завдання.

Spinner game «Crazy Jobs».

Виконати завдання на картках.

 

 

 

 

 

 

 

 

Card 2

 When I grow up I want to be a (A) _____________, because it’s great to (B) _________________________ all the time.

 My brother is a (C) _____________________ and he is always looking into people’s (D) _______________________.

 My sister is a (E) ____________________. This is the right job for her, because she loves (F) _________________.

 

 

 

 

 

 

Card 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель роздає дітям картки із малюнками та текстом, у якому пропущені слова (замість пропущених слів необхідно вставити малюнки із картки №1 на свій вибір з кожного рядка). Завдання — самостійно заповнити пропуски.

 

2.Підведення підсумків уроку.

Якщо учневі урок сподобався, він дає вчителю шаблон червоного кольору, якщо не дуже сподобався – зеленого і, якщо зовсім не сподобавсь – синього.

 

 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
28 листопада 2018
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку