3D-графіка. Моделювання іграшкової піраміди

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання іграшкової піраміди

imageПослідовність виконання роботи

1)    imageВідкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився        курсор        . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.            

2)    За допомогою меню додаємо     тор    (Додати/Сіть/Тор)        або    Shift+A.

Пропорційно збільшуємо наш обєкт за допомогою клавіші S (рис.1).  

image Рис.1

3)    Перейдем в режим редагування об’єкта натиснувши клавішу Tab та оберемо інструмент редагування граней.                                     image Виділяємо серединну частину Тора затиснувши клавіші Shift +Alt (рис.2).

image Рис.2

4)Зменшуємо область натиснувши клавішу S (рис.3). Перейдем в режим каркас  

image

та натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімемо  по осі Z (рис.4,5). 

image 

Рис.3

image 

Рис.4

image 

Рис.5

5)У режимі редагування об’єкта збільшимо кількість граней викликавши контекстне меню ПКМ/Поділити та згладимо поверхню кільця    ПКМ/Згладжене тонування  (рис.6).

image 

image Рис.6 6) Копіюємо даний обєкт декілька  разів натиснувши Shift+D та маштабуємо кожен створений об’єкт клавішою S (рис.7). Натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімемо кожену складову піраміди вгору по осі Z в режимі каркасу                                                (рис.8).

                  

 Рис.7 image Рис.8

7) Додамо вісь на якій будуть зібрані кільця піраміди: (Додати/Сіть/Циліндр) або Shift+A. Пропорційно зменшуємо наш циліндр за допомогою клавіші S та збільшуємо по осі Z, викликаємо контекстне меню ПКМ/Згладжене тонування (рис.9).

image 

Рис.9

8) За допомогою меню додаємо площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A, натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімаємо площину по осі Z (рис.10).

image Рис.10 9) Налаштовуємо матеріал поверхні для кожного кільця задаємо різний колір, площині також можна задати матеріал (рис.11).

image Рис.11

10) Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як...  

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Piramida в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.12).

 

image 

Рис.12

11) Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент

image 

Рис.13

12) Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.14). 

image 

Рис.14

13) Якщо       результат      рендеру      вас      влаштовує,       відкрийте       меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.15). Збережіть зображення з ім’ям Piramida, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

image 

Рис.15

pdf
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку