9 клас Підсумкова контрольна робота Варіант І

Про матеріал
9 клас Підсумкова контрольна робота Варіант І 1.Укажіть речення, у якому розділові знаки розставлено правильно А Струна бринить лагідною луною: «Я тут, я завжди тут, я все з тобою!» Б «Добре, стримав образу Аркадій Петрович. — Не одрікаюсь од своїх слів». В «З щастя та горя скувалася доля» — каже людська поговірка. Г «Леоніде, — Адріана відірвала обличчя від долоні — а ви читали «У пошуках утраченого часу» Марселя Пруста?»
Перегляд файлу

9 клас

 

Підсумкова контрольна робота

 

Варіант І

 

1.Укажіть речення, у якому розділові знаки розставлено правильно

А Струна бринить лагідною луною: «Я тут, я завжди тут, я все з тобою!»

Б «Добре, стримав образу Аркадій Петрович. — Не одрікаюсь од своїх слів».

В «З щастя та горя скувалася доля» — каже людська поговірка.

Г «Леоніде, — Адріана відірвала обличчя від долоні — а ви читали «У пошуках

утраченого часу» Марселя Пруста?»

2. Укажіть складносурядне речення з розділовим сполучником

А А пісок дедалі сипучіший, і мотоцикл із льоту раз у раз шугає в нього.

Б І сила є, і серце не мізерне, і сто віків не вмерти, ні заснути.

В Скинеться зрідка у воді рибина, або нічний птах залопоче у темряві крилами.

Г Незабаром ви побачите на снігу ліщиновий цвіт, а під снігом почуєте зненацька

якийсь схлип.

3. Складними є всі речення, ОКРІМ

А Популярність будь-якої мови в інтернеті визначається тим, наскільки якісно та

кількісно вона наповнює контентом веб-сторінки.

Б Користуючись інтернетом, намагайтеся шукати українські відповідники

російським сайтам.

В Установіть у свій веб-переглядач додаток – він рахуватиме всі українські

сторінки, які ви відвідуєте, та підніматиме їх у світовому рейтингу.

Г Закликаю завжди перевіряти, чи є стаття, яку шукаєте, українською мовою.

4. Укажіть складнопідрядне речення, де підрядна частина стоїть усередині головної

А Олег Ольжич мріями, коли Україна стане незалежною, сягав у далечінь

прийдешнього.

Б Настає час, коли ми по-іншому розуміємо сенс життя.

В Є багато махрових сортів півонії, але заслуговують на увагу й дикорослі.

Г Як страшно, коли красу десь на грошву міняють.

5. Укажіть безсполучникове складне речення, частини якого передають

одночасність дій або явищ

А Сіло за горою сонечко, зірки засіяли.

Б Соломія підійшла до яток, збентежила Остапа, він простягнув їй пару коржиків.

В Омелько витяг з обмерзлого колодязя мале дерев’яне цеберце, коні жадібно пили

крижану воду.

Г Досвід старших поважай – матимеш гарний урожай.

6. Укажіть складне речення з сурядним і підрядним зв’язком

А І летять гуси, і летять журавлики, і літа мої листом осипаються.

 

Б Тихо в лісі: повітря не дихне, ніщо не шеберхне.

В Є в коханні і будні, і свята, є в ньому і радість, і жаль, бо не можна життя

заховати за рожевих ілюзій вуаль.

Г Дерева мене чекають, і падає листя на стежку, що осінь зірвала своїм подихом

смілим та холодним.

ІІ рівень (по 1,5 б.)

7. Установіть відповідність між розділовим знаком, який потрібно ставити, та

реченням (розділові знаки опущено)

1. двокрапка А Гроза пройшла зітхнули трави квітки голівки підняли.

2. тире, кома Б Перед досвітком вовк насторожився здалеку почувся скрип

 

коліс.

 

3. кома, тире В У травні на Поліссі цвіте азалія її вважають реліктовою

 

рослиною.

Г Минув рік минув другий козака все немає.

 

8. Установіть відповідність між назвою засобу зв’язку і прикладом речення

( розділові знаки опущено)

1. сурядний і

безсполучниковий

 

А Душа Тараса роздвоювалася ще раз у раз у ній зринали

Київ та чудова ніч на Дніпрі між межигір’ями де

прилучився знову до потаємних глибин народу.

 

2. підрядний і

безсполучниковий

 

Б Прошумів рясний та теплий дощ скупав школу і дітлахів

і знову тут світить сонце молоде листя на платані

переблискує кожною завислою крапелинкою.

 

3. сурядний,

підрядний і

безсполучниковий

 

В Звів дідусь голову з трави Максим хотів ще раз побачити

оте сяйво але диво тому й залишається дивом що воно

ніколи не повторюється.

Г І тут Мотря помітила одну важливу обставину вовки

бігли тільки по вкатаній дорозі не звертаючи в сніг.

 

ІІІ рівень (по 1 б.)

Прочитайте текст. Виконайте завдання № 9-11.

1. Ніхто тоді солі не важив, тому що ні мір ні вагів не було, і здавна, за звичаєм, її

продавали на око. 2. Були й такі хитруни, що в степу, перед Перекопом, де

ханська сторожа брала мито, залишали порожні вози, а потім перевантажували

на них надлишки солі щоб якось довезти додому. 3. Вигода була подвійна: за кожен

чумацький віз платили менше власникові солі і відповідно менше мита в ханську

казну бо мито сплачувалося теж від воза. 4. Підводи рушили, заскрипіли ярма,

загегейкали на волів чумаки, сонний степ враз сповнився голосистим цвіріньчанням

цвіркунів, потривожених стукотом коліс, сопінням волів та кінським іржанням.

(В. Малик)

9.Складним реченням з різними видами зв’язку є

А 1 Б 2 В 3 Г 4

10. Четверте речення має граматичних основ

А 1 Б 2 В 3 Г 4

11.Пунктуаційну помилку допущено в реченні

 

А 1 Б 2 В 3 Г 4

ІV рівень (3 б.)

Напишіть невеликий роздум на тему «Мрії дев’ятикласника (ці)», використавши

складне речення за поданою схемою [ … ], зате [ … ], [ … ]; [ … ].

doc
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку