В даній презентації розглянуто основні види тестових задач на рух для п'ятикласників.Показані основні формули шляху,швидкості та часу їх взаємозв'язок.Показані схеми розв'язки різних типів задач на рух.
Розділ 1. Натуральні числа і дії з ними. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ.§ 125-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер
Номер слайду 3
Урок № 29 Розділ 1.§ 12 Тема:,,Тестові задачі на рух.”
Номер слайду 4
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК
Номер слайду 5
Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення ,уміння аналізувати;математичну компетентність. Мета уроку: Розвивати уміння розв’язувати тестові задачі на рух ; Уміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь;Виховувати культуру математичних міркувань. Грамотно висловлювати свою думку,цілеспрямованість.
Номер слайду 6
Тип уроку : засвоєння знань та вмінь. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор, креслярське приладдя.
Номер слайду 7
Формула,що визначає взаємозв’язок величин. S =v·t ;V = s:t; t = s :v. S-пройдена відстань(шлях);v -швидкість руху,тобто відстань,яку долають за одиницю часу;t - час руху
Номер слайду 8
Одиниці вимірювання відстані(S ).см.м.км. Одиниці вимірювання часу (t )с.хв.год. Одиниці вимірювання швидкості ( v ) . cм. / с. cм. / хв. cм. / год. м. / с. м. / хв. м. / год. км. / с. км. / хв. км. / год.
Номер слайду 9
Рух з одного пункту з відставанням. Приклад: Нехай два об’єкти одночасно починають рух в одному напрямку з однієї точки із різними швидкостями Тоді за першу годину об’єкт із швидкістю 5км/год випередить об’єкт із швидкість 4 км/год на 1км/год. Відстань, на яку віддаляється об’єкти за одиницю часу, називається швидкістю віддалення У випадку руху двох об’єктів з одного з пункту з відставанням Через t год. між об’єктами буде відстань Задача . Яка буде відстань між дітьми через 3 год
Номер слайду 10
Рух з одного пунктв протилежних напрямках. Приклад: Нехай два об’єкти одночасно починають рух в з однієї точки у протилежних напрямках із швидкостями. Тоді за першу годину об’єкт віддаляється від об’єкта на 9км У цьому випадку швидкість віддалення Через t год. між об’єктами буде відстань Задача . Яка буде відстань між дітьми через 4 год
Номер слайду 11
Рух двох об’єктівназустріч одне одному. Приклад: Нехай два об’єкти одночасно починають рух назустріч одне одному із швидкостями Причому початкова відстань між об’єкта більша 8км Задача . Яка була початкова відстань між дітьми через 4 год руху. Відстань, на яку зближаються об’єкти за одиницю часу, називається швидкістю зближення У випадку руху двох об’єктів назустріч одне одному
Номер слайду 12
Рух в одному напрямку наздогін. Приклад: Нехай два об’єкти одночасно починають рух з різних точок в одному напрямку із швидкостями Причому об’єкт,що має більшу швидкість рухається позаду і початкова відстань між об’єктами більша за 2км/год. Тоді за першу годину об’єкт ( дівч.) стане блище до об’єкта (хл.) на 2 км. У цьому випадку Якщо початкова відстань між об’єктами дорівнює S км і об’єкт ( дівч.) наздоганяє об’єкт(хл.) через
Номер слайду 13
Рух по річцішвидкість руху за течією:швидкість руху проти течії:
Номер слайду 14
Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 417(3). Один з поїздів подолав відстань 300 км. Зі швидкістю 75 км/год, а другий Відстань 204 км. зі швидкістю 68 км/год. Який з поїздів витратив на дорогу менше часу?Наскільки? Відповідь: на 1 год.
Номер слайду 15
№ 417 (2). Один із велосипедистів за 4 год. Подолав 56км ,а другий за 3год подолав 45 км. Який з велосипедистів мав більшу швидкість?На скільки?56км1545км 3 год 4 год
Номер слайду 16
Робота в парах №429 За схемою складіть задачу72 км/год75км/год369 км. ABВідповідь: 3 год2 ГОД? ГОД
Номер слайду 17
№ 432 . Оля вийшла зі школи і пішла додому зі звидкістю 80м/хв. Через 2 хв зі школи вийшла Іра і пішла в тому самому напрямі зі швидкістю 100м/хв. Через скільки хвилин після свого виходу Іра наздожене Олю?2 ХВ. Розв’язання : Відстань між Олею і Іриною. Швидкість зближення між Олею і Іриною. Час через який Ірина наздожене Олю. Відповідь: 8хв.
Номер слайду 18
Домашнє завдання. Вивчити означення подані у ( § 12 стр 66 - 74.) Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 419 (1); № 423 (2); № 425; додоткова для бажаючих № 430 .
Номер слайду 19
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …