презентація до уроку "Множення десяткових дробів"

Про матеріал
Презентація до уроку вивчення нового матеріалу допомагає вчителю краще організувати роботу на уроці, містить типи завдань від найпростіших усних на виконання множення десяткових дробів до більш складних, а також виконання задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення десяткових дробів.

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води  – і я помру. Хто я?

Номер слайду 3

Задача. Знайти площину прямокутника, якщо його сторони 0,5 дм і 0,3 дм. Текст слайда. Пояснення нового матеріалу.

Номер слайду 4

Розв’язання:0,5 дм = 5 см;0,3дм = 3 см. S = а·в;S = 5·3= 15 (см2),15 см2 = 0,15 дм2. Отже, 0,3 дм·0,5дм = 0,15дм2.

Номер слайду 5

1) Виконати множення, не звертаючи увагу на кому, як у випадку натуральних чисел;2) Підрахувати кількість цифр, що стоять після коми в обох множниках разом;3) У добутку відокремити таку ж кількість цифр, рахуючи справа. Текст слайда. Алгоритм множення десяткових дробів:

Номер слайду 6

1) Скільки цифр треба відокремити справа наліво комою у добутку, якщо:а) один множник має два цифри після коми, а другий – три?б) у одному множнику і в другому – по 2 цифри після коми?в) у одному множнику 5цифр, а в другому- лише ціла частина?Закріплення вивченого матеріалу:

Номер слайду 7

2) Відомо, що 542·37=20054. Обчислити:5,42·3,7 0,542·3,75,42·0,37 542·0,3754,2·3,7 0, 0542·0,37

Номер слайду 8

1. Обчислити: 4,35 ∙𝟐,𝟑𝟔; 32,9 ∙𝟏𝟖𝟎; 0,17 ∙8800.  3. Виконання письмових вправ:

Номер слайду 9

Номер слайду 10

б) (0,08·0,17+6,1009) ·21,5-130,889 Виконайте дії:

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Задача: Задача. Заєць почав втікати від вовка, коли відстань між ними була 0,45 км. Швидкість вовка 1,05 км/хв, а зайця 0,95 км/хв. Яка відстань буде між ними через 3 хв?

Номер слайду 13

Розв‘язання задачі:1,05·3=3,15 (км) – пробіжить вовк за 3 хв.0,95·3=2,85 (км) – пробіжить заєць.0,45+2,85=3,3 (км) – була б відстань між зайцем і вовком через 3 хв, якби вовк не біг.3,3-3,15=0,15 (км) – відстань між вовком і зайцем через 3 хв.

Номер слайду 14

Питання для проведення підсумку уроку:1) Що нового ми дізналися сьогодні на уроці?2) Як виконується множення десяткових дробів?Домашнє завдання: п. 27 № 1237, 1240, 1244 – для учнів, які вчаться на початковому та середньому рівні; № 1271, 1276, 1279 – для учнів, які вчаться на високому та достатньому рівні.5. Підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

Номер слайду 15

Текст слайда. Заголовок слайда

pptx
Додав(-ла)
Блажків Марія
Додано
22 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку