Шейчина А.М., вчитель зарубіжної літератури
Підліснівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Степанівської селищної ради
6 клас.Методи та прийоми для вивчення програмових тем
І.Прийом «Хмарослів». За допомогою хмарослову скласти характеристику Прометея
ІІ.Метод «Квест» (для роботи в групах).
Станції: Відбіркова / Кросвордна/ Ребусна/ Анаграмна/ Пошукова/ Творча
Станція «Відбіркова»
Станція «Кросвордна»
4.Станція «Ребусна» (6 балів)
5. Станція «Анаграмна»
6.Станція «Пошукова»
7.Станція «Творча» Напишіть власний міф
ІІІ. Створення паспортів творів
ІV.Створення родовідного дерева її Величності Байки
V.Робота літераторів - аналітиків у парах
VІ.Різновид домашнього завдання – створити логотип власної туристичної агенції «Острів скарбів» за орієнтовним зразком
VІІ.Впізнати твір за ілюстрацією
VІІІ.Постановка проблемного питання з метою його колективного вирішення
ІХ.Змагання тлумачів афоризмів (Дж.Лондон «Хага до життя»)
Х. Метод «Кола Вена»
ХІ. Хвилинка картографів. Створити карту маршруту золотошукача додому
ХІІ. Створення літературних формул