3D-графіка. Моделювання сніговика

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання сніговичка

imageПослідовність виконання роботи

1)    imageВідкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, вилучіть його натиснувши клавішу Delete. В початку координат залишився        курсор        . Він показує місце, де буде створений новий об’єкт.            

2)    За допомогою меню додаємо сфера (Додати/Сіть/UV-Сфера) або Shift+A (рис.1). Маштабуємо  обєкт за допомогою клавіші S та згладжуємо ПКМ/Згладжене тонування (рис.2).

image 

          Рис.1                                                     Рис.2

3)    Копіюємо дану сферу два рази натиснувши Shift+D та маштабуємо кожен створений об’єкт клавішою S. Натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімемо вгору по осі Z, створюємо модель сніговика

(рис.3,4).

image               image 

Рис.3                                        Рис.4

4)Додамо руки сніговичку: скопіюємо одну із сфер натиснувши Shift+D та зменшимо її клавішою S (рис.5). Дублюємо створену сферу Shift+D та розміщуємо по осі X (рис.6).

image 

Рис.5 image Рис.6

5)Додамо  ніс сніговичку: за допомогою меню додаємо конус (Додати/Сіть/Конус) або Shift+A, маштабуємо  та повертаємо обєкт за допомогою клавіші S та згладжуємо ПКМ/Згладжене тонування; натиснемо 3 на цифровій клавіатурі (Num3) - вигляд справа та піднімемо вгору по осі Z та по осі X  (рис.7,8).

image 

Рис.7 image Рис.8

6)Додамо  очі сніговичку: за допомогою меню додаємо сферу (Додати/Сіть/UV-Сфера) або Shift+A, маштабуємо та згладжуємо ПКМ/Згладжене тонування; копіюємо сферу Shift+D та відповідно розміщуємо (рис.9).

image 

Рис.9

7)Додамо  шапку сніговичку: за допомогою меню додаємо конус (Додати/Сіть/Конус) або Shift+A, маштабуємо за допомогою клавіші R та згладжуємоПКМ/Згладжене тонування; переміщуємо по осі Z натиснувши послідовно G і Z  (рис.10).

image 

Рис.10

8)Додамо ялинку сніговичку: за допомогою комбінації клавіш Shift+A,  додаємо конус та циліндр; маштабуємо за допомогою клавіші R та копіюємо відповідні об’єкти Shift+D; згладжуємо відповідні поверхні об’єктів ПКМ/Згладжене тонування; переміщуємо по осі Z натиснувши послідовно G і Z; виділяємо всі об’єкти затиснувши клавішу Shift та групуємо  Ctrl+J (рис.11).

image 

Рис.11

 

9) Налаштовуємо матеріал відповідним об’єктам та розташування ялинки 

(рис.12).

image 

Рис.12

10)За допомогою меню додаємо площину (Додати/Сіть/Площина) або Shift+A, маштабуємо  за допомогою клавіші R; натиснемо 1 на цифровій клавіатурі (Num1) - вигляд спереду та піднімемо площину вгору по осі Z (рис.13).

image 

Рис.13

11) Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як... 

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Snowman в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.14). 

image 

Рис.14 12) Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери. Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент

 image 

Рис.15

13)Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.16). 

image 

Рис.16

14) Якщо       результат      рендеру      вас      влаштовує,       відкрийте       меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.17). Збережіть зображення з ім’ям Snowman, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

image 

Рис.17

pdf
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
1732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку