3D-графіка. Моделювання яблука

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання яблука

imageПослідовність виконання роботи

1)       imageВідкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився        курсор        . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.            

2)       За допомогою меню додаємо сферу (Додати/Сіть/UV-сфера) або Shift+A.

Пропорційно збільшуємо наш обєкт за допомогою клавіші S (рис.1).  

image 

Рис.1

3)       Увімкнем режим редагування об’єкта натиснувши клавішу Tab та збільшимо кількість вершин ПКМ/Поділити (рис.2).

 image 

Рис.2

4)       Оберемо інструмент пропорційного редагування (рис.3) та виділяємо верхню вершину сфери (рис.4),  натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та опустимо вершину по осі Z (рис.5, 6).  

 

image 

Рис.3

 

image 

Рис.4                                                                   Рис.5 

image 

Рис.6

 

5)       Обираємо нижню вершину сфери і пропорційно піднімаємо по осі Z вгоруи(рис.7, 8). 

image 

Рис.7                                                       Рис.8

6)       Переходим в режим редагування граней (рис.9), затиснувши клавішу Shift виділяємо частину верхніх граней та виключаємо режим пропорційного редагування, піднімаємо по осі Z (рис.10, 11).

 

image Рис.9

image 

                            Рис.10                                                          Рис.11

7)       Увімкнем режим редагування об’єкта і згладимо його поверхню ПКМ/Згладжене тонування (рис.12).

 

image  Рис.12

8)       За        допомогою меню          додаємо      циліндр      (Додати/Сіть/Циліндр)   або

Shift+A(рис.13).  

image 

Рис.13 9) Пропорційно зменшуємо наш циліндр за допомогою клавіші S, збільшуємо по осі Z та створюємо нахил по осі X, моделюємо яблуко розмістивши всі об’єкти (рис.14, 15).

image 

Рис.14

image 

Рис.15

10)     За допомогою меню додаємо площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A, натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімаємо площину по осі Z (рис.16).

image 

Рис.16

11)     Налаштовуємо матеріал поверхні (рис.17).

image 

Рис.17

12)     Віділяємо всі обєкти затиснувши клавішу Shift та групуємо натиснувши CTRL+j. Додамо ще одне яблуко скопіювавши основне Shift+D, змешнуємо його натиснувши S  та повернемо натиснувши R (рис.18).

image 

Рис.18

13)     Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як...  

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Apple в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.19).

image 

Рис.19

14)     Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент

image 

Рис.20

15)     Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.21). 

image 

Рис.21

16)     Якщо результат    рендеру      вас     влаштовує, відкрийте    меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.22). Збережіть зображення з ім’ям Apple, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

image 

Рис.22

pdf
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку