Моделювання іграшкової піраміди
Послідовність виконання роботи
1) Відкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився курсор . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.
2) За допомогою меню додаємо тор (Додати/Сіть/Тор) або Shift+A.
Пропорційно збільшуємо наш обєкт за допомогою клавіші S (рис.1).
Рис.1
3) Перейдем в режим редагування об’єкта натиснувши клавішу Tab та оберемо інструмент редагування граней. Виділяємо серединну частину Тора затиснувши клавіші Shift +Alt (рис.2).
4)Зменшуємо область натиснувши клавішу S (рис.3). Перейдем в режим каркас
та натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімемо по осі Z (рис.4,5).
5)У режимі редагування об’єкта збільшимо кількість граней викликавши контекстне меню ПКМ/Поділити та згладимо поверхню кільця ПКМ/Згладжене тонування (рис.6).
Рис.6 6) Копіюємо даний обєкт декілька разів натиснувши Shift+D та маштабуємо кожен створений об’єкт клавішою S (рис.7). Натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімемо кожену складову піраміди вгору по осі Z в режимі каркасу (рис.8).
7) Додамо вісь на якій будуть зібрані кільця піраміди: (Додати/Сіть/Циліндр) або Shift+A. Пропорційно зменшуємо наш циліндр за допомогою клавіші S та збільшуємо по осі Z, викликаємо контекстне меню ПКМ/Згладжене тонування (рис.9).
8) За допомогою меню додаємо площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A, натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімаємо площину по осі Z (рис.10).
Рис.10 9) Налаштовуємо матеріал поверхні для кожного кільця задаємо різний колір, площині також можна задати матеріал (рис.11).
Рис.11
10) Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як...
Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Piramida в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.12).
11) Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент
12) Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.14).
13) Якщо результат рендеру вас влаштовує, відкрийте меню
Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.15). Збережіть зображення з ім’ям Piramida, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png.
Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.