5 клас, колове тренування, модуль футбол

Про матеріал
Мета уроку: Закріпити, отримані дітьми навички і вміння з техніки зупинки м'яча підошвою та удару серединою підйому в русі і на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і вмінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей. Завдання уроку: 1. Закріпити, отримані учнями, уміння і навички з зупинки м'яча на місці підошвою правою і лівою ногами, зупинки м'яча підошвою в русі. 2. Навчити учнів техніці виконання удару серединою підйому в русі і на місці. 3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ і навчальної гри у футбол. 4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою навчальної гри у футбол.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

5 клас

Варіативний модуль «Футбол»

Тема :

«Розвиток фізичних якостей

методом «колового тренування»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета уроку: Закріпити, отримані дітьми навички і вміння з техніки зупинки м'яча підошвою та удару серединою підйому в русі і на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами фізичної   культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і вмінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

1. Закріпити, отримані учнями, уміння і навички з зупинки м'яча на місці підошвою правою і лівою ногами, зупинки м'яча підошвою в русі.

2. Навчити учнів техніці виконання удару серединою підйому в русі і на місці.

3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ і навчальної гри у футбол.

4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою навчальної гри у футбол.

Обладнання: футбольні м'ячі, ворота, секундомір, стійки.

Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах.

№ п\п

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

Підготовча частина.

1.Шикування .

2.Привітання.

3. Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці.

4.Стройові вправи: повороти на місці, стройовий крок, розрахунок, перестроювання з 1 в 2 шеренги.

5. Різновиди ходьби:

а) на носках;

б) на зовнішній, на внутрішній стороні стопи;

в) у напівприсіді, у повному присіді;

г) спортивна ходьба.

6. Різновиди бігу:

а) з високим підніманням стегна;

б) із закиданням гомілки назад;

в) стрибками в широкому кроці;

г) спиною вперед;

д) рівномірний біг.

6. Вправи на відновлення дихання.

7.Рухлива гра «Кути».

Правила гри: ведення м'яча по заданому маршруту (по стрілках).

Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда по черзі виконує ведення м'яча за якийсь час. Виграє та команда, гравці якої за менший час виконає ведення м'яча будь-яким способом.

8.Підрахунок ЧСС.

8-12 хв.

1 хв.

30 сек.

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

2 хв.

4-5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

1хв.-10 сек.

Звернути увагу що на зовнішній вигляд вчаться

 

 

 

 

 

Звернути увагу на чіткість виконання команди

 

 

Нагадати про правильне дихання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

150-180 уд/хв.

2.

Основна частина.

Колове тренування.

1. Клас розділити на 4 групи по 6-8 чоловік (1 м'яч на 3-4 люди).

Докладний опис завдань:

Завдання № 1

Зупинка м'яча на місці. /10 повторів із зміною ніг/

Завдання № 2.

Зупинка м'яча в русі /6 повторів із зміною ніг/

Завдання № 3.

Зупинка підошвою в русі, з ударом по м'ячу серединою підйому.

/удар правою ногою/

 

Завдання № 4.

Зупинка підошвою в русі, з ударом по м'ячу серединою підйому.

img6.JPG (10741 bytes)/удар лівою ногою/

2. Шикування.

Учитель вибирає 2 капітанів, які по черзі підбирають гравців в свої команди.

3. Навчальна гра у футбол

25-30 хв.

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15 хв.

 

Поки вчитель пояснює завдання, наперед підготовлений учень показує всі завдання

 

 

Для цього потрібно виставити назустріч м'ячу ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Ступня у цей момент повернута носком вгору. Тулуб повинен бути нахилений вперед.

 

Удар серединою підйому – найголовніший!

Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, відвести її трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча. Нога, проводжаючи м'яч, випрямлятиметься. Серединою підйому можна посилати м'яч в будь-якому напрямку, з різною силою і точністю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Заключна частина.

1.Шикування.

2.Аутогенне тренування.

3.Підрахунок ЧСС.

4.Підбиття підсумків уроку: «Сьогодні на уроці ми закріпили свої уміння з техніки виконання зупинки м'яча підошвою, навчилися виконувати удар середньої частиною підйому лівою і правою ногами, а також спробували застосувати всі вивчені раніше вправи на практиці – грали навчальну гру у футбол».

4. Виставлення оцінок за техніку виконання зупинок м'яча і удару по м'ячу середньою частиною підйому:

5. Домашнє завдання: рівномірний біг в повільному темпі 8-10 хвилин.

6.Шикування.

7. Відхід із спортивного майданчика.

5 хв.

30 сек.

2 хв.

1 хв.-10 сек.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

2 хв.

 

1 хв.

 

 

 

Вправи на відновлення дихання

Відновити ЧСС до 80-100 уд/хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізкультури   Болюбаш В.В.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 травня 2020
Переглядів
1865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку