Контрольна робота 8 клас
«За творчістю В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса»
Варіант 1
Початковий і середній рівні 6б.
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів Г залучити туристів
2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку Б сонечко
В бджілку Г метелика
3. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» для закоханого Вітьки?
А складав серенаду Б давав списувати домашні завдання
В написав вірша до газети Г добував гроші для кіно
4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна характеристика героя повісті В. Чемериса
А Вітьки Б Федька
В Петра Г Грицька Причепи
5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є
А експозицією Б зав’язкою
В кульмінаційним моментом Г розв’язкою
6. Найбільше кінь Шептало не любив
А їздити на базар, крутити колесо Б ходити з усіма кіньми на водопій
В возити важкі вантажі — дрова, цеглу Г битися, штовхатися біля кормушки
7. Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був
А одноголовим і маленьким Б надто страшним і сильним
В добрим, освіченим Г іншої віри
8. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука був
А сам князь Б пустельник
В князівна Настасія Г таємний радник князя Антось
9. Через дуель Вітьку з повісті В. Чемериса
А заарештували Б вигнали зі школи
В покарали батьки Г образила дівчина
10. Вітька з повісті В. Чемериса назвав Галю «зміюкою лукавою», бо вона
А розповіла усім дівчатам, що він у неї закохався
Б запросила на побачення ще й Петра
В відверто посміялася з хлопця
Г підкупила його секунданта Федька халвою
11. Маленький, товстий, флегматичний, смаглявий. Так описує В. Чемерис у повісті «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
А Вітьку Б Левонтія
В Федька Г Петра
12. Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався
А своєю силою, красою, незвичайністю
Б тим, що він був чемпіоном з бігу
В своїми предками — цирковими кіньми
Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким
Достатній рівень 4б.
13. Укажіть героя твору, який не міг спокійно дивитися, як пропадають сливові чи вишневі кісточки, і через це дістав прізвисько Кісточка.
14. Установіть відповідність (назва твору – жанр):
1) «Білий кінь Шептало» А) повість-казка
2) «Місце для дракона» Б) повість
3) «Вітька плюс Галя…» В) оповідання
15. Установіть відповідність між героєм твору В.Чемериса «Вітька+Галя…» та його вчинком:
1. Юрко Гречаний |
А Налітав із Сагайдачним на Кафу громити яничар |
2. Вітька Горобець |
Б Перед сном вживав молоко з хлібом |
3. Галя Козачок |
В Бідкалася через те, що зникла його гітара |
4. Сестра Федька |
Г У свисті могла заткнути за пояс будь-якого чаплівського хлопця |
|
Д Погоджується бути секундантом П.Білого, бо винен йому 15 коп. |
Високий рівень 2б.
16. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі».
Б Придумайте інше закінчення історії дракона Грицька за умови, що він завчасно полетів із Люботина в інші краї.
В Напишіть невеликий твір «Актуальність твору Ю. Винничука «Місце для дракона» для сьогодення».
Г Уявіть зустріч друзів із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років та опишіть її. Пофантазуйте, не виходячи з логіки характерів, яким вони можуть стати.
Контрольна робота 8 клас
«За творчістю В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса»
Варіант 2
Початковий і середній рівні 6б.
1. 1.Найбільше кінь Шептало не любив…
А) їздити на базар, крутити привід; В) возити вантажі, працювати в полі;
Б) колгоспну конюшню і водопій; Г) коней, конюха Степана.
2.Кінь Шептало пишався…
А) своєю силою, красою, незвичайністю; В) своїми предками – цирковими кіньми;
Б) своїм розумом і кмітливістю Г) тим, що його любив конюх Степан.
3.Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому, що був…
А) одноголовим і маленьким; В) добрим і освіченим;
Б) надто страшним і сильним; Г) іншої віри.
4. Князь забажав убити дракона, щоб…
А) він не лякав дітей; В) він не витоптував його поля;
Б) розважитися, спостерігаючи за поєдинком; Г) видати свою дочку заміж за лицаря
5.Галя Козачок так і не почула Вітькової серенади, бо…
А) хлопці помилилися подвір’ям; В) Вітько передумав в останню хвилину;
Б) Вітько забув слова пісні; Г) Вітько злякався собаки на подвір’ї.
6.Через дуель Вітька Горобця…
А) заарештував міліціонер; В) покарали батьки;
Б) вигнали зі школи; Г) образила Галя.
7. На думку пустельника, коли володар хоче зміцнити свою владу - першими гинуть
А) воїни; В) поети;
Б) мудриці; Г) наймити.
8.Хто перший дізнався про існування дракона?
А) пустельник; В) князівна;
Б) князь; Г) воєвода.
9.На думку Шептала,головне,що дано білим коням,-це
А) спритність В) розум
Б) кмітливість Г) вміння поводити себе з людиною
10.Чому серенада не розтопила Галиного серця?
А) Галя не любила пісень;
Б) мама Галі прогнала хлопців; .
В) хлопці переплутали двори й заспівали бабі Хіврі;
Г) хлопці погано співали
11. Тема твору “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”:
А) Добро і зло в житті людини.
Б) Непереможне прагнення селян до вільного життя
В) Розповідь про перше кохання.
Г)Влада грошей над людиною.
12.Епіграфом до твору «Білий кінь Шептало» автор обрав слова:
А) Е. Ремарка; В)Р. Рільке;
Б)О. Пушкіна; Г)П. Загребельного.
Достатній рівень 4б.
13.Установіть відповідність (назва твору – проблематика):
1) «Білий кінь Шептало» А) добро і зло, доцільність самопожертви
2)«Місце для дракона» Б)вибір людини, можливість зберегти свою індивідуальність
3) «Вітька плюс Галя…» В) дитячі проблеми в дорослому житті
Г) дружба не вимірюється часом
14. Установіть відповідність між героєм твору Ю.Винничука «Місце для дракона» та його реплікою:
1. Пустельник |
А «Бій з драконом – святе діло. Тут народ валом повалить. Проти цього лицарі не встоять». |
2. Настасія |
Б «Та кожен колишній вояк уже так в господарство заліз, що тою мізерією його не спокусиш» |
3. Грицько |
В «А хочете, аби я це зробив?.. Пізно! Я вже вріс в оцю землю й мушу вмерти на ній і за неї!» |
4. воєвода |
Г «Кому вдалося хоч промінчик світла уздріти, смерть йому в тисячу разів страшніша». |
5. Князь |
|
Високий рівень 2б.
15. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі».
Б Придумайте інше закінчення історії дракона Грицька за умови, що він завчасно полетів із Люботина в інші краї.
В Напишіть невеликий твір «Актуальність твору Ю. Винничука «Місце для дракона» для сьогодення».
Г Уявіть зустріч друзів із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років та опишіть її. Пофантазуйте, не виходячи з логіки характерів, яким вони можуть стати.