Календарне планування 2 клас за програмою Шияна

Про матеріал
Календарне планування 2 класу складено за програмою Шияна та підручниками : математика ( автор С. Логачевська) , я досліджую світ ( автор О.В.Волощенко, О. П. Козак), українська мова ( автор І.Остапенко), мистецтво ( автор Кізілова Г.О)
Перегляд файлу

 

C:\Users\Користувач\Desktop\шапка.png

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 Підготувала вчитель початкових класів

                                                  Спаської загальноосвітньої школи IIII ст.

                         Савлук Людмила Леонідівна

 

 

 

  1.            – 2021 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

1.Календарно – тематичне планування уроків з інтегрованого предмету

« Я досліджую світ»  - за підручником О.В.Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко

 

2.Календарне планування з української мови – за підручником І.Остапенко

 

3.Календарне планування з математики  - за підручником С. Логачевської, Т.Логачевської, О.Комар

 

4.Календарне планування з мистецтва – за підручником Кізілова Г.О., Шулько О.А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Користувач\Desktop\шапка.png

 

 

КАЛЕНДАРНЕ  ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ  МИСТЕЦТВА

( 2  КЛАС )

( За  підручником: Кізілова Г. О. ,  Шулько О. А.)

За програмою Р.Б.Шияна

 

№ з/п

Тема  уроку

Дата

Примітка

МОЯ ШКОЛА

 

1.

Моя школа. Мій клас Правила співу.

 Сприймання: Фредерік Шопен. Полонез.

Виконання: Н. Май. Здрастуй, школо

 

 

2.

Моя школа. Вступне повторення. «Оживляємо» шкільне приладдя (графіка)

 

 

3.

Здрастуй, шкільне життя. Ритм: рівний, гострий.

Сприймання: М. Степаненко. Дражнилки.

 Виконання: І. Кириліна. Засмутилось кошеня

 

 

4.

Здрастуй, шкільне життя. Елементи будівлі. Зображення фасаду будинка (техніка за вибором)

 

 

5.

Дорога до школи. Темп: швидкий, помірний, повільний. Звуконаслідувальні етюди.

Сприймання:Роберт Шуман. Сміливий вершник.

 Виконання:В. Возняк. Пісенька про слухняні машини..

 

 

6.

Дорога до школи. Створення власного дорожнього знаку.

 

 

7.

Веселі забави. Мелодія.

Сприймання:український народний танець «Гопак». Виконання: українська народна пісня. По дорозі жук .

 

 

8.

Веселі забави. Роль уяви в творчості. Створення «подвійної» картинки-забави.

 

 

9.

Після уроків.  Ритмічні вправи.

Сприймання: Едвард Гріг. Похід гномів.

 Виконання:Н. Май. Їжачок.

 

 

10.

 Після уроків. Використання природних матеріалів у творчості. Виконання аплікації з листя. 

 

 

11.

Магія літер і нот. Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ. Фортепіано Сприймання: Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія До мажор. Виконання:В. Кукоба. Абетка і ноти

 

 

12.

Магія літер і нот. Шрифти, їх характер. Створення напису із вирізаних літер.

 

 

13.

Покрова. Козаки. Марш. Сприймання:український народний танець «Козачок». Виконання:українська народна пісня «Гей, розвивайся, дуб зелененький».

 

 

14.

Покрова. Форма предмета. Творчість І.Рєпіна. Малювання козацької грамоти.

 

 

15.

 

 

     16.

Підсумковий. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання музичних творів .

 

Урок- гра.

Підсумковий. Повторення теоретичного матеріалу. Виконання об’ємної іграшки з ниток

 

 

МОЯ РОДИНА

 

17.

Кожна дитина -  неповторна. Танець.  Гра на дитячих музичних інструментах.

 Сприймання: Клод Дебюссі. Ляльковий кек-уок.

Виконання:А. Олєйнікова. День народження.

 

 

18.

 Кожна дитина -  неповторна. Портрет, автопортрет. Виконання автопортрета.

 

 

19.

Сімейна фоторамка. Пісня. Пальчикова гра «Моя родина».Сприймання :Микола Лисенко. Колискова

Виконання: українська народна пісня «У нашого Омелька невеличка сімейка»

 

 

20.

 Сімейна фоторамка. Дизайн. Фотомитецтво. Виконання фоторамки у техніці квілінгу.

 

 

21.

Родинна прогулянка. Лад: мажор, мінор.

Сприймання: Віктор Косенко. Пасторальна.

Виконання:А Салогуб. Золотава осінь.

 

 

22.

Родинна прогулянка. Рельєф. Виконання аплікації з руликів.

 

 

23.

Домашній улюбленець. Властивості музичних звуків (гучність). Звуконаслідувальні етюди.

 Сприймання: Сен-Санс. Акваріум.

Виконання : А. Кривута.Мурчик , мяв.

 

 

24.

Домашній улюбленець. Художники-анімалісти. Зображення тварини з використанням ниток (змішана техніка).

 

 

25.

Мамині помічники. Ритмічний супровід. Струнні музичні інструменти.

Сприймання: Вольфганг Амадей Моцарт. Маленька нічна музика.

 Виконання: А. Комлікова. Хочу всіх нагодувати.

 

 

26.

Мамині помічники. «Консервовані фрукти», аплікація яблуками. (змішана техніка)

 

 

27.

Сюрпризи зими. Складання власної мелодії.

Сприймання:П. Чайковський. Грудень.

 Виконання:Г. Гембера. Перший сніг.

 

 

28.

Сюрпризи зими. Пейзаж. Теплі і холодні кольори. Виконання зимового пейзажу (акварель, гуаш).

 

 

29

В очікуванні свят. Сильна і слабкі долі. Пульс.

Сприймання:українська народна коляда «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання:народна пісня в обр. М. Леонтовича «Щедрик».

 

 

30.

В очікуванні свят. Символіка різдвяних атрибутів. Створення різдвяного вінка.

 

 

31.

Перевір себе! Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація знань за темою. Різдвяна казка.

 

 

32.

Перевір себе!Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання оригінальної вітальної листівки.

 

 

МОЇ ДРУЗІ

 

33.

Зимові розваги. Такт, тактова риска. Розмір такту.

Танець полька.Сприймання:Клод Дебюссі. Сніг танцює.Виконання:Л. Соболевська. Зимонька-зима.

 

 

34.

Зимові розваги. Плановість у пейзажі. Зображення сніговита.

 

 

35.

Свято з друзями. Розмір 3\4. Танець вальс.

Музична фізкультхвилинка «Станемо до кола»

Сприймання:Йоганн Штраус. Віденський вальс.

 Виконання: А. Олєйнікова. Дружба.

 

 

36.

Свято з друзями. Промисловий дизайн. Виготовлення упаковки для подарунка.

 

 

37.

Театр. Музична казка. Опера. Балет. Музична фраза.К. Стеценко. Дитяча опера «Лисичка, Котик і Півник»Сприймання:К. Стеценко. Ой як добре жить у згоді.Виконання: українська народна пісня-гра «Ой дзвони дзвонять».

 

 

38.

Театр. Колаж. Створення афіші для дитячої вистави.

 

 

39.

Веселі покупки. Гра-пантоміма «Ведмежатко в дзеркалі». Сприймання: М. Дремлюга. Ведмежатко у лісі. Виконання:Н. Антоник .Ведмежата .

 

 

40.

Веселі покупки. Реклама. Зображення вітрини магазина.

 

 

41.

Кіно і пригоди. Ритмічні вправи.

Сприймання: М. Скорик. Гуцульський танець з кінофільму «Тіні забутих предків»

Виконання:. українська народна пісня «Вербовая дощечка»

 

 

42.

Кіно і пригоди. Термінологія кіномистецтва. Виконання покадрового зображення казки.

 

 

43.

Зустрічаємо весну. Ліга. Імпровізації голосом, на музичних інструментах.

 Сприймання: П. Чайковський. Фрагмент фіналу Першого концерту для фортепіано з оркестром.

 Виконання: українська народна пісня-веснянка «Вийди,вийди,Іванку»

 

 

44.

Зустрічаємо весну. Нестандартні техніки роботи з акварельними фарбами. Виконання весняного пейзажу.

 

 

45.

Нев`януча слава Шевченка. Українські народні інструменти. Кобза. Бандура.

Сприймання:. українська народна пісня на слова

 Т. Г. Шевченка «Думи мої» у супроводі бандури.

Виконання:В. Лепешко. Встала весна.

 

 

46.

Нев`януча слава Шевченка. Художники-ілюстратори. Виконання ілюстрації до вірша Т.Г.Шевченка.

 

 

47.

У подорож із друзями. Музичні імпровізації. Ударні інструменти. Гра «Бубон, трикутник, барабан». Сприймання:Арам Хачатурян. Гра на бубні. Виконання:М. Ведмедері. Рідний край.

 

 

48.

У подорож із друзями. Унікальні художні техніки. Створення автомобіля для подорожей.

 

 

49.

Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Завжди разом. Проект «Музична казка» Виконання музичних творів.

 

 

50.

Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Виконання «позитивно-негативної» аплікації.

 

 

МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ

 

51.

Веселі музики. Розваги з друзями. Музичні імпровізації. Гра «Нотна веселка».

Сприймання:Едвард Гріг. Ранок. «Музичний» пейзаж. Виконання:Н. Антоник. Олівці-малівці.

 

 

52.

Веселі музики. Ритм. Створення саморобного музичного інструмента.

 

 

53.

Квітникарство. Спів по нотах. Народна поспівка «Пішли діти в поле» .

Сприймання:П. Чайковський. Вальс квітів з балету «Лускунчик». Перегляд фрагменту.

 Виконання: Г. Азаматова-Бас. Я люблю у лузі квіти.

 

 

54.

Квітникарство. Творчість К. Білокур. Виконання аплікації з тканини.

 

 

55.

Добридень, Великдень! Поспівка –гра «Мишки на Великдень пасочки місили» . Гра-гаївка «Кривий танець»

Сприймання: М. Шух. Весняні передзвони.

Виконання:В. Кукоба. Крашанка.

 

 

56.

Добридень, Великдень! Техніки виконання та символіка в писанкарстві. Виконання зображення писанки у техніці «рваної» аплікації.

 

 

57.

 Гончарство. Ритмічна гра «Борщ, каша, голубці». Духові музичні інструменти.

Сприймання: Вольфганг Амадей Моцарт. Турецький марш. Виконання:А. Олєйнікова. Пиріжки-рогалики..

 

 

58.

Гончарство. Складний об’єкт як поєднання простих. Зображення глечика.

 

 

59.

Мамине свято. Поспівка-діалог «На мамине свято». Гра на дитячих музичних інструментах. Сопілка. Сприймання:. українські народні мелодії у виконанні ансамблю сопілкарів.

 Виконання:В. Верменич . Вишиванка.

 

 

60.

Мамине свято. Види мистецтва. Створення «печива» з пластиліну.

 

 

61.

Казка у ляльковому театрі. Порівняння музичних образів за темпом, ладом, характером.

Сприймання:Едвард Гріг. У печері гірського короля. Виконання:Ю. Воронюк. У казковому лісі.

 

 

62.

Казка у ляльковому театрі. Види ляльок. Створення ляльок на паличках для морозива.

 

 

63.

Вишивка. Спів по нотах звукоряду . Музична рухлива гра «Нитка і голка».

Сприймання: віночок українських народних мелодій у виконанні оркестру народних інструментів. Виконання:. А. Олєйнікова. Рушники.

 

 

64.

Вишивка. Види орнаментів. Створення схеми вишивки по клітинках.

 

 

65.

Відпочинок на природі. Імпровізація голосом та жестами. Сприймання: Фелікс Мендельсон. Мисливська пісня з альбому «Пісні без слів»

Виконання:М. Старокадомський. Любитель-рибалка.

 

 

66.

Відпочинок на природі. Взаємодоповнюючі кольори. Ліплення підводного човна.

 

 

67.

Назустріч літу. Музичні та ритмічні імпровізації. Мідні духові інструменти. Музична руханка «Подивись на небо» Сприймання: український марш у виконанні військового оркестру.

Виконання:А. Мігай. Сонечко

 

 

68

Назустріч літу. Настрій у пейзажі. Виконання аплікації «Кораблик».

 

 

69.

Підсумковий урок. Нас зустрічає літо. Ігри, тести, ребуси. Узагальнення і систематизація знань за рік.

Виконання музичних творів.

 

 

70.

Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація знань за рік. Командна гра «Круті графіки».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Користувач\Desktop\шапка.png

 

Календарне планування з математики

(За підручником С.Логачевської, Т.Логачевської , О.Комар)

3 години

За програмою Р.Б.Шияна

 

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

 

Повторення вивченого в 1 класі

 

 

1

Утворення круглих чисел. Попереднє і наступне число.

 

 

2

Властивості дії додавання. Складання рівностей за малюнками. Порівняння виразів.

 

 

3

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

 

 

 

Розділ I. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток

 

 

4

Додавання і віднімання чисел виду 46+20, 46+2, 46-20,46-2. Складання і розв’язування задач.

 

 

5

Додавання чисел частинами до числа 9. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізків.

 

 

6

Віднімання чисел частинами від числа 11. Розв’язування задач.

 

 

7

Вирази з дужками.

 

 

8

Додавання чисел частинами до числа 8. Складання і розв’язування задач за малюнками.

 

 

9

Віднімання чисел частинами від числа 12. Розв’язування задач і оберненої до неї.

 

 

10

Задачі з двома запитаннями. Робота з геометричним матеріалом.

 

 

11

Додавання чисел частинами до числа 7. Побудова ламаної лінії, обчислення її довжини. Віднімання чисел частинами від числа 13. Порівняння задач.

 

 

12

Діагностична робота № 1.

 

 

13

Додавання чисел частинами до числа 6. Складання і розв’язування задач за малюнками. Робота з календарем.

 

 

14

Віднімання чисел частинами від числа 14. Розв’язування задач. Побудова геометричних фігур.

 

 

15

Складені задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів.

 

 

16

Додавання чисел частинами до числа 5. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування задач.

 

 

17

Додавання чисел частинами до чисел 4,3,2 з переходом через десяток. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.

 

 

18

Віднімання чисел частинами від чисел 15,16,17,18. Побудова відрізків. Розв’язування задач.

 

 

19

Вправи з одиницями вимірювання довжини, маси, місткості, часу. Побудова відрізків.

 

 

20

Хвилина – одиниця вимірювання часу. Календар.

 

 

21

Вимірювання температури. Порівняння виразу та числа.

 

 

22

Діагностична робота № 2

 

 

23

Букви латинського алфавіту. Побудова відрізків. Вирази зі змінною. Складання рівностей.

 

 

24

Вирази зі змінною. Закріплення.

 

 

25

Прямі і непрямі кути. Обчислення значень виразів.

 

 

26

Чотирикутники. Прямокутник і квадрат. Побудова чотирикутників.

 

 

27

Периметр многокутника. Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

28

Коло. Обчислення значень виразів.

 

 

29

Складені задачі на додавання суми до числа. Обчислення значень виразів різними способами.

 

 

30

Діагностична робота № 3

 

 

 

Розділ II. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел у межах 100

 

 

31

Складені задачі на віднімання суми від числа. Обчислення значень виразів.

 

 

32

Складені задачі на додавання числа до суми і віднімання числа від суми.

 

 

33

Складання задач на різницеве порівняння. Складені задачі на знаходження третього доданка. Обчислення значень виразів різними способами.

 

 

34

Додавання двоцифрових чисел виду 67+3,27+43. Складання рівностей за малюнками. Обчислення значень виразів.

 

 

35

Спосіб округлення одного з доданків. Вирази виду 36+9. Складання і розв’язування задач за малюнками.

 

 

36.

Додавання двоцифрових чисел виду 67+25.

 

 

37

Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач.

 

 

38

Перевірка дій додавання і віднімання. Розв’язування задач.

 

 

39

Віднімання  двоцифрових чисел виду 70-4.  Складання і розв’язування задачі за коротким записом. Побудова ламаної лінії.

 

 

40

Віднімання двоцифрових чисел виду 50-37.порівняння іменованих чисел. Об'ємні фігури.

 

 

41

Діагностична робота № 4

 

 

42-43

Додавання і віднімання іменованих чисел

 

 

44

Спосіб округлення від’ємника. Вирази виду 47-9. Розв’язування задач. Обчислення периметра многокутників.

 

 

45

Віднімання двоцифрових чисел виду 75-28.

 

 

46

Співвідношення між одиницями вимірювання. Розв’язування задач.

 

 

47

Повторення вивченого

 

 

48

Повторення вивченого матеріалу за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Користувач\Desktop\шапка.png

Календарно-тематичне планування уроків

з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»

за підручником

О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко

I семестр

За програмою Р.Б.Шияна

п/п

 

Тема уроку

 

Дата

 

Примітка

 

Тема 1.Зміни

Пригода перша. Зміни в школі

 

 

1.

Зміни в школі. (за твором Всеволода Нестайка “Пригоди  у Павутинії”)

 

 

2

Як змінилася моя школа?

 

 

3

Як змінилася моя школа?

 

 

 4

Як змінився мій клас?

 

 

5

Класна кімната моєї мрії. Яка вона?

 

 

6

Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни?

 

 

7

Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни?

 

 

 

Пригода друга.

Як змінилися способи передавання повідомлень

 

 

8

Як змінилися способи передавання повідомлень?

 

 

9

Як змінилися способи передавання повідомлень?

 

 

10

Чому відбуваються зміни в природі?

 

 

11

Чому відбуваються зміни в природі?

 

 

12

Як пов’язані зміни в живій і неживій природі?

 

 

13

Як пов’язані зміни в живій і неживій природі?

 

 

14

Як зміна видів діяльності сприяє навчанню?

 

 

 

Пригода третя

Як потрапити в Павутинію

 

 

15

Як змінюються істоти впродовж життя?

 

 

16

Як змінюється людина  впродовж життя?

 

 

17

Що змінилося в мені?

 

 

18

Що змінилося в мені ?

 

 

19

Як я змінився за час навчання?

 

 

20

Як я змінився за час навчання?

 

 

21

 У чому неповторність кожної людини?

 

 

 

 

Пригода четверта

Порятунок

 

 

22

Які зміни не залежать від мене?

 

 

23

Які зміни не залежать від мене?

 

 

24

Яка температура сьогодні в різних містах України?

 

 

25

Які зміни залежать від мене?

 

 

26

Які зміни залежать від мене?

 

 

27

Що в мені змінилося?

 

 

28

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Зміни»

Діагностична робота № 1

 

 

 

Тема 2. Факти і здогадки

Пригода перша .

Вероніка і рожева парасолька

 

 

29

Які факти “приховує” фотографія?

 

 

30

Які факти “приховує” фотографія?

 

 

31

Про що розкажуть прості речі?

 

 

32

Про що розкажуть прості речі?

 

 

33

Які продукти харчування корисні, а які – шкідливі?

 

 

34

Які продукти харчування корисні, а які – шкідливі?

 

 

35

Як дбати про своє здоров’я?

 

 

 

Пригода друга.

Сонячні зайчики

 

 

36

Які таємниці приховує Сонце?

 

 

37

Які таємниці приховує Сонце?

 

 

38

Як виникають «сонячні зайчики»?

 

 

39

Як виникають «сонячні зайчики»?

 

 

40

Як факти минулого впливають на майбутнє?

 

 

41

Як факти минулого впливають на майбутнє?

 

 

42

Як події стають визначними?

 

 

 

Пригода третя

Магічне число сім

 

 

43

Яку інформацію записують числами?

 

 

44

Яку інформацію записують числами?

 

 

45

Про що може розказати упаковка товару?

 

 

46

Про що може розказати упаковка товару?

 

 

47

Як отримують інформацію люди з особливими потребами?

 

 

48

Як отримують інформацію люди з особливими потребами?

 

 

49

Як діяти, якщо ти опинився/опинилася в небезпечній ситуації?

 

 

 

Пригода четверта .

Що там на горищі?

 

 

50

Про що розкаже родовід?

 

 

51

Про що розкаже родовід?

 

 

52

Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії?

 

 

53

Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії?

 

 

54

Які захоплення учнів класу?

 

 

55

Як діяти з незнайомими предметами?

 

 

56

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Факти і здогадки»

Діагностична робота №2

 

 

 

Тема 3.Територія

Пригода перша.

Знайомство з марсіанами.

 

 

57

Як упізнати територію своєї країни?

 

 

58

Як упізнати територію своєї країни?

 

 

59

Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей?

 

 

60

Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей?

 

 

61

Чим займалися люди на території краю в давнину?

 

 

62

Чим займалися люди на території краю в давнину?

 

 

63

Як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я?

 

 

 

Пригода друга.

Пригода на дорозі

 

 

64

Чим особлива територія мого населеного пункту?

 

 

65

Чим особлива територія мого населеного пункту?

 

 

66

Яким є мій населений пункт?

 

 

67

Яким є мій населений пункт?

 

 

68

Як територія може стати домівкою?

 

 

69

Як територія може стати домівкою?

 

 

70

Як зимують комахи?

 

 

 

Пригода третя.

Пошуки летючої тарілки.

 

 

71

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

 

 

72

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

 

 

73

Де межі мого особистого простору?

 

 

74

Де межі мого особистого простору?

 

 

75

Як тварини позначають межі своєї території?

 

 

76

Як тварини позначають межі своєї території? (проведення пошукової роботи)

 

 

77

Як поводитися на чужій території?

 

 

 

Пригода четверта.

Млинці й смачне паливо

 

 

78

Чому особистий простір — недоторканна територія?

 

 

79

Чому особистий простір — недоторканна територія?

 

 

80

Як зробити територію комфортною для себе?

 

 

81

Як зробити територію комфортною для себе?

 

 

82

Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?

 

 

83

Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?

 

 

84

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Територія»

Діагностична робота № 3

 

 

 

Тема 4. Спільнота.

Пригода перша.

 Невідомий пахучо – медовий світ

 

 

85

Краще разом чи поодинці?

 

 

86

Краще разом чи поодинці?

 

 

87

Які справи краще виконувати разом, а які – поодинці?

 

 

88

Що об’єднує людей у спільноті?

 

 

89

Що об’єднує людей у спільноті?

 

 

90

Як знаходити друзів?

 

 

91

Як знаходити друзів?

 

 

 

Пригода друга.

Друзі чи недруги

 

 

92

Як сприймати тих, кого не знаєш?

 

 

93

Як сприймати тих, кого не знаєш?

 

 

94

Як налагоджувати гарні стосунки?

 

 

95

Як налагоджувати гарні стосунки?

 

 

96

Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки?

 

 

97

Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки?

 

 

98

Як діяти, якщо тебе цькують або ображають?

 

 

 

Пригода третя.

У пошуках нового житла

 

 

99

Що я можу зробити для спільної справи?

 

 

100

Що я можу зробити для спільної справи?

 

 

101

Готуємо виставу за мотивами прочитаного твору

 

 

102

 Чи може існувати спільнота без законів і правил?

 

 

103

Чи може існувати спільнота без законів і правил?

 

 

104

Як запропонувати нову ідею?

 

 

105

Чим кожний із нас може бути цінним у спільноті?

 

 

 

Пригода четверта . 

Диво на Різдво

 

 

106

Хто такі герої?

 

 

107

Хто такі герої?

 

 

108

Як протидіяти негідним учинкам?

 

 

109

Як протидіяти негідним учинкам?

 

 

110

Які вчинки добрі?

 

 

111

Які вчинки добрі?

 

 

112

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Спільнота».

Діагностична робота № 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Користувач\Desktop\шапка.png

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником І. Остапенко

(5 годин на тиждень)

За програмою Р.Б. Шияна

Тема  уроку

Дата

Примітка

Тема 1. Зміни

Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас

 

1.

Абетка. Великі і малі букви української абетки

(Частина 1, впр. 1-5, с. 4-5).

 

 

2.

Абетка. Впорядкування слів за алфавітом. А. Майданюк «Андрійкова бабуся» (впр. 6-9, с. 6).

 

 

3.

Звуки і букви. Правильна вимова звуків /г/, [г], позначення їх буквами «хе», «ге». Ю. Кругляк «Скоромовка» (впр. 10-12, с. 7).

 

 

4.

Ю. Бедрик «Слоник-школярик». Передавання змісту вірша прозою (впр. 13-15, с. 8).

 

 

5.

Урок розвитку зв’язного мовлення . Написання спогадів про перший день у школі за зразком

(впр. 16-18, с. 9).

 

 

Тиждень 2. Осінні зміни

 

6.

М. та Т. Прохаськів «Погожий день» (уривок з казки-повісті «Хто зробить сніг») (впр. 1-5,

с. 10-11). Робота з книжкою. Елементи книжки: обкладинка, титульна сторінка, ілюстрації.

 

 

7.

Голосні звуки, позначення їх буквами. Н. Забіла «Осіннє листя». Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло» (впр. 6-10, с. 11-13).

 

 

8.

Склад. Поділ слів на склади. «Чому листя змінює колір во­сени?» дитячої енциклопедії) (впр. 11-20, с. 13-14).

 

 

9.

Як переносити слова з рядка в рядок? (впр. 18-21,

с. 15).

 

 

10.

Наш театр. Інсценування віршів Т. Коломієць «їжаки»,  П. Ребра «Суперечка» (с. 16-17).

 

 

Тиждень 3. Я буваю різним

 

11.

Наголос. Наголошений склад. Омографи.

В. Правоторова «Між сторінок», «Середина», «Дрова» (впр. 1-5, с. 18-19).

 

 

12.

А. Хромова «Драконе, киш!». Інсценування уривків твору (впр. 6-9, с. 20-21).Урок в бібліотеці. Читання творів про драконів.

 

 

13.

Приголосні звуки, позначення їх буквами. Дзвінкі і глухі приголосні звуки (впр. 10-13, с. 21).

 

 

14.

А. Хромова «Драконе, киш!» (продовження). Урок розвитку зв’язного мовлення. Творча робота «Мій дракон» Складання іншої кінцівки до оповідання (впр. 14-15, с. 22-23).

 

 

15.

Переказування оповідання за малюнками. Складання спис­ку покупок (впр. 16-19, с. 23).

 

 

Тиждень 4. Мінятися чи не мінятися?

 

16.

Г. Касдепке«Ревнощі та заздрощі». Записування слів за абеткою (впр. 1-3, с. 24-25).

 

 

17.

Звук [шч],позначення його буквою «щ». Виділення   [шч] у словах. 1. Січовик «Скоромовка». Складання речень (впр. 4-7, с. 25).

 

 

18.

«Калиточка» (українська народна казка). Ребуси (впр. 8-12, 26-27). Робота з дитячою книгою. Українські казки.

 

 

19.

«Калиточка» (українська народна казка) (продовження) (впр. 13-19, с. 28-29).

 

 

20.

Діагностична робота № 1

 

 

Тема 2. Факти і здогадки

Тиждень 5. Якби речі говорили

 

21.

Н. Малевич «Парасолька». Порівняння. Доповнення речень (впр. 1-5, с. 32-33).

 

 

22.

Позначення м'якості приголосних на письмі. Знак м'якшення. Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення коміксу (впр. 6-9, с. 33).

 

 

23.

Н. Малевич «Парасолька» (продовження) (впр. 10-15, с. 34-35). Моя книжка. Створення обкладинки книжки про себе і сторінки книжки «Спогади про 1 клас» (с. 30-31).

 

 

24.

Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є. Ребуси (впр. 16-17, с. 35).

 

 

25.

Загадки. О. Атаманчук«Урожайні загадки»

(впр. 18-25,  с. 36-37).

 

 

Тиждень 6. Знайомтеся: зірка!

 

26.

Власні й загальні назви. Інфографіка «Сонце»

(впр. 1-6,  с. 38-39).

 

 

27.

Б. Коломійчук «Анна та Марія Музичук» (впр. 7-9, с. 40-41).

 

 

28.

Досліджуємо медіа: ЗМІ. Порівняння інформації (впр. 10-11, с. 41). Урок у бібліотеці. Читання казок.

 

 

29.

«Мудрий павук» (африканська народна казка)

(впр. 12-17,  с. 42-43).

 

 

30.

Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання  В. Сухомлинського «Осінні сни клена» (с. 44-45).

 

 

Тиждень 7.

Дошка оголошень

 

31.

Оголошення. Створення дошки оголошень класу. Написан­ня повідомлень (впр. 1-4, с. 46).

 

 

32.

Апостроф. Правило вживання апострофа. Ребуси (впр. 5-6,  с. 47).

 

 

33.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Лист. Написання листа. Підписування конверта (впр. 7-13, а 48-49).

 

 

34.

І. Малкович «Свічечка букви «І»» (впр. 14-16,

с. 50-51). Робота з дитячою книгою .Рима, ритм, настрій у вірші.

 

 

35.

Букви є, ї, позначення ними звуків [йе], [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Слова-привітання (впр. 17-19, с. 51).

 

 

Тиждень 8. Правда чи ні?

 

36.

Притча. «Слон та сліпі» (давньоіндійська притча). Істині та хибні твердження. Приказка (впр. 1-5,

 с. 52-53).

 

 

37.

Небилиці. С. Пантюк«Пан Перевертає», «Народився я тоді, коли...» (з народної творчості). Складання небилиці  (впр. 6-11, с. 54-55).

 

 

38.

Н. Забіла «Бабуся». Порівняння пісні і вірша, відеокліпу і аудіозапису пісні (впр. 12-20, с. 56-57).

 

 

39.

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі (с. 58-59). Згадай перед канікулами (с. 60-61).

 

 

40.

Діагностична робота № 2.

 

 

Тема 3. Територія

Тиждень 9. Твоя Україна

 

41.

Буклет для туристів «Ласкаво просимо до України!». Напи­сання географічних назв із великої букви (впр. 1-3, с. 62-63).

 

 

42.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення рекламного плаката про Україну. Навчальний діалог (впр. 4-5, с. 63).

 

 

43.

П. Осадчук «3 тобою». Доповнення мапи думок про Украї­ну (впр. 6-14, с. 64-65).

 

 

44.

Прислів'я. Ілюстрації до прислів'їв (впр. 15-19,

с. 66-67). Робота з дитячою книгою. Малі фольклорні форми. Прислів’я.

 

 

45.

Частини мови (іменники, прикметники, дієслова). Іменники, які відповідають на питання хто? що? (впр. 20-21, с. 67).

 

 

Тема 10. Твій рідний край

 

46.

І. Андрусяк «Назва для лісу» (уривок з повісті «Третій сніг») (впр. 1-3, с. 68-69).

 

 

47.

Походження назви свого населеного пункту. Створення відеорозповіді про своє місто чи село (впр. 4-6, с. 69).

 

 

48.

«Легенда про Карпати» (українська народна легенда) Зміню­вання іменників за зразком «один— багато» (впр. 7-11,  с. 70-71)

 

 

49.

«Легенда про Карпати» (продовження). Урок розвитку зв’язного мовлення.Складання власної легенди про походження назви Карпатських гір (впр. 12-18, с. 72-73).

 

 

50.

Наш   театр.   Ляльковий   театр.   Інсценування віршів П. Сороки «Хто мудріший», Л. Куліша-Зіньківа «Хитра мишка» (с. 74-75). Робота з дитячою  книгою. Малі фольклорні форми. Пісні.

 

 

Тиждень 11. Мандри

 

51.

С. Нурдквіст«Початок довгої мандрівки» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет»), Доповнення мапи думок «Речі для походу» (впр. 1-5, с. 76-77).

 

 

52.

С. Нурдквіст«Хитра ідея» (уривок з казки «Петсон, Фін­дус і намет») (впр. 6-7, с. 78-79).

 

 

53.

Слова - ознаки предметів (прикметники). Добір прикмет­ників до іменників (впр. 8-10, с. 79).

 

 

54.

С. Нурдквіст«Дідусів винахід» (уривок з казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр. 11-13, с. 80-81).

 

 

55.

Зв'язок іменників з прикметниками. Урок розвитку зв’язного мовлення.Складання усної роз­повіді про власні пригоди (впр. 14-16, с. 81).

 

 

Тиждень 12. На безмежних

просторах Всесвіту

 

56.

Антоніми. «Наш дім - планета Земля» (сторінка з енцикло­педії). Створення інфографіки «Наша планета» (впр. 1-5,  с. 82-83).

 

 

57.

0. Германський «Кого беруть у космонавти». Переваги та недоліки життя космонавтів. Ребуси (впр. 6-10, с. 84-85).

 

 

58.

Повідомлення. Правдива інформація та фейки. Істині та хибні твердження (впр. 11-14, с. 86).

 

 

59.

Диспут. Добір аргументів. Ребуси (впр. 15-18, с. 87). Моя книжка. Створення сторінки книжки «Де я живу». Складання плану твору (с. 88-89).

 

 

60.

Діагностична  робота №3

 

 

Тема 4. Спільнота.

Тиждень 13. От уже й зима настала!

 

61.

Синоніми. Г. Фалькович«Я й не думав».

К. Перелісна«Зи­ма» (впр. 1-6, с. 90-91).

 

 

62.

0. Іваненко «Синичка і зима». Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання кінцівки казки

(впр. 7-9, с. 92-93).

 

 

63.

Добір прикметників для опису синички і зими. Створення плакатів-стіннівок про життя птахів узимку (впр. 10-11, с. 93).

 

 

64.

Малі фольклорні форми: забавлянка, колядка, загадка, прикмета, лічилка, скоромовка (впр. 13-15, с. 94-95). Робота з дитячою книгою.

 

 

65.

Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і слова.   Звуко-буквений   аналіз   слів.   Добір антонімів (впр. 16-17, с. 95).

 

 

Тиждень 14. Дружба - це диво

 

66.

Р. Лагеркранц«Даня і Елла Фріда» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Дієслово. Складання списку справ, які приємно робити з друзями

(впр. 1-7, с. 96-97).

 

 

67.

Р. Лагеркранц«Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Добір дієслів-антонімів (впр. 8-12, с. 98-99).

 

 

68.

Р. Лагеркранц«Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Створення ілюстрації до твору (впр. 13-16, с. 100-101).

 

 

69.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання повідомлення другу чи подрузі. Створення мапи думок « Що потрібно людині для щасливого життя?»

 

 

70.

Наш театр. Театр тіней. Створення афіші

(с. 102-103). Урок у бібліотеці. Читання творів про дружбу

 

 

Тиждень 15. Де раки зимують?

 

71.

«Хто не спить узимку» енциклопедії). Поділ тексту на частини. Складання плану твору (впр. 1-4, с. 104-105).

 

 

72.

Фразеологізми. Пояснення значення фразеологізмів. На­вчальний діалог (впр. 5-6, с. 105).

 

 

73.

Грицько Бойко «Веремій». Пояснення значення фразеологі­змів (впр. 7-12, с. 106-107).

 

 

74.

«Легенда про Святого Миколая» (впр. 13-15, с. 108-109). Вірші та казки про святого Миколая. Слухання пісні про Миколая (впр. 16-19, с. 109).

 

 

75.

Діагностична робота № 4.

 

 

 

 

Тиждень 16.

3 Новим роком та Різдвом!

 

 

 

76.

Написання привітань до свят. Навчальний діалог (впр. 1-4,  с. 110-111).

 

 

77.

Ю. Смаль «Різдвяна пригода». Встановлення послідовності подій. Ребуси (впр. 5-8, с. 112-113).

 

 

78.

Ю. Смаль«Різдвяна пригода» (продовження). Складання власної кінцівки казки (впр. 9-14,

с. 114-115).

 

 

79.

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Мій друг / Моя подруга» (с. 116-117).

 

 

80.

Згадай перед канікулами (с. 118-119). Підсумок за семестр.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Савлук Людмила
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
7724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку