Презентація до уроку вивчення нового матеріалу допомагає вчителю краще організувати роботу на уроці, містить типи завдань від найпростіших усних на виконання множення десяткових дробів до більш складних, а також виконання задачі.
Актуалізація опорних знань. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я?
Номер слайду 3
Задача. Знайти площину прямокутника, якщо його сторони 0,5 дм і 0,3 дм. Текст слайда. Пояснення нового матеріалу.
Номер слайду 4
Розв’язання:0,5 дм = 5 см;0,3дм = 3 см. S = а·в;S = 5·3= 15 (см2),15 см2 = 0,15 дм2. Отже, 0,3 дм·0,5дм = 0,15дм2.
Номер слайду 5
1) Виконати множення, не звертаючи увагу на кому, як у випадку натуральних чисел;2) Підрахувати кількість цифр, що стоять після коми в обох множниках разом;3) У добутку відокремити таку ж кількість цифр, рахуючи справа. Текст слайда. Алгоритм множення десяткових дробів:
Номер слайду 6
1) Скільки цифр треба відокремити справа наліво комою у добутку, якщо:а) один множник має два цифри після коми, а другий – три?б) у одному множнику і в другому – по 2 цифри після коми?в) у одному множнику 5цифр, а в другому- лише ціла частина?Закріплення вивченого матеріалу:
Номер слайду 7
2) Відомо, що 542·37=20054. Обчислити:5,42·3,7 0,542·3,75,42·0,37 542·0,3754,2·3,7 0, 0542·0,37
Задача: Задача. Заєць почав втікати від вовка, коли відстань між ними була 0,45 км. Швидкість вовка 1,05 км/хв, а зайця 0,95 км/хв. Яка відстань буде між ними через 3 хв?
Номер слайду 13
Розв‘язання задачі:1,05·3=3,15 (км) – пробіжить вовк за 3 хв.0,95·3=2,85 (км) – пробіжить заєць.0,45+2,85=3,3 (км) – була б відстань між зайцем і вовком через 3 хв, якби вовк не біг.3,3-3,15=0,15 (км) – відстань між вовком і зайцем через 3 хв.
Номер слайду 14
Питання для проведення підсумку уроку:1) Що нового ми дізналися сьогодні на уроці?2) Як виконується множення десяткових дробів?Домашнє завдання: п. 27 № 1237, 1240, 1244 – для учнів, які вчаться на початковому та середньому рівні; № 1271, 1276, 1279 – для учнів, які вчаться на високому та достатньому рівні.5. Підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.