В даній роботі розроблені матеріали які допоможуть учнями поглибити ,розширити й узагальнити властивості і методи додавання натуральних чисел, свідомого розуміння виконання дій додавання натуральних чисел.
Вміти додавати натуральнв числа різними способами. Ввести поняття додавання натуральних чисел, та їх властивостей. . Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички самоаналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку . Мета уроку: Формувати вміння розв’язувати приклади на використання властивостей..
Можна знати правила – і не вміти додавати багатоцифрові числа. Перевіримо. Розв'яжи задачу: Відпочиваючи після уроків, хлопчики і дівчатка говорять кожного дня 11 875 слів по справі, 5316 – з певним змістом, 27 981 – не задумуючись, а 379 слів краще б взагалі не говорили. Скільки всьогослів в день говорять хлопчики і дівчатка Відпочиваючи після уроків?45 551style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Математичний диктант1. Як називається результат додавання?2. Як називають числа які додають?3. Чому рівна сума чисел 2 367 і 3 633 ?4. Чому рівна сума чисел 7 549 і 3 451 ?5. Чому рівна сума 3456 і 0 ?6. Чому рівна сума 0 і 4567 ?7. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 12, але менші за 15. Знайдіть їх суму.8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.