9 клас Мистецтво Телебачення: погляд у світ (тест)

Про матеріал
12 Тестових завдань для переврки знань. Тема "Телебачення: погляд у світ." для 9 класів з інтегрованого курсу Мистецтво.
Перегляд файлу

Мистецтво 9 клас

Завдань для перевірки знань

Тестові завдання з теми «Телебачення: погляд у світ.»

 

1. Телебачення-

  1. — виробництво аудіовізуальних передач або комплектування придбаних аудіовізуальних продуктів та їх поширення незалежно від технічних засобів.
  2. — це об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю.
  3. – це змістовно завершена частина телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від інших частин програми.

2. Програма на телебаченні -

  1. — це об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю.
  2. — змістовно завершену частину телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від інших частин програми.
  3. — здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного телебачення або супутниками.

3. Передача це

  1. - змістовно завершена частина телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від інших частин програми.
  2. - здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного телебачення або супутниками.
  3. - об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю.

4. Телебачення разом з кіно і відео належать до :

  1. -екранних мистецтв
  2. -просторових(візуальних) видів мистецтв
  3. -хореографічних мистецтв

 

 

 

5. Телебачення відповідно до суспільних потреб виконує такі основні функції: (декілька варіантів відповідей)

  1.  хронікальна;
  2. — просвітницька та освітньо-виховна;
  3. — розважальна; 
  4. — рекламна;
  5. — танцювальна;
  6. — музична.

6. Телерадіотрансляція-

  1. - здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного телебачення або супутниками.
  2. - змістовно завершена частина телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від інших частин програми.

в) -це об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю.

 

8. Що показують на екрані в будь-який час доби, перериваючи програму у найцікавішому моменті?

 

 

 

  

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Які з наведених прикладів належать до телепроекту Талант-шоу?

(декілька варіантів відповідей)

 

 

  

  

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

9. Які з наведених прикладів належать до телепроекту Ток-шоу?

(декілька варіантів відповідей)

 

 

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

10. Які з наведених прикладів належать до телепроекту Реаліті-шоу?

(декілька варіантів відповідей)

 

 

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

11. Щорічний пісенний конкурс, що проводиться з 1956 року між країнами-членами Європейської мовної спілки.

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

12. Медіа це-

  1. телебачення яке забезпечує змістовне і цікаве дозвілля глядача;
  2. синонім засобів масової комунікації та інформації, до яких належать друковані видання, фотографія, преса, кінематограф, відео, радіо, телебачення, звукозапис та Інтернет;
  3. екранна форма розмовної журналістики, яка поєднує ознаки інтерв'ю, дискусії, діалогу.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Василівна Артемова Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
6102
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку