«А вода – це справжнє диво!Закріплення вивченого матеріалу з нумерації чисел першого десятка»

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з математики і Я досліджую світ «А вода – це справжнє диво! Закріплення вивченого матеріалу з нумерації чисел першого десятка» за новою програмою НУШ.
Перегляд файлу

 

Одеський ліцей №82

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок  (Я досліджую світ, математика, навчання грамоти)  у 1 класі
 

Тема:     А вода – це  справжнє диво!Закріплення вивченого матеріалу з нумерації чисел першого десятка

 

Мета: 

Ознайомити учнів з властивостями води в процесі практичої діяльності (дослідів), показати значимість води для життєдіяльності  живих організмів;

удосконалювати знання учнів з нумерації чисел першого десятку, закріплювати знання геометричних фігур .

Вчити підбирати слова-ознаки.

Розвивати мовленнєву компетентність, навички словотворення, фонематичні процеси, фонетичний аналіз, збагачувати словниковий запас;

Розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять; мислення, уміння аналізувати, робити висновки.

Розвивати спостережливість, прагнення пізнавати і досліджувати .

збагачувати емоційний досвід учнів.

Виховувати цікавість, допитливість, бережливе ставлення до води.

Матеріали для уроку:

запис  «Пісні Капітошки», мультфільм  «Капітошка»,

Зображення Капітошки, аркуші з завданнями,  зображення краплинок з властивостями води,мікрофон, пластикові склянки, вода .

                                         Хід уроку:

І. Підготовча частина.

1.Організаційний момент:

     Добрий день, сонечко ясне!

    Добрий  день, люди прекрасні!

    Добрий  день,  ліс і долини!

     Добрий  день, рідна  Україна!

2.Вправа «Очікування»:

Діти, цікаво, а що кожен з вас чекає від цього уроку?

Продовжіть речення:

Я хочу, щоб урок був…

На цьому уроці я хочу….

ІІ. Основна частина.

1.Звучить уривок «Пісні    Капітошки».

-Діти, чия це пісенька? Звідки ви його знаєте?

На дошці – зображення Капітошки.

-Який Капітошка? ( веселий, радісний, смішний, любить гратися , пустувати, має багато друзів….)

Так ,Капітошка веселий, завжди в гарному настрої, тож він дарує кожному з вас своє фото, а разом з ним і гарний настрій.

2.Робота з геометричним матеріалом.

-Погляньте на фото Капітошки і скажіть з яких фігур він складається?

(з кругів та овалів)

Покажіть круги, овали на малюнку

3.Робота біля дошки та в зошитах .

-Діти, а звідки взявся Капітошка? ( з хмаринки).

А ким він є спробуємо зараз з ‘ясувати, виконавши таке завдання:

-Я буду називати вам  слова і в кожному слові буду просити вас називати лише одну букву, яку я скажу.

СНІГОВИК , ВІТЕР , ЗИМА , ПОДАРУНКИ , ЛІД , МОРОЗИ , НЕБО , ЗІРКА.

Учні по черзі виходять до дошки і викладають відповідну букву на дошці.

-Прочитайте слово яке утворилося. КРАПЛИНА. (звуковий аналіз слова)

Порахуйте скільки букв у слові краплина (8)

4. Каліграфічна хвилинка

Запишіть рядок цифру 8 у рядочку зошита

Назвіть сусідів числа 8

-Отже, ким є Капітошка?   ( краплиною).

Як лагідно можна назвати краплину?

(КРАПЛИНКА, КРАПЛИНОЧКА, КРАПЕЛЬКА).

5.Фізкультхвилинка.  Музична

-Діти , у Капітошки є багато друзів і сьогодні деякі з них завітали до нас.

5. Бесіда про воду.

-Отже, Капітошка  краплинка ….води.

- До якої природи належить вода – живої  чи неживої? (до неживої)
- А які властивості має вода?

Давайте будемо досліджувати!

6. Проведення дослідів.

  • Розгляньте воду у склянці. Якого вона кольору? (безбарвна, без кольору).

- Який висновок можна зробити про колір води? ( Вода безбарвна)

 

  • Артемчику, вийди, будь ласка, до дошки. Потримай руки над відерцем, а я наллю тобі водичку в руки. Можеш покласти її в кишеню? Чому? (вона рідка, тече).

- То яку властивість має вода, крім того, що вона безбарвна? ( Вода текуча.)

http://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/Bogolubova/Voda_Vlastyvosti/image002.jpg

  • А тепер я переливаю водичку у склянки, що є у вас на партах. Одна склянка – широка, друга – вузенька. Скажіть, яку форму має вода? (вода займає форму посудини, у яку налита).

- То має вода певну форму? (вода без форми)

http://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/Bogolubova/Voda_Vlastyvosti/image003.gif

 

- Отже, ми дослідили три властивості води: безбарвна, текуча, без форми.

 

  • А тепер погляньте у склянку. Чи видно, що я опустила у склянку? (ложку)

- Що ви можете сказати про воду, яка вона? (вода прозора).

http://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/Bogolubova/Voda_Vlastyvosti/image004.gif

 

  • Понюхайте водичку у своїх склянках. Чи має вона запах? (вода без запаху).

 

http://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/Bogolubova/Voda_Vlastyvosti/image005.jpg

 

  • Спробуйте свою водичку. Яка вона на смак: солодка? Гірка? Кисла? Солона? Що ви можете сказати, має вода смак? (вода без смаку)http://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/Bogolubova/Voda_Vlastyvosti/image006.gif

- Отже, давайте ще раз назвемо всі властивості води: безбарвна, текуча, без форми, прозора, без запаху, без смаку.

 

 

7. Про воду у природі.

- Діти, а де ми можемо побачити воду у природі? (у річці, у озері, у морі…).

-У якому вигляді  іще в природі ми можемо бобачити воду. (У вигляді дощу, роси , граду, снігу, льоду, пари..).

 

Хто живе у воді?  Для кого вода рідний дім ?

8.Значення води.

 

 Без води не можуть жити                 

Люди ні одної днини.

 

І водичку люблять пити                    

Всі рослини і тварини.

 

Без води не може мама                     

Готувати вам обід.

 

Без води не можна також                  

Личко вимити як слід.

 

Без води не можуть жити                  

Риби в морі, звірі в лісі,

 

Без води не можуть жити                  

І горобчики у стрісі.

 

Без води життя немає,                       

Переконані ми в тім.

 

І тому водичку, діти,                          

Берегти потрібно всім.

 

C:\Users\User\Desktop\НУШ наочність\Новая папка\43546983_279559516219660_693214164025344000_n.jpg-Отже, воду треба берегти!

 

9. Робота за малюнком

 

 

ІІІ. Заключна частина.

  1. Робота в групах. Нумерація чисел першого десятку

Скласти малюнок з розрізаних частин

C:\Users\User\Desktop\НУШ наочність\Новая папка\32323131_2076787972576008_6149304166029197312_n.jpg      

Прямий і обернений рахунок

 

2.Підсумки .Рефлексія

-Чи справдилися ваші сподівання стосовно нашого уроку?

-Яким був урок?

Продовжіть речення:

 

Оцініть свою роботу на уроці і свої враження за допомогою настрою краплинки

І повернемо його додому , до хмаринки.

 

Урок був   ……

 

 На цьому  уроці  я  ….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку