Урок "Додавання і віднімання чисел 2,3,4,5 .Розв'язування задач виразів на знаходження невідомого зменшуваного

Про матеріал
Урок розроблено для закріплення таблиць додавання і віднімання чисел 2,3,4,5.;удосконалення вміння розв'язувати вирази на знаходження невідомого зменшуваного.Вчити працювати дітей у групах,самостійно,колективно.Виховувати спостережливість,акуратність дисциплінованість,уміння співпрацювати з товаришами.
Перегляд файлу

Тема уроку: Повторення додавання і віднімання чисел 2,3,4,5.Роз’язування

           задач,виразів на знаходження невідомого зменшуваного.

Мета:Дидактична:закріплювати знання таблиць додавання і віднімання   

           чисел 2,3,4,5;удосконалювати вміння розв’язувати вирази  на     знахо-  

           дження невідомого зменшуваного.

           Розвивальна:розвивати мислення,уяву,увагу,вміння узагальнювати.

           Виховна:виховувати спостережливість,акуратність,дисциплінованість,

           уміння  співпрацювати з товаришами в групі.

Обладнання:презентація до уроку, роздатковий матеріал,зошит,геометричні

           фігури.

Очікувані результати:

  • Знати таблиці додавання чисел 2,3,4,5.
  • Уміти складати та розв’язувати задачі,знаходити невідоме зменшуване.
  • Виховувати уміння працювати в групах,самостійно ,колективно.
  • Уміло застосовувати отриманні знання на уроках математики та в повсякденному житті.

Тип уроку:Урок формування компетентностей.

                                                                                Хід уроку

   1.Організаційна частина

      Створення емоційного настрою дітей.Привітанняю

                   Добрий день!

   Вчитель:Станьте рівно,підтягніться,

                  Один одному всміхніться.

                  На урок старанність не забули взяти?

                  Сідайте рівненько,почнем працювати.

   11.Повідомлення теми та мети уроку(Слайд1- тема)

   Тема нашого уроку: «Повторення додавання і віднімання чисел 2,3,4,5. Розв’язування задач , виразів на знаходження невідомого зменшуваного.

- Діти,що очікуєте від нашого уроку?

-  Пригадайте та скажіть,яка пора року  за вікном?(за вікном осінь)

-  Сьогодні у нас урок незвичайний. Ми помандруємо осінніми стежками нашого краю.

    На уроці вам необхідно(Слайд2-дивіз):

                                           Міркувати – швидко!

                                           Відповідати – правильно!

                                           Рахувати – точно!

                                           Писати – гарно!

  • Готові до подорожі?Вирушаймо!(слайд 3-фото школи)

  Уявть ,що ми з вами на нашому шкільному подвір’ї.

     Вдихніть на повні груди чистого осіннього повітр’я (діти вдихають).

А тепер понюхайте його.

  • Які аромати ви відчуваєте,коли йдете до школи?(запах осіннього листя,квітіів,яблу,груш,слив…)

    -Які квіти цвітуть біля нашої школи?(Чорнобривці,осінки,айстри,хризантеми…)

   Ці квіти дають завдання для усних обчислень.

   1.Усні обчислення (Слайд 4,5,6,7,8-усні обчислення)

  Вам потрібно обчислити рівності. При правильному обчисленні кожна пелюстка з’єднається з її серединкою .

  • Відшукайте пелюстку із відповіддю 11;12;13;14.

  Подивіться,який осінній букет ми поставили у вазу. Мандруємо далі.

   2.Каліграфічна хвилинка

   - Яке сьогодні число на календарі?

   Усі подорожні ведуть бортовий журнал. У нас бортовий журнал - це ваші зошити.

   Розгорніть свої зошити .

  - Пригадайте,як пишеться цифра 3.(показую написання цифри 3)(Слайд 9 каліграфічне написання цифри3)

  - Запишіть 3 листопада Класна робота.

  - Каліграфічно запишіть  рядочок цифри 3.

     Пригадаймо!

  • Як називаються числа при додаванні?
  • А як можна назвати дію при додаванні?+
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як назвемо дію при відніманні?-

  3.Математичний диктант.

      А тепер поміркуємо і запишемо математичний диктант.

   -   Запишіть цифрою число,яке стоїть попереду числа 4(3)

   -  Перший  доданок 10,другий доданок 3.Запишіть суму цих чисел.(13)

   -  Від 33 відняти 3.Запишіть різницю цих чисел.(30)

   -  Запишіть цифру в якій 3дес.і 3од.(33)

  • Усно розв’яжіть і результат запишіть.

      У двох тарілках 13 груш. В одній 10 груш Скільки груш у другій тарілці?(3)

      У Василька 20 жовтих листочків і 3 зелених . Скільки всього листочків у Василька?(23)

   …,зачитай ряд записаних чисел.(,313,30,33,3,23)

   Діти ,ви справились із завданням ,бо працювали дружно!

111.Розвиток математичних умінь

  • Як називається процес опадання листя із дерев восени? (Листопад,падолист)

 Ви помітили скільки листочків налетіло до нашого класу. Ці листочки принесли нам додаткові завдання.

    Обчислимо вирази на знаходження невідомого зменшуваного.

  • Пригадайте,як знайти невідоме зменшуване?(Щоб знайти невідоме зменшуване  треба до різниці додати від’ємник)

   На дошці записані вирази ,вам потрібно самостійно скласти вирази на додавання і записати їх у зошити.

Результат перевіримо після обчислень.

1.Обчислення виразів

  • - 50=3                 Календарний план освітньої роботи на вересень. Середня група -5=9                          Календарний план освітньої роботи на вересень. Середня група - 4=8
  •  -3=10                 Календарний план освітньої роботи на вересень. Середня група-80=4                         Календарний план освітньої роботи на вересень. Середня група- 2=9

   Перевіримо,які ж числа заховалися за листочками.

          4.Фізкультхвилинка

  Вирушаймо на ігровий майданчик!Там і відпочинемо!

   2.Робота над задачею

   - Чому осінь називають щедрою,багатою господинею?

   Давайте зазирнемо у сусідній садок та складемо задачу за коротким записом.(слайд 10 - короткий запис до задачі)

   - Розгляньте малюнок і подумайте,про що буде йти мова у задачі?

   - Складіть задачу за малюнком?

                    ᐈ Айфона яблоко значок, фото яблоко | скачать на Depositphotos®        -  6 кг

            ᐈ Груша рисунок фото, фотографии груша | скачать на Depositphotos®      - 3 кг                  ?кг

                        Синяя слива изолирована | Премиум Фото  - 4 кг

 

  • Чи можемо дізнатися,скільки всього фруктів купили?
  • Скільки доданків у задачі?
  • Складіть рівність для розв’язання задачі.(6+3+4=12(кг)фруктів)

(коментований запис задачі)

3.Робота в групах(слайд 11- геометричні фігури)

   Наступна зупинка «Геометрична»

  • Діти пригадайте,які ви знаєте геометричні фгури ?

Навколо нас багато об’єктів різної геометричної форми.

Сьогодні ви створите композицію на осінню тематику із геометричних

фігур.

   Зверніть увагу! Я склала композицію тільки з ромбів. Подобається?

   Ви будете працювати у групах. Кожна група отримає конверт із геометричними фігурами,але на ньому наклеєна одна фігура. Відберіть такі фігури і складіть свою композицію.Це можуть бути: дерева,кущі,квіти,грибочки,тваринки….

   Працюйте дружно!

Ось така геометрична осінь вийшла у вас.

.Рефлексія (слайд 8)

- Чи сподобалась подорож?

- Чого навчились чогось нового?

- Що можна було б зробити краще?

- Чи виправдались ваші надії?

   У вас на парті є яблучка  трьох кольорів .Виберіть одне, яке найбільше ви подобається .такий і настрій у вас сьогодні

   Наш осінній урожай ми зберемо в кошик.(Збираю осінній урожай)

   Ви молодці!Активно працювали на уроці. Можливо комусь щось і не вдалось,але наступного разу,я впевнена,усе вийде.

    Нехай прийдешня осінь принесе :мир,здоров’я,щастя і любов для кожного мешканця нашої планети.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
1391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку