ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
5 клас
Варіативний модуль «Футбол»
Тема :
«Розвиток фізичних якостей
методом «колового тренування»
Мета уроку: Закріпити, отримані дітьми навички і вміння з техніки зупинки м'яча підошвою та удару серединою підйому в русі і на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і вмінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.
Завдання уроку:
1. Закріпити, отримані учнями, уміння і навички з зупинки м'яча на місці підошвою правою і лівою ногами, зупинки м'яча підошвою в русі.
2. Навчити учнів техніці виконання удару серединою підйому в русі і на місці.
3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ і навчальної гри у футбол.
4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою навчальної гри у футбол.
Обладнання: футбольні м'ячі, ворота, секундомір, стійки.
Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах.
№ п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Підготовча частина. 1.Шикування . 2.Привітання. 3. Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці. 4.Стройові вправи: повороти на місці, стройовий крок, розрахунок, перестроювання з 1 в 2 шеренги. 5. Різновиди ходьби: а) на носках; б) на зовнішній, на внутрішній стороні стопи; в) у напівприсіді, у повному присіді; г) спортивна ходьба. 6. Різновиди бігу: а) з високим підніманням стегна; б) із закиданням гомілки назад; в) стрибками в широкому кроці; г) спиною вперед; д) рівномірний біг. 6. Вправи на відновлення дихання. 7.Рухлива гра «Кути». Правила гри: ведення м'яча по заданому маршруту (по стрілках). Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда по черзі виконує ведення м'яча за якийсь час. Виграє та команда, гравці якої за менший час виконає ведення м'яча будь-яким способом. 8.Підрахунок ЧСС. |
8-12 хв. 1 хв. 30 сек. 1 хв.
1 хв.
2 хв.
2 хв.
2 хв. 2 хв. 4-5 хв.
1хв.-10 сек. |
Звернути увагу що на зовнішній вигляд вчаться
Звернути увагу на чіткість виконання команди
Нагадати про правильне дихання
150-180 уд/хв. |
2. |
Основна частина. Колове тренування. 1. Клас розділити на 4 групи по 6-8 чоловік (1 м'яч на 3-4 люди). Докладний опис завдань: Завдання № 1 Зупинка м'яча на місці. /10 повторів із зміною ніг/
Завдання № 2. Зупинка м'яча в русі /6 повторів із зміною ніг/
Завдання № 3. Зупинка підошвою в русі, з ударом по м'ячу серединою підйому. /удар правою ногою/
Завдання № 4. Зупинка підошвою в русі, з ударом по м'ячу серединою підйому. /удар лівою ногою/ 2. Шикування. Учитель вибирає 2 капітанів, які по черзі підбирають гравців в свої команди. 3. Навчальна гра у футбол |
25-30 хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
10-15 хв. |
Поки вчитель пояснює завдання, наперед підготовлений учень показує всі завдання
Для цього потрібно виставити назустріч м'ячу ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Ступня у цей момент повернута носком вгору. Тулуб повинен бути нахилений вперед.
Удар серединою підйому – найголовніший! Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, відвести її трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча. Нога, проводжаючи м'яч, випрямлятиметься. Серединою підйому можна посилати м'яч в будь-якому напрямку, з різною силою і точністю.
|
3. |
Заключна частина. 1.Шикування. 2.Аутогенне тренування. 3.Підрахунок ЧСС. 4.Підбиття підсумків уроку: «Сьогодні на уроці ми закріпили свої уміння з техніки виконання зупинки м'яча підошвою, навчилися виконувати удар середньої частиною підйому лівою і правою ногами, а також спробували застосувати всі вивчені раніше вправи на практиці – грали навчальну гру у футбол». 4. Виставлення оцінок за техніку виконання зупинок м'яча і удару по м'ячу середньою частиною підйому: 5. Домашнє завдання: рівномірний біг в повільному темпі 8-10 хвилин. 6.Шикування. 7. Відхід із спортивного майданчика. |
5 хв. 30 сек. 2 хв. 1 хв.-10 сек. 2 хв.
2 хв.
2 хв.
1 хв.
|
Вправи на відновлення дихання Відновити ЧСС до 80-100 уд/хв.
|
Вчитель фізкультури Болюбаш В.В.