5 клас Підсумковий урок з теми «Рівняння. Кути. Трикутники. Прямокутники.»

Про матеріал

5 клас Підсумковий урок з теми «Рівняння. Кути. Трикутники. Прямокутники.»

МЕТА: навчальна : удосконалити вміння учнів розв'язувати вправи з основних питань теми: рівняння, кути, трикутники, прямокутники.

Розвивальна: розвивати мислення, активність, уміння розв'язувати вправи у стандартних та змінених ситуаціях.

Виховна: виховувати вміння співпрацювати; створити ситуацію успіху для кожного учня.

Обладнання: тести, опорний конспект, картки із завданнями.

Перегляд файлу

5 клас Підсумковий урок з теми «Рівняння. Кути. Трикутники. Прямокутники.»                                

МЕТА: навчальна : удосконалити вміння учнів розв’язувати вправи з основних питань теми: рівняння, кути, трикутники, прямокутники.

Розвивальна: розвивати мислення, активність, уміння розв’язувати вправи у стандартних та змінених ситуаціях.

Виховна: виховувати вміння співпрацювати; створити ситуацію успіху для кожного учня.

Обладнання: тести, опорний конспект, картки із завданнями.

                                     ХІД УРОКУ

І. Організація класу. Створення емоційного настрою.

           Добрий день, діти! Я вітаю вас на уроці математики.

     Сьогодні у нас незвичайний урок – у нас на уроці присутні гості і ми повинні показати всім як добре і злагоджено вміємо працювати на уроці.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Домашнє завдання перевіримо в парах. Обміняйтеся зошитами і виставте один одному плюсики. Правильність відповіді записано на дошці.

 ІІІ  Оголошення теми і мети уроку.                                        

Ми вивчили з вами тему, що містить  4 питання. Давайте згадаємо їх.

1.рівняння,    2.кути,   3. Трикутники 4.  прямокутники.Сьогодні ми все добре повторимо.  На наступному уроці ми з вами напишемо контрольну роботу з даної теми.

           На початку роботи я хочу розповісти вам одну  притчу, як індійський раджа обирав собі міністра.

   Він оголосив, що візьме того, хто пройде стіною навколо міста з глечиком, доверху наповненим молоком, і не проллє жодної краплини. Багато хто пробував пройти, але в дорозі кожного спеціально відволікали, і всі проливали молоко. Аж ось прийшов ще один чоловік. Навколо нього кричали, стріляли, лякали. Але він не пролив молока.

 - Ти чув крики, постріли? – спитав його раджа.

-  Ні, повелителю, я дивився на молоко, - відповів чоловік.

- Ти бачив, як тебе лякали?

- Ні, повелителю, я дивився на молоко.

     Не чути і не бачити нічого стороннього – так має бути сконцентрована увага на уроці математики.

 

Отже, перше питання теми «Рівняння».

Вправа « Незакінчене речення»

Рівняння – це рівність, що містить ….

Коренем рівняння називається число, яке при підстановці його замість букви, претворює рівняння у ….

Щоб знайти невідомий доданок треба…

Щоб знайти невідоме зменшуване треба…

Щоб знайти невідомий від’ємник треба…

Вправа 387 розв’язуємо перше завдання. Працюємо в парах допомагаючи один одному. Перевірка , визначити кращих. Правильна відповідь 3 б. 130+109=239

Молодці! Ви зробили небагато помилок

Друге питання теми «Кути»

Виконаємо практичну роботу   І варіант накреслити гострий кут, виміряти   і записати  його величину.

ІІ варіант  накреслити тупий кут, виміряти і написати його величину

Оцінити роботу в парах Гарне креслення 3 б.

Ви робите успіхи!

 

Фізкультхвилинка

 

Працювати перестали,

А тепер всі  дружно встали.

Всі піднесли руки – раз.

І навшпиньки став весь клас.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились

Раз, два, три – і за парти сіли ми.

 

Увага! Ми починаємо повторювати третє питання «Трикутники»

Завдання на картках  працюють у парах

На рис. 71 зображено трикутники, довжини сторін яких виражено в сантиметрах. Знайти периметр:

  1. рівностороннього трикутника;   
  2. тупокутного рівнобедреного трикутника;   
  3. прямокутного різностороннього трикутника; 
  4. гострокутного нерівнобедреного трикутника.  

Перевірка за дошкою

А тепер кожен виставить оцінку товаришеві за роботу над карткою. Якщо все виконувалось правильно – 3 б.

 

Четверте питання «Прямокутники»

Щоб повторити тему Прямокутники пропоную вам виконати тестові завдання.

І варіант

1. Яке з наведених тверджень неправильне?

А) У прямокутнику протилежні сторони рівні

Б)У квадраті всі кути прямі.

В)У прямокутнику всі сторони рівні.

Г)У прямокутнику всі кути рівні.

 

  1. За якою формулою обчислюють  периметр прямокутника зі сторонами x і y?

А) P = 2x+y              Б ) P= x+2y         В)P=2xy                 Г)P= 2x+2y

3.Знайдіть сторону квадрата периметр якого дорівнює 64 см.

А) 8 см              Б)16см          В)12 см         Г)32 см

 

4.Чому можуть дорівнювати сторони прямокутника, периметр якого дорівнює 18 см?

А) 11 см і 7 см          Б) 6 см і 2 см            В)  7 см і 3 см           Г) 1см і 8 см

ІІ варіант

1.Яке з наведених тверджень неправильне?

А) У прямокутнику по дві сторони рівні.

Б) У квадраті всі сторони рівні.

В) У квадраті всі кути рівні.

Г) у прямокутнику всі кути розгорнуті.

2.За якою формулою обчислююють периметр прямокутника із сторонами m  n

 

А)     P= 2mn                Б)   P=2m+n                  В) P=m+n             Г)P= 2m+2n

 

  1. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого 36 см.

А) 6см           Б) 12 см            В) 9 см        Г) 8 см

4. Чому можуть дорівнювати сторони прямокутника, периметр якого дорівнює 20 см?

 

А) 1 см і 9 см     Б) 12 см і 8 см     В)    2 см і 10 см    Г) 8 см і 6 см

 

Перевіримо відповіді за дошкою  

    І варіант     1 – В    2 – Г    3  - Б   4 – Г

ІІ варіант        1 – Г    2 – Г    3 – В   4 – А

За кожну правильну відповідь  один бал.

 

А зараз порахуйте свої бали, які на нашому незвичайному уроці перетворюються у вашу оцінку. Поставте її собі у щоденник. Всі сьогодні молодці – ви показали, що можете бути уважними і заробляти високі бали.

 

Домашнє завдання: Прочитати с.122 - 123, виконати №  371, 387, Для кмітливих і винахідливих № 381* виконати з паперу і показати як розрізати.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
1699
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку