Підготувала вчитель початкових класів
Спаської загальноосвітньої школи I – III ст.
Савлук Людмила Леонідівна
1.Календарно – тематичне планування уроків з інтегрованого предмету
« Я досліджую світ» - за підручником О.В.Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко
2.Календарне планування з української мови – за підручником І.Остапенко
3.Календарне планування з математики - за підручником С. Логачевської, Т.Логачевської, О.Комар
4.Календарне планування з мистецтва – за підручником Кізілова Г.О., Шулько О.А
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МИСТЕЦТВА
( 2 КЛАС )
( За підручником: Кізілова Г. О. , Шулько О. А.)
За програмою Р.Б.Шияна
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
МОЯ ШКОЛА |
|
||
1. |
Моя школа. Мій клас Правила співу. Сприймання: Фредерік Шопен. Полонез. Виконання: Н. Май. Здрастуй, школо |
|
|
2. |
Моя школа. Вступне повторення. «Оживляємо» шкільне приладдя (графіка) |
|
|
3. |
Здрастуй, шкільне життя. Ритм: рівний, гострий. Сприймання: М. Степаненко. Дражнилки. Виконання: І. Кириліна. Засмутилось кошеня |
|
|
4. |
Здрастуй, шкільне життя. Елементи будівлі. Зображення фасаду будинка (техніка за вибором) |
|
|
5. |
Дорога до школи. Темп: швидкий, помірний, повільний. Звуконаслідувальні етюди. Сприймання:Роберт Шуман. Сміливий вершник. Виконання:В. Возняк. Пісенька про слухняні машини.. |
|
|
6. |
Дорога до школи. Створення власного дорожнього знаку. |
|
|
7. |
Веселі забави. Мелодія. Сприймання:український народний танець «Гопак». Виконання: українська народна пісня. По дорозі жук . |
|
|
8. |
Веселі забави. Роль уяви в творчості. Створення «подвійної» картинки-забави. |
|
|
9. |
Після уроків. Ритмічні вправи. Сприймання: Едвард Гріг. Похід гномів. Виконання:Н. Май. Їжачок. |
|
|
10. |
Після уроків. Використання природних матеріалів у творчості. Виконання аплікації з листя. |
|
|
11. |
Магія літер і нот. Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ. Фортепіано Сприймання: Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія До мажор. Виконання:В. Кукоба. Абетка і ноти |
|
|
12. |
Магія літер і нот. Шрифти, їх характер. Створення напису із вирізаних літер. |
|
|
13. |
Покрова. Козаки. Марш. Сприймання:український народний танець «Козачок». Виконання:українська народна пісня «Гей, розвивайся, дуб зелененький». |
|
|
14. |
Покрова. Форма предмета. Творчість І.Рєпіна. Малювання козацької грамоти. |
|
|
15.
16. |
Підсумковий. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання музичних творів .
Урок- гра. Підсумковий. Повторення теоретичного матеріалу. Виконання об’ємної іграшки з ниток |
|
|
МОЯ РОДИНА |
|
||
17. |
Кожна дитина - неповторна. Танець. Гра на дитячих музичних інструментах. Сприймання: Клод Дебюссі. Ляльковий кек-уок. Виконання:А. Олєйнікова. День народження. |
|
|
18. |
Кожна дитина - неповторна. Портрет, автопортрет. Виконання автопортрета. |
|
|
19. |
Сімейна фоторамка. Пісня. Пальчикова гра «Моя родина».Сприймання :Микола Лисенко. Колискова Виконання: українська народна пісня «У нашого Омелька невеличка сімейка» |
|
|
20. |
Сімейна фоторамка. Дизайн. Фотомитецтво. Виконання фоторамки у техніці квілінгу. |
|
|
21. |
Родинна прогулянка. Лад: мажор, мінор. Сприймання: Віктор Косенко. Пасторальна. Виконання:А Салогуб. Золотава осінь. |
|
|
22. |
Родинна прогулянка. Рельєф. Виконання аплікації з руликів. |
|
|
23. |
Домашній улюбленець. Властивості музичних звуків (гучність). Звуконаслідувальні етюди. Сприймання: Сен-Санс. Акваріум. Виконання : А. Кривута.Мурчик , мяв. |
|
|
24. |
Домашній улюбленець. Художники-анімалісти. Зображення тварини з використанням ниток (змішана техніка). |
|
|
25. |
Мамині помічники. Ритмічний супровід. Струнні музичні інструменти. Сприймання: Вольфганг Амадей Моцарт. Маленька нічна музика. Виконання: А. Комлікова. Хочу всіх нагодувати. |
|
|
26. |
Мамині помічники. «Консервовані фрукти», аплікація яблуками. (змішана техніка) |
|
|
27. |
Сюрпризи зими. Складання власної мелодії. Сприймання:П. Чайковський. Грудень. Виконання:Г. Гембера. Перший сніг. |
|
|
28. |
Сюрпризи зими. Пейзаж. Теплі і холодні кольори. Виконання зимового пейзажу (акварель, гуаш). |
|
|
29 |
В очікуванні свят. Сильна і слабкі долі. Пульс. Сприймання:українська народна коляда «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання:народна пісня в обр. М. Леонтовича «Щедрик». |
|
|
30. |
В очікуванні свят. Символіка різдвяних атрибутів. Створення різдвяного вінка. |
|
|
31. |
Перевір себе! Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація знань за темою. Різдвяна казка. |
|
|
32. |
Перевір себе!Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання оригінальної вітальної листівки. |
|
|
МОЇ ДРУЗІ |
|
||
33. |
Зимові розваги. Такт, тактова риска. Розмір такту. Танець полька.Сприймання:Клод Дебюссі. Сніг танцює.Виконання:Л. Соболевська. Зимонька-зима. |
|
|
34. |
Зимові розваги. Плановість у пейзажі. Зображення сніговита. |
|
|
35. |
Свято з друзями. Розмір 3\4. Танець вальс. Музична фізкультхвилинка «Станемо до кола» Сприймання:Йоганн Штраус. Віденський вальс. Виконання: А. Олєйнікова. Дружба. |
|
|
36. |
Свято з друзями. Промисловий дизайн. Виготовлення упаковки для подарунка. |
|
|
37. |
Театр. Музична казка. Опера. Балет. Музична фраза.К. Стеценко. Дитяча опера «Лисичка, Котик і Півник»Сприймання:К. Стеценко. Ой як добре жить у згоді.Виконання: українська народна пісня-гра «Ой дзвони дзвонять». |
|
|
38. |
Театр. Колаж. Створення афіші для дитячої вистави. |
|
|
39. |
Веселі покупки. Гра-пантоміма «Ведмежатко в дзеркалі». Сприймання: М. Дремлюга. Ведмежатко у лісі. Виконання:Н. Антоник .Ведмежата . |
|
|
40. |
Веселі покупки. Реклама. Зображення вітрини магазина. |
|
|
41. |
Кіно і пригоди. Ритмічні вправи. Сприймання: М. Скорик. Гуцульський танець з кінофільму «Тіні забутих предків» Виконання:. українська народна пісня «Вербовая дощечка» |
|
|
42. |
Кіно і пригоди. Термінологія кіномистецтва. Виконання покадрового зображення казки. |
|
|
43. |
Зустрічаємо весну. Ліга. Імпровізації голосом, на музичних інструментах. Сприймання: П. Чайковський. Фрагмент фіналу Першого концерту для фортепіано з оркестром. Виконання: українська народна пісня-веснянка «Вийди,вийди,Іванку» |
|
|
44. |
Зустрічаємо весну. Нестандартні техніки роботи з акварельними фарбами. Виконання весняного пейзажу. |
|
|
45. |
Нев`януча слава Шевченка. Українські народні інструменти. Кобза. Бандура. Сприймання:. українська народна пісня на слова Т. Г. Шевченка «Думи мої» у супроводі бандури. Виконання:В. Лепешко. Встала весна. |
|
|
46. |
Нев`януча слава Шевченка. Художники-ілюстратори. Виконання ілюстрації до вірша Т.Г.Шевченка. |
|
|
47. |
У подорож із друзями. Музичні імпровізації. Ударні інструменти. Гра «Бубон, трикутник, барабан». Сприймання:Арам Хачатурян. Гра на бубні. Виконання:М. Ведмедері. Рідний край. |
|
|
48. |
У подорож із друзями. Унікальні художні техніки. Створення автомобіля для подорожей. |
|
|
49. |
Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Завжди разом. Проект «Музична казка» Виконання музичних творів. |
|
|
50. |
Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Виконання «позитивно-негативної» аплікації. |
|
|
МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ |
|
||
51. |
Веселі музики. Розваги з друзями. Музичні імпровізації. Гра «Нотна веселка». Сприймання:Едвард Гріг. Ранок. «Музичний» пейзаж. Виконання:Н. Антоник. Олівці-малівці. |
|
|
52. |
Веселі музики. Ритм. Створення саморобного музичного інструмента. |
|
|
53. |
Квітникарство. Спів по нотах. Народна поспівка «Пішли діти в поле» . Сприймання:П. Чайковський. Вальс квітів з балету «Лускунчик». Перегляд фрагменту. Виконання: Г. Азаматова-Бас. Я люблю у лузі квіти. |
|
|
54. |
Квітникарство. Творчість К. Білокур. Виконання аплікації з тканини. |
|
|
55. |
Добридень, Великдень! Поспівка –гра «Мишки на Великдень пасочки місили» . Гра-гаївка «Кривий танець» Сприймання: М. Шух. Весняні передзвони. Виконання:В. Кукоба. Крашанка. |
|
|
56. |
Добридень, Великдень! Техніки виконання та символіка в писанкарстві. Виконання зображення писанки у техніці «рваної» аплікації. |
|
|
57. |
Гончарство. Ритмічна гра «Борщ, каша, голубці». Духові музичні інструменти. Сприймання: Вольфганг Амадей Моцарт. Турецький марш. Виконання:А. Олєйнікова. Пиріжки-рогалики.. |
|
|
58. |
Гончарство. Складний об’єкт як поєднання простих. Зображення глечика. |
|
|
59. |
Мамине свято. Поспівка-діалог «На мамине свято». Гра на дитячих музичних інструментах. Сопілка. Сприймання:. українські народні мелодії у виконанні ансамблю сопілкарів. Виконання:В. Верменич . Вишиванка. |
|
|
60. |
Мамине свято. Види мистецтва. Створення «печива» з пластиліну. |
|
|
61. |
Казка у ляльковому театрі. Порівняння музичних образів за темпом, ладом, характером. Сприймання:Едвард Гріг. У печері гірського короля. Виконання:Ю. Воронюк. У казковому лісі. |
|
|
62. |
Казка у ляльковому театрі. Види ляльок. Створення ляльок на паличках для морозива. |
|
|
63. |
Вишивка. Спів по нотах звукоряду . Музична рухлива гра «Нитка і голка». Сприймання: віночок українських народних мелодій у виконанні оркестру народних інструментів. Виконання:. А. Олєйнікова. Рушники. |
|
|
64. |
Вишивка. Види орнаментів. Створення схеми вишивки по клітинках. |
|
|
65. |
Відпочинок на природі. Імпровізація голосом та жестами. Сприймання: Фелікс Мендельсон. Мисливська пісня з альбому «Пісні без слів» Виконання:М. Старокадомський. Любитель-рибалка. |
|
|
66. |
Відпочинок на природі. Взаємодоповнюючі кольори. Ліплення підводного човна. |
|
|
67. |
Назустріч літу. Музичні та ритмічні імпровізації. Мідні духові інструменти. Музична руханка «Подивись на небо» Сприймання: український марш у виконанні військового оркестру. Виконання:А. Мігай. Сонечко |
|
|
68 |
Назустріч літу. Настрій у пейзажі. Виконання аплікації «Кораблик». |
|
|
69. |
Підсумковий урок. Нас зустрічає літо. Ігри, тести, ребуси. Узагальнення і систематизація знань за рік. Виконання музичних творів. |
|
|
70. |
Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація знань за рік. Командна гра «Круті графіки». |
|
Календарне планування з математики
(За підручником С.Логачевської, Т.Логачевської , О.Комар)
3 години
За програмою Р.Б.Шияна
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Повторення вивченого в 1 класі |
|
|
1 |
Утворення круглих чисел. Попереднє і наступне число. |
|
|
2 |
Властивості дії додавання. Складання рівностей за малюнками. Порівняння виразів. |
|
|
3 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
|
|
Розділ I. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток |
|
|
4 |
Додавання і віднімання чисел виду 46+20, 46+2, 46-20,46-2. Складання і розв’язування задач. |
|
|
5 |
Додавання чисел частинами до числа 9. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізків. |
|
|
6 |
Віднімання чисел частинами від числа 11. Розв’язування задач. |
|
|
7 |
Вирази з дужками. |
|
|
8 |
Додавання чисел частинами до числа 8. Складання і розв’язування задач за малюнками. |
|
|
9 |
Віднімання чисел частинами від числа 12. Розв’язування задач і оберненої до неї. |
|
|
10 |
Задачі з двома запитаннями. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
11 |
Додавання чисел частинами до числа 7. Побудова ламаної лінії, обчислення її довжини. Віднімання чисел частинами від числа 13. Порівняння задач. |
|
|
12 |
Діагностична робота № 1. |
|
|
13 |
Додавання чисел частинами до числа 6. Складання і розв’язування задач за малюнками. Робота з календарем. |
|
|
14 |
Віднімання чисел частинами від числа 14. Розв’язування задач. Побудова геометричних фігур. |
|
|
15 |
Складені задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів. |
|
|
16 |
Додавання чисел частинами до числа 5. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
|
|
17 |
Додавання чисел частинами до чисел 4,3,2 з переходом через десяток. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. |
|
|
18 |
Віднімання чисел частинами від чисел 15,16,17,18. Побудова відрізків. Розв’язування задач. |
|
|
19 |
Вправи з одиницями вимірювання довжини, маси, місткості, часу. Побудова відрізків. |
|
|
20 |
Хвилина – одиниця вимірювання часу. Календар. |
|
|
21 |
Вимірювання температури. Порівняння виразу та числа. |
|
|
22 |
Діагностична робота № 2 |
|
|
23 |
Букви латинського алфавіту. Побудова відрізків. Вирази зі змінною. Складання рівностей. |
|
|
24 |
Вирази зі змінною. Закріплення. |
|
|
25 |
Прямі і непрямі кути. Обчислення значень виразів. |
|
|
26 |
Чотирикутники. Прямокутник і квадрат. Побудова чотирикутників. |
|
|
27 |
Периметр многокутника. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
28 |
Коло. Обчислення значень виразів. |
|
|
29 |
Складені задачі на додавання суми до числа. Обчислення значень виразів різними способами. |
|
|
30 |
Діагностична робота № 3 |
|
|
|
Розділ II. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел у межах 100 |
|
|
31 |
Складені задачі на віднімання суми від числа. Обчислення значень виразів. |
|
|
32 |
Складені задачі на додавання числа до суми і віднімання числа від суми. |
|
|
33 |
Складання задач на різницеве порівняння. Складені задачі на знаходження третього доданка. Обчислення значень виразів різними способами. |
|
|
34 |
Додавання двоцифрових чисел виду 67+3,27+43. Складання рівностей за малюнками. Обчислення значень виразів. |
|
|
35 |
Спосіб округлення одного з доданків. Вирази виду 36+9. Складання і розв’язування задач за малюнками. |
|
|
36. |
Додавання двоцифрових чисел виду 67+25. |
|
|
37 |
Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач. |
|
|
38 |
Перевірка дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
|
|
39 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 70-4. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. Побудова ламаної лінії. |
|
|
40 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 50-37.порівняння іменованих чисел. Об'ємні фігури. |
|
|
41 |
Діагностична робота № 4 |
|
|
42-43 |
Додавання і віднімання іменованих чисел |
|
|
44 |
Спосіб округлення від’ємника. Вирази виду 47-9. Розв’язування задач. Обчислення периметра многокутників. |
|
|
45 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 75-28. |
|
|
46 |
Співвідношення між одиницями вимірювання. Розв’язування задач. |
|
|
47 |
Повторення вивченого |
|
|
48 |
Повторення вивченого матеріалу за семестр |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
за підручником
О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко
I семестр
За програмою Р.Б.Шияна
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Тема 1.Зміни Пригода перша. Зміни в школі |
|
|
1. |
Зміни в школі. (за твором Всеволода Нестайка “Пригоди у Павутинії”) |
|
|
2 |
Як змінилася моя школа? |
|
|
3 |
Як змінилася моя школа? |
|
|
4 |
Як змінився мій клас? |
|
|
5 |
Класна кімната моєї мрії. Яка вона? |
|
|
6 |
Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни? |
|
|
7 |
Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни? |
|
|
|
Пригода друга. Як змінилися способи передавання повідомлень |
|
|
8 |
Як змінилися способи передавання повідомлень? |
|
|
9 |
Як змінилися способи передавання повідомлень? |
|
|
10 |
Чому відбуваються зміни в природі? |
|
|
11 |
Чому відбуваються зміни в природі? |
|
|
12 |
Як пов’язані зміни в живій і неживій природі? |
|
|
13 |
Як пов’язані зміни в живій і неживій природі? |
|
|
14 |
Як зміна видів діяльності сприяє навчанню? |
|
|
|
Пригода третя Як потрапити в Павутинію |
|
|
15 |
Як змінюються істоти впродовж життя? |
|
|
16 |
Як змінюється людина впродовж життя? |
|
|
17 |
Що змінилося в мені? |
|
|
18 |
Що змінилося в мені ? |
|
|
19 |
Як я змінився за час навчання? |
|
|
20 |
Як я змінився за час навчання? |
|
|
21 |
У чому неповторність кожної людини? |
|
|
|
Пригода четверта Порятунок |
|
|
22 |
Які зміни не залежать від мене? |
|
|
23 |
Які зміни не залежать від мене? |
|
|
24 |
Яка температура сьогодні в різних містах України? |
|
|
25 |
Які зміни залежать від мене? |
|
|
26 |
Які зміни залежать від мене? |
|
|
27 |
Що в мені змінилося? |
|
|
28 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Зміни» Діагностична робота № 1 |
|
|
|
Тема 2. Факти і здогадки Пригода перша . Вероніка і рожева парасолька |
|
|
29 |
Які факти “приховує” фотографія? |
|
|
30 |
Які факти “приховує” фотографія? |
|
|
31 |
Про що розкажуть прості речі? |
|
|
32 |
Про що розкажуть прості речі? |
|
|
33 |
Які продукти харчування корисні, а які – шкідливі? |
|
|
34 |
Які продукти харчування корисні, а які – шкідливі? |
|
|
35 |
Як дбати про своє здоров’я? |
|
|
|
Пригода друга. Сонячні зайчики |
|
|
36 |
Які таємниці приховує Сонце? |
|
|
37 |
Які таємниці приховує Сонце? |
|
|
38 |
Як виникають «сонячні зайчики»? |
|
|
39 |
Як виникають «сонячні зайчики»? |
|
|
40 |
Як факти минулого впливають на майбутнє? |
|
|
41 |
Як факти минулого впливають на майбутнє? |
|
|
42 |
Як події стають визначними? |
|
|
|
Пригода третя Магічне число сім |
|
|
43 |
Яку інформацію записують числами? |
|
|
44 |
Яку інформацію записують числами? |
|
|
45 |
Про що може розказати упаковка товару? |
|
|
46 |
Про що може розказати упаковка товару? |
|
|
47 |
Як отримують інформацію люди з особливими потребами? |
|
|
48 |
Як отримують інформацію люди з особливими потребами? |
|
|
49 |
Як діяти, якщо ти опинився/опинилася в небезпечній ситуації? |
|
|
|
Пригода четверта . Що там на горищі? |
|
|
50 |
Про що розкаже родовід? |
|
|
51 |
Про що розкаже родовід? |
|
|
52 |
Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії? |
|
|
53 |
Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії? |
|
|
54 |
Які захоплення учнів класу? |
|
|
55 |
Як діяти з незнайомими предметами? |
|
|
56 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Факти і здогадки» Діагностична робота №2 |
|
|
|
Тема 3.Територія Пригода перша. Знайомство з марсіанами. |
|
|
57 |
Як упізнати територію своєї країни? |
|
|
58 |
Як упізнати територію своєї країни? |
|
|
59 |
Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? |
|
|
60 |
Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? |
|
|
61 |
Чим займалися люди на території краю в давнину? |
|
|
62 |
Чим займалися люди на території краю в давнину? |
|
|
63 |
Як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я? |
|
|
|
Пригода друга. Пригода на дорозі |
|
|
64 |
Чим особлива територія мого населеного пункту? |
|
|
65 |
Чим особлива територія мого населеного пункту? |
|
|
66 |
Яким є мій населений пункт? |
|
|
67 |
Яким є мій населений пункт? |
|
|
68 |
Як територія може стати домівкою? |
|
|
69 |
Як територія може стати домівкою? |
|
|
70 |
Як зимують комахи? |
|
|
|
Пригода третя. Пошуки летючої тарілки. |
|
|
71 |
Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? |
|
|
72 |
Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? |
|
|
73 |
Де межі мого особистого простору? |
|
|
74 |
Де межі мого особистого простору? |
|
|
75 |
Як тварини позначають межі своєї території? |
|
|
76 |
Як тварини позначають межі своєї території? (проведення пошукової роботи) |
|
|
77 |
Як поводитися на чужій території? |
|
|
|
Пригода четверта. Млинці й смачне паливо |
|
|
78 |
Чому особистий простір — недоторканна територія? |
|
|
79 |
Чому особистий простір — недоторканна територія? |
|
|
80 |
Як зробити територію комфортною для себе? |
|
|
81 |
Як зробити територію комфортною для себе? |
|
|
82 |
Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті? |
|
|
83 |
Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті? |
|
|
84 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Територія» Діагностична робота № 3 |
|
|
|
Тема 4. Спільнота. Пригода перша. Невідомий пахучо – медовий світ |
|
|
85 |
Краще разом чи поодинці? |
|
|
86 |
Краще разом чи поодинці? |
|
|
87 |
Які справи краще виконувати разом, а які – поодинці? |
|
|
88 |
Що об’єднує людей у спільноті? |
|
|
89 |
Що об’єднує людей у спільноті? |
|
|
90 |
Як знаходити друзів? |
|
|
91 |
Як знаходити друзів? |
|
|
|
Пригода друга. Друзі чи недруги |
|
|
92 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? |
|
|
93 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? |
|
|
94 |
Як налагоджувати гарні стосунки? |
|
|
95 |
Як налагоджувати гарні стосунки? |
|
|
96 |
Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки? |
|
|
97 |
Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки? |
|
|
98 |
Як діяти, якщо тебе цькують або ображають? |
|
|
|
Пригода третя. У пошуках нового житла |
|
|
99 |
Що я можу зробити для спільної справи? |
|
|
100 |
Що я можу зробити для спільної справи? |
|
|
101 |
Готуємо виставу за мотивами прочитаного твору |
|
|
102 |
Чи може існувати спільнота без законів і правил? |
|
|
103 |
Чи може існувати спільнота без законів і правил? |
|
|
104 |
Як запропонувати нову ідею? |
|
|
105 |
Чим кожний із нас може бути цінним у спільноті? |
|
|
|
Пригода четверта . Диво на Різдво |
|
|
106 |
Хто такі герої? |
|
|
107 |
Хто такі герої? |
|
|
108 |
Як протидіяти негідним учинкам? |
|
|
109 |
Як протидіяти негідним учинкам? |
|
|
110 |
Які вчинки добрі? |
|
|
111 |
Які вчинки добрі? |
|
|
112 |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Спільнота». Діагностична робота № 4 |
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником І. Остапенко
(5 годин на тиждень)
За програмою Р.Б. Шияна
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||||||
Тема 1. Зміни Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас |
|
|||||||||
1. |
Абетка. Великі і малі букви української абетки (Частина 1, впр. 1-5, с. 4-5). |
|
|
|||||||
2. |
Абетка. Впорядкування слів за алфавітом. А. Майданюк «Андрійкова бабуся» (впр. 6-9, с. 6). |
|
|
|||||||
3. |
Звуки і букви. Правильна вимова звуків /г/, [г], позначення їх буквами «хе», «ге». Ю. Кругляк «Скоромовка» (впр. 10-12, с. 7). |
|
|
|||||||
4. |
Ю. Бедрик «Слоник-школярик». Передавання змісту вірша прозою (впр. 13-15, с. 8). |
|
|
|||||||
5. |
Урок розвитку зв’язного мовлення . Написання спогадів про перший день у школі за зразком (впр. 16-18, с. 9). |
|
|
|||||||
Тиждень 2. Осінні зміни |
|
|||||||||
6. |
М. та Т. Прохаськів «Погожий день» (уривок з казки-повісті «Хто зробить сніг») (впр. 1-5, с. 10-11). Робота з книжкою. Елементи книжки: обкладинка, титульна сторінка, ілюстрації. |
|
|
|||||||
7. |
Голосні звуки, позначення їх буквами. Н. Забіла «Осіннє листя». Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло» (впр. 6-10, с. 11-13). |
|
|
|||||||
8. |
Склад. Поділ слів на склади. «Чому листя змінює колір восени?» (з дитячої енциклопедії) (впр. 11-20, с. 13-14). |
|
|
|||||||
9. |
Як переносити слова з рядка в рядок? (впр. 18-21, с. 15). |
|
|
|||||||
10. |
Наш театр. Інсценування віршів Т. Коломієць «їжаки», П. Ребра «Суперечка» (с. 16-17). |
|
|
|||||||
Тиждень 3. Я буваю різним |
|
|||||||||
11. |
Наголос. Наголошений склад. Омографи. В. Правоторова «Між сторінок», «Середина», «Дрова» (впр. 1-5, с. 18-19). |
|
|
|||||||
12. |
А. Хромова «Драконе, киш!». Інсценування уривків твору (впр. 6-9, с. 20-21).Урок в бібліотеці. Читання творів про драконів. |
|
|
|||||||
13. |
Приголосні звуки, позначення їх буквами. Дзвінкі і глухі приголосні звуки (впр. 10-13, с. 21). |
|
|
|||||||
14. |
А. Хромова «Драконе, киш!» (продовження). Урок розвитку зв’язного мовлення. Творча робота «Мій дракон» Складання іншої кінцівки до оповідання (впр. 14-15, с. 22-23). |
|
|
|||||||
15. |
Переказування оповідання за малюнками. Складання списку покупок (впр. 16-19, с. 23). |
|
|
|||||||
Тиждень 4. Мінятися чи не мінятися? |
|
|||||||||
16. |
Г. Касдепке«Ревнощі та заздрощі». Записування слів за абеткою (впр. 1-3, с. 24-25). |
|
|
|||||||
17. |
Звук [шч],позначення його буквою «щ». Виділення [шч] у словах. 1. Січовик «Скоромовка». Складання речень (впр. 4-7, с. 25). |
|
|
|||||||
18. |
«Калиточка» (українська народна казка). Ребуси (впр. 8-12, 26-27). Робота з дитячою книгою. Українські казки. |
|
|
|||||||
19. |
«Калиточка» (українська народна казка) (продовження) (впр. 13-19, с. 28-29). |
|
|
|||||||
20. |
Діагностична робота № 1 |
|
|
|||||||
Тема 2. Факти і здогадки Тиждень 5. Якби речі говорили |
|
|||||||||
21. |
Н. Малевич «Парасолька». Порівняння. Доповнення речень (впр. 1-5, с. 32-33). |
|
|
|||||||
22. |
Позначення м'якості приголосних на письмі. Знак м'якшення. Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення коміксу (впр. 6-9, с. 33). |
|
|
|||||||
23. |
Н. Малевич «Парасолька» (продовження) (впр. 10-15, с. 34-35). Моя книжка. Створення обкладинки книжки про себе і сторінки книжки «Спогади про 1 клас» (с. 30-31). |
|
|
|||||||
24. |
Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є. Ребуси (впр. 16-17, с. 35). |
|
|
|||||||
25. |
Загадки. О. Атаманчук«Урожайні загадки» (впр. 18-25, с. 36-37). |
|
|
|||||||
Тиждень 6. Знайомтеся: зірка! |
|
|||||||||
26. |
Власні й загальні назви. Інфографіка «Сонце» (впр. 1-6, с. 38-39). |
|
|
|||||||
27. |
Б. Коломійчук «Анна та Марія Музичук» (впр. 7-9, с. 40-41). |
|
|
|||||||
28. |
Досліджуємо медіа: ЗМІ. Порівняння інформації (впр. 10-11, с. 41). Урок у бібліотеці. Читання казок. |
|
|
|||||||
29. |
«Мудрий павук» (африканська народна казка) (впр. 12-17, с. 42-43). |
|
|
|||||||
30. |
Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання В. Сухомлинського «Осінні сни клена» (с. 44-45). |
|
|
|||||||
Тиждень 7. Дошка оголошень |
|
|||||||||
31. |
Оголошення. Створення дошки оголошень класу. Написання повідомлень (впр. 1-4, с. 46). |
|
|
|||||||
32. |
Апостроф. Правило вживання апострофа. Ребуси (впр. 5-6, с. 47). |
|
|
|||||||
33. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Лист. Написання листа. Підписування конверта (впр. 7-13, а 48-49). |
|
|
|||||||
34. |
І. Малкович «Свічечка букви «І»» (впр. 14-16, с. 50-51). Робота з дитячою книгою .Рима, ритм, настрій у вірші. |
|
|
|||||||
35. |
Букви є, ї, позначення ними звуків [йе], [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Слова-привітання (впр. 17-19, с. 51). |
|
|
|||||||
Тиждень 8. Правда чи ні? |
|
|||||||||
36. |
Притча. «Слон та сліпі» (давньоіндійська притча). Істині та хибні твердження. Приказка (впр. 1-5, с. 52-53). |
|
|
|||||||
37. |
Небилиці. С. Пантюк«Пан Перевертає», «Народився я тоді, коли...» (з народної творчості). Складання небилиці (впр. 6-11, с. 54-55). |
|
|
|||||||
38. |
Н. Забіла «Бабуся». Порівняння пісні і вірша, відеокліпу і аудіозапису пісні (впр. 12-20, с. 56-57). |
|
|
|||||||
39. |
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі (с. 58-59). Згадай перед канікулами (с. 60-61). |
|
|
|||||||
40. |
Діагностична робота № 2. |
|
|
|||||||
Тема 3. Територія Тиждень 9. Твоя Україна |
|
|||||||||
41. |
Буклет для туристів «Ласкаво просимо до України!». Написання географічних назв із великої букви (впр. 1-3, с. 62-63). |
|
|
|||||||
42. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення рекламного плаката про Україну. Навчальний діалог (впр. 4-5, с. 63). |
|
|
|||||||
43. |
П. Осадчук «3 тобою». Доповнення мапи думок про Україну (впр. 6-14, с. 64-65). |
|
|
|||||||
44. |
Прислів'я. Ілюстрації до прислів'їв (впр. 15-19, с. 66-67). Робота з дитячою книгою. Малі фольклорні форми. Прислів’я. |
|
|
|||||||
45. |
Частини мови (іменники, прикметники, дієслова). Іменники, які відповідають на питання хто? що? (впр. 20-21, с. 67). |
|
|
|||||||
Тема 10. Твій рідний край |
|
|||||||||
46. |
І. Андрусяк «Назва для лісу» (уривок з повісті «Третій сніг») (впр. 1-3, с. 68-69). |
|
|
|||||||
47. |
Походження назви свого населеного пункту. Створення відеорозповіді про своє місто чи село (впр. 4-6, с. 69). |
|
|
|||||||
48. |
«Легенда про Карпати» (українська народна легенда) Змінювання іменників за зразком «один— багато» (впр. 7-11, с. 70-71) |
|
|
|||||||
49. |
«Легенда про Карпати» (продовження). Урок розвитку зв’язного мовлення.Складання власної легенди про походження назви Карпатських гір (впр. 12-18, с. 72-73). |
|
|
|||||||
50. |
Наш театр. Ляльковий театр. Інсценування віршів П. Сороки «Хто мудріший», Л. Куліша-Зіньківа «Хитра мишка» (с. 74-75). Робота з дитячою книгою. Малі фольклорні форми. Пісні. |
|
|
|||||||
Тиждень 11. Мандри |
|
|||||||||
51. |
С. Нурдквіст«Початок довгої мандрівки» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет»), Доповнення мапи думок «Речі для походу» (впр. 1-5, с. 76-77). |
|
|
|||||||
52. |
С. Нурдквіст«Хитра ідея» (уривок з казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр. 6-7, с. 78-79). |
|
|
|||||||
53. |
Слова - ознаки предметів (прикметники). Добір прикметників до іменників (впр. 8-10, с. 79). |
|
|
|||||||
54. |
С. Нурдквіст«Дідусів винахід» (уривок з казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр. 11-13, с. 80-81). |
|
|
|||||||
55. |
Зв'язок іменників з прикметниками. Урок розвитку зв’язного мовлення.Складання усної розповіді про власні пригоди (впр. 14-16, с. 81). |
|
|
|||||||
Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту |
|
|||||||||
56. |
Антоніми. «Наш дім - планета Земля» (сторінка з енциклопедії). Створення інфографіки «Наша планета» (впр. 1-5, с. 82-83). |
|
|
|||||||
57. |
0. Германський «Кого беруть у космонавти». Переваги та недоліки життя космонавтів. Ребуси (впр. 6-10, с. 84-85). |
|
|
|||||||
58. |
Повідомлення. Правдива інформація та фейки. Істині та хибні твердження (впр. 11-14, с. 86). |
|
|
|||||||
59. |
Диспут. Добір аргументів. Ребуси (впр. 15-18, с. 87). Моя книжка. Створення сторінки книжки «Де я живу». Складання плану твору (с. 88-89). |
|
|
|||||||
60. |
Діагностична робота №3 |
|
|
|||||||
Тема 4. Спільнота. Тиждень 13. От уже й зима настала! |
|
|||||||||
61. |
Синоніми. Г. Фалькович«Я й не думав». К. Перелісна«Зима» (впр. 1-6, с. 90-91). |
|
|
|||||||
62. |
0. Іваненко «Синичка і зима». Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання кінцівки казки (впр. 7-9, с. 92-93). |
|
|
|||||||
63. |
Добір прикметників для опису синички і зими. Створення плакатів-стіннівок про життя птахів узимку (впр. 10-11, с. 93). |
|
|
|||||||
64. |
Малі фольклорні форми: забавлянка, колядка, загадка, прикмета, лічилка, скоромовка (впр. 13-15, с. 94-95). Робота з дитячою книгою. |
|
|
|||||||
65. |
Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і слова. Звуко-буквений аналіз слів. Добір антонімів (впр. 16-17, с. 95). |
|
|
|||||||
Тиждень 14. Дружба - це диво |
|
|||||||||
66. |
Р. Лагеркранц«Даня і Елла Фріда» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Дієслово. Складання списку справ, які приємно робити з друзями (впр. 1-7, с. 96-97). |
|
|
|||||||
67. |
Р. Лагеркранц«Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Добір дієслів-антонімів (впр. 8-12, с. 98-99). |
|
|
|||||||
68. |
Р. Лагеркранц«Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Створення ілюстрації до твору (впр. 13-16, с. 100-101). |
|
|
|||||||
69. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання повідомлення другу чи подрузі. Створення мапи думок « Що потрібно людині для щасливого життя?» |
|
|
|||||||
70. |
Наш театр. Театр тіней. Створення афіші (с. 102-103). Урок у бібліотеці. Читання творів про дружбу |
|
|
|||||||
Тиждень 15. Де раки зимують? |
|
|||||||||
71. |
«Хто не спить узимку» (з енциклопедії). Поділ тексту на частини. Складання плану твору (впр. 1-4, с. 104-105). |
|
|
|||||||
72. |
Фразеологізми. Пояснення значення фразеологізмів. Навчальний діалог (впр. 5-6, с. 105). |
|
|
|||||||
73. |
Грицько Бойко «Веремій». Пояснення значення фразеологізмів (впр. 7-12, с. 106-107). |
|
|
|||||||
74. |
«Легенда про Святого Миколая» (впр. 13-15, с. 108-109). Вірші та казки про святого Миколая. Слухання пісні про Миколая (впр. 16-19, с. 109). |
|
|
|||||||
75. |
Діагностична робота № 4. |
|
|
|||||||
|
Тиждень 16. 3 Новим роком та Різдвом! |
|
|
|||||||
76. |
Написання привітань до свят. Навчальний діалог (впр. 1-4, с. 110-111). |
|
|
|||||||
77. |
Ю. Смаль «Різдвяна пригода». Встановлення послідовності подій. Ребуси (впр. 5-8, с. 112-113). |
|
|
|||||||
78. |
Ю. Смаль«Різдвяна пригода» (продовження). Складання власної кінцівки казки (впр. 9-14, с. 114-115). |
|
|
|||||||
79. |
Моя книжка. Створення сторінки книжки «Мій друг / Моя подруга» (с. 116-117). |
|
|
|||||||
80. |
Згадай перед канікулами (с. 118-119). Підсумок за семестр. |
|
|
|||||||