7 кл.-…. ПІУ________________________________________________ Дата_____________________
Робоча картка. Г. ТЮТЮННИК «КЛИМКО». Воєнне дитинство у творі. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.
|
Григір Михайлович Тютюнник Роки життя: _____________________ Трагічні сторінки дитинства: _______________________________ _______________________________ ______________________________ Доробок: ____________________________ _____________________________________ |
Збірки творів: рік - назва 1. 1966р. – «________________» 2. 1972р. «__________________» 3. 1975р. «__________________» 4. 1978р. «_________________» 1989р. Посмертна нагорода _______________________________ _______________________________ _______________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Кросворд
1. Що їв у дорозі Климко ? 2. Як звали товариша Климка ? 3. Що дав чех Климкові ? 4. Як звали тітку, де перебував певний час Климко ? 5. Де проживав головний герой з дядьком Кирилом ? 6. Як називали аптекаря ? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
youtube. Фільм " Климко" (1983 р., за мотивами повісті Григора Тютюнника) |
Три повісті — «Облога», «Климко», «Вогник далеко в степу» - побудовані на автобіографічному матеріалі. Вони продовжують одна одну, відтворюючи певні часові періоди в житті українського народу — початок війни, роки фашистської окупації, повоєнні часи — і водночас розкривають етапи формування цілого покоління, дитинство якого припало на війну, а змужніння - на нелегку відбудову. Отож, це не тільки автобіографічна трилогія (так з повним правом її можна назвати), а високохудожня історико-психологічна хроніка певного періоду нашого життя |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1983 року режисер М.Вінгранов-ський за повістю “Климко” й творами “Дід Северин” і “Вогник далеко в степу” зняв повнометражну стрічку “Климко” |
Тютюнник «Климко» (1970р) аналіз Тема: __________________________ ________________________________ ________________________________ Ідея: ___________________________ _______________________________ Герої: __________________________ _______________________________ _______________________________ Проблематика: ____________________ _______________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Добро у повісті (епізоди) _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ ________________________________
|
Зло у повісті (епізоди) _______________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ КЛИМКА
|
Художня деталь - __________________ ________________________________ ________________________________
Яку роль відіграють ці предмети? Знайдіть відповідні епізоди в творі. Домалюйте ті деталі, яких не вистачає на малюнку. |
ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ
СЕНКАН Любов 2 прикметники ________________________________ 3 дієслова ______________________________________ 4 слова фраза ___________________________________ 1 слово – синонім-асоціація _____________________ |
Л - _______________ Ю - __________________ Б - __________________ О - ___________________ В - ___________________ |
Війна очима Климка:
|
Твір за метафорою Вимоги: складається з 6 характеристик; перше слово рядочка – назва послідовність:
|
Зразок: Долоня Долоня – це рожеве сонце. Долоня – це солодке молоко. Долоня – це духмяна ніжність. Долоня схожа на доброго птаха. Долоня – це мелодія запаху. Долоня – це щирість допомоги. |
ВІЙНА |
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
У чому б я хотів (ла) буди схожим (ою) на Климка? _____________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
Рефлексія «Незакінчене речення»: «Сьогодні на уроці …я відчув__________________ …мене здивувало___________________… я запам’ятав _________________________».