Контрольна робота. (можна питання поділити на 2 варіанти)
400км 2880км 2200км 1280км
Від 5км до 70км; Від 50км до 700км; Від 500км до 700км; Від 5000км до 6371км
Лише верхня частина земної кори; Уся земна кора і верхня частина мантії
Уся земна кора і ядро; Уся земна кора і нижня частина мантії
Вивітрювання Водна ерозія (робота текучих вод) Магматизм Метаболізм
Вулканізм Водна ерозія (робота текучих вод) Магматизм Метаболізм
Осадовий і гранітний; Гранітний і базальтовий
Осадовий, гранітний і базальтовий; Осадовий та базальтовий
Осадовий і гранітний; Гранітний і базальтовий
Осадовий, гранітний і базальтовий; Осадовий та базальтовий
Еребус Еверест (Джомолунгма) Говерла Косцюшко
Еребус Еверест(Джомолунгма) Фудзіяма Кіліманджаро
Південноамериканської і Тихоокеанської ; Північноамериканською та Євразійською
Південноамериканською та Наска ; Південноамериканською та Дрейка
Тектонічна структура , щит , платформа , плита ,
Високі, молоді; Середньовисокі, молоді; Дуже високі , молоді; Середньовисокі , старі
хімічним фізичним органічним геологічним
Ключевська Сопка Котопахі Фудзіяма Кракатау
Ключевська Сопка Котопахі Фудзіяма Кракатау
|
А) Це дуже нахилена поверхня , яка з’єднує шельф з ложем океану |
|
Б) Це дуже довгі і вузькі западини з крутими схилами |
|
В) Являє собою підводну, затоплену морем частину материка |
|
Г) Це центральна, найбільша за площею частина дна океану |
1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г;
1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А;
1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А;
1- Г, 2- В, 3-Б, 4-А;
1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г;
1-Б, 2-В, 3-Г, 4-А;
1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б;
|
А) Це дуже довгі і вузькі западини з крутими схилами |
|
Б) Це дуже нахилена поверхня , яка з’єднує шельф з ложем океану |
|
В) Це центральна, найбільша за площею частина дна океану |
|
Г) Являє собою підводну, затоплену морем частину материка |
1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г;
1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А;
1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А;
1- Г, 2- В, 3-Б, 4-А;
1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г;
1-Б, 2-В, 3-Г, 4-А;
1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б;
1-Г, 2- Б, 3-В, 4-А;
Щоб гарно скласти роботу, повторіть всі теми з розділу Літосфера. Під рукою майте атлас, щоб знайти координати. Бажаю успіхів!