3D-графіка. Моделювання молота Тора

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання молот Тора

imageПослідовність виконання роботи 1) Відкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився        курсор        image . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.            

2)  За допомогою меню додаємо циліндр (Додати/Сіть/Циліндр) або Shift+A.

Пропорційно зменшуємо наш обєкт за допомогою клавіші S (рис.1).  

image                        image 

                    Рис.1                                                            Рис.2

3)  Розтягнем циліндр, щоб отримати ручку молота натиснувши клавіші S і Z

(рис.2).

4)  За допомогою меню додаємо куб (Додати/Сіть/Куб) або Shift+A (рис.3). Змінемо розміри куба , щоб отримати форму молота натиснувши клавіші  S і Y та S і X (рис.4).

image

                                 Рис.3                                                        Рис.4

5)Перемістим готову деталь вгору натиснувши клавіші G і Z (рис.5). Копіюємо циліндр Shift+D, зменшуємо – натискаючи клавіші S і Z та опускаємо по осі Z натиснувши G і Z (рис.6).

 image 

                                  Рис.5                                                        Рис.6

6) За допомогою меню додаємо тор (Додати/Сіть/Тор) або Shift+A, пропорційно зменшуємо натиснувши клавішу S та повертаємо по осі Z , переміщуємо вгору до ручки натиснувши клавіші G і Z (рис.7).

image

 

Рис.7

7)Виділяємо всі обєкти натиснувши клавішу A та викликаємо контекстне меню ПКМ/Згладжене тонування (рис.8).

   Рис.8

image8) Задамо матеріал, вибравши інструмент

 

image 

Рис.9

9)Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як... 

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Molot в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.10).

image 

Рис.10

10)       Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент image (рис.11). 

 

image 

Рис.11

11)       Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.12). 

image 

Рис.12

12)       Якщо результат    рендеру      вас     влаштовує, відкрийте    меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.13). Збережіть зображення з ім’ям Molot, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

 image 

Рис.13

pdf
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку