Розробка уроку у 3 класі для дітей з особливими потребами на тему "Приготування їжі". За підручником Карп'юк О. Розробка для загальноосвітніх шкіл та інтернатів. Тип уроку комбінований
Конспект уроку у 3-Б класі
Практична:
1.Навчити дітей розповідати про улюблені страви
2.навчити монологічному мовленню за темою
3.навчити учнів вживати мовні кліше в мовних ситуаціях
Освітня:
1.вчити учнів осмислювати отриману на уроці інформацію та висловлювати своє ставлення до неї
2.розширити лексичний запас дітей
3. удосконалити навички вживання дієслів у теперішньому часі Indefinite
Розвиваюча:
Виховна:
1. тематичні малюнки
2. підручник
3. картки для самостійної роботи
4. Схематичний план уроку
1) Початок уроку |
3 хв. |
2) Уведення в іншомовну атмосферу |
5 хв. |
3) Подання граматичного матеріалу. Прислівник частотності always |
8 хв.. |
4) Подання діалогу для читання |
5 хв. |
5) Повторення граматичного матеріалу |
5 хв. |
6) подання тексту для читання |
8 хв. |
6) Подача домашнього завдання |
4 хв. |
7) Підведення підсумків роботи |
3 хв. |
5. Хід уроку
|
Good morning! Who is on duty today? Who is absent? Сьогодні ви навчитеся описувати процес приготування різних страв |
2. Уведення в іншомовну атмосферу
Мета: удосконалення навичок звуковимови, уведення в іншомовну атмосферу, активізація вивченої лексики в усних мовних висловлюваннях
Прийом: зразок вчителя
Бесіда вчителя з учнями |
Can you cook? What can you cook? Do you like cooking? Can you make a fruit salad? What do we need for a fruit salad? Can you make a vegetable salad? What do we need for a vegetable salad? |
3. Подання лексичного матеріалу. Прислівник частотності usually
Мета: пояснення вживання прислівника частотності always
|
Let’s look at the pictures on page 108. we can see some food here. Repeat after me. Do you like cereal? Can you make cereal? |
4. Подання діалогу для читання впр.1 ( с.107)
Мета: навчити учнів вживати мовні кліше в мовних ситуаціях, розвиток діалогічного мовлення
Прийом: аудіо запис
4) етап перевірки розуміння змісту тексту |
Look at the pictures of ex.2 Who can we see here? Can you tell me what Tom usually does on Saturdays? Let’s read the dialogue and see what Bill and Kate usually do on Saturdays?
|
5.Повторення граматичного матеріалу
Мета: повторити структури теперішнього неозначеного та тривалого часів
|
Look at the pictures of exercise 3. Who can we see here? What are they doing? Is Bill helping his father? |
3)етап перевірки розуміння змісту тексту
4) складання діалогів на основі прочитаного 5) практикування в письмі
|
Can you make a salad? What fruits/vegetables do you need for your salad? Now let’s read the text “Making salads” Читання «ланцюжком» What do the girl and her sister like making on Sundays? What salad does the girl like to make? What does she need for the fruit salad? What salad does her sister like to make? Vegetable salad. What does she need for the vegetable salad? Учні усно за допомогою вчителя складають діалоги за зразком, використовуючи слова з рамки, і записують діалоги у зошити. Учитель роздає картки для самостійної роботи. Учні повинні прочитати текст на картках і заповнити в ньому пропуски, використовуючи подані слова. |
|
|
Write down your hometask p.5 Ex.119 |
|
What activity did you like best? What especially difficult for you? |