В даній презентації вводиться поняття рівняння.Що означає розв'язати рівняння,корені рівняння та їх знаходження.Показані приклади розв'язків різних видів рівнянь.
Розділ 1. Натуральні числа і дії з ними. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ.§ 115-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер
Номер слайду 3
Урок № 27 Розділ 1.§ 11 Тема: ,, Лінійні рівняння.”
Номер слайду 4
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr
Номер слайду 5
Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;математичну компетентність. Мета уроку: Пригадати,що називається рівнянням;Ввести поняття кореня рівняння ; та порядок його знаходження під час обчислень;Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися
Номер слайду 6
3 кг9 кгx?кг Рівняння. Х+3=9
Номер слайду 7
Запам'ятай!Рівність, що містить невідоме число, називається рівнянням. Розв'язати рівняння – означає знайти всі його корені або встановити, що рівняння не має жодного кореня. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається коренем рівняння,обо коренем рівняння.
Номер слайду 8
Як знайти невідомий доданок? Щоб знайти невідомий доданок,треба від суми відняти відомий доданок. Х + 85 = 1165 Х = 1165 – 85 Х = 1080 Відповідь: 1080. Зразок приклада.
Номер слайду 9
Як знайти невідоме зменшуване?Треба до різниці додати від’ємник . Відповідь: 275 . У – 75 = 200 У = 200 + 75 Х = 275 Зразок приклада.
Номер слайду 10
Треба від зменшуваного відняти різницю. Щоб знайти невідомий від'ємник?Відповідь: 408. Зразок приклада.439 – Х = 31 Х = 439 - 31 Х = 408
Номер слайду 11
Щоб знайти невідомий множник ?Треба добуток поділити на відомий множник. Відповідь: 7. У · 35 = 245 У = 245 : 45 У = 7 Зразок приклада.
Номер слайду 12
Щоб знайти невідоме ділене?Відповідь: 1320. Треба частку помножити на дільник. Х : 66 = 20 Х = 66 · 20 Х = 1320 Зразок приклада
Номер слайду 13
Щоб знайти невідомий дільник?Треба ділене поділити на частку. Відповідь: 4.:320 : Х = 80 Х = 320 : 80 Х = 4 Зразок приклада.
Номер слайду 14
Щоб знайти невідоме ділене?Відповідь: 1350. Треба частку помножити на дільник. Х : 45 = 30 Х = 45 · 30 Х = 1350 Зразок приклада.
Номер слайду 15
Зв'язуй, коренем якого з наступних рівнянь є число 3 1) 2 Х – 3 = 92) Х + 20 = 20 + Х 3) 32 - 4х = 204) Х ∙ Х ∙ Х + 45 = 1505) 0 ∙ Х = 206) Х + 2 = 22 – ХТак. НіТак. НіТак. Ні
Номер слайду 16
Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 384.( 3). Розв’яжи рівняння: 4) х + х + 2х + 6х = 17120. № 388(1) Знайди значення х + у : 4592 – х = 725; у + 2492 = 7599. . Вiдповiдь: 4) 1712. Вiдповiдь: 8974.
Номер слайду 17
1) У корзині було кілька грибів. Після того як у неї поклали 25 грибів їх стало 72. Скільки грибів було у корзині? Розв'яжи задачу № 390 (1). Розв’язання:1). х + 25 = 72 (гр.).2). Х =72 - 25 = 47(гр.). Відповідь: 47 грибів.
Номер слайду 18
Домашнє завдання. Вивчити правила ділення натуральних чисел ( § 11 стр 60 - 66.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 374 (2); № 378 (1); № 385(2); додоткова для бажаючих № 389 .
Номер слайду 19
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …