Предмет "Я досліджую світ" Урок з теми "Моя школа" 1 клас

Про матеріал

Предмет "Я досліджую світ" Тема уроку "Моя школа" В ході уроку проводиться робота з "Лего". Діти працюють в групах.В кінці уроку проводиться презентація спільної роботи.

Перегляд файлу

 

Я досліджую світ

1 клас

Тема уроку:                Моя школа        

Мета: краще познайомитися із шкільними приміщеннями; поглибити знання учнів з правилами безпечної поведінки в школі; виховувати відповідальність за свої вчинки, толерантність, вихованість; сформувати розуміння того, що найголовніше, це стосунки між людьми, повага до чужої думки, доброзичливе ставлення один до одного.

Обладнання: на ітерактивній дошці світлини шкільних приміщень, представників різних професій, які працюють у школі; діти сидять групами по 6 учнів. У кожної  групи контейнер із наборами «Лего», підручники «Я досліджую світ»; на стенді аркуші із правилами і рутинами про правила поведінки у школі.

                                        Хід уроку

  1. Організаційний момент

 Щоб старанно працювати,

 Треба лад навколо мати.

 Озирнулись, подивились,

 Всі уже причепурились?

 Необхідне все на парті?

 Тож урок уже на старті.

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • Щоб дізнатися про що ми сьогодні будемо говорити, нам доведеться відгадати загадку.

 

Стоїть великий світлий дім ,
Чомучок є багато в нім.
Вони і пишуть, і говорять,
рахують, мріють, нове творять.
(Школа )

  1. - Так, діти, ми сьогодні будемо говорити про школу.

Ми з вами уже познайомилися із приміщенням школи в перші дні нашого навчання. Нам влаштовували екскурсію учні 11-го класу. Пам`ятаєте? Також  кожного дня ми можемо мандрувати шкільними коридорами, заходити в різні шкільні приміщення.

      - Які приміщення є у школі? Давайте подивимось фотографії у підручнику. (Розглядаємо світлини у підручнику)

      -  Що відбувається в цих приміщеннях? (У класах? У їдальні? У бібліотеці? І т.д.

Учні відповідають на запитання.

     4.  Про правила поведінки в шкільних приміщеннях.

      -  Ми вже з вами знаємо багато правил і рутин про поведінку у школі в цілому і в окремих її приміщеннях. Давайте пригадаємо їх.

(Учні пригадують правила поведінки, які були складені в перші дні навчального року. Ці правила можуть знаходитися на спеціальному стенді.)

1. У їдальні:

- до їдальню не можна заходити у верхньому одязі;

- в їдальні  потрібно ходити спокійно, щоб нікого не штовхнути;

- їсти потрібно не поспішаючи;

- під час їжі не можна сміятися;

-  розмовляти потрібно  впівголоса, щоб не заважати іншим приймати їжу ;

- посуд після себе потрібно прибирати;

- не забувати дякувати працівникам їдальні за смачну їжу.

2.  У бібліотеці:

- не забувати вітатися, прийшовши до бібліотеки

- дотримуватися тиші, щоб не заважати іншим;

- дбайливо ставитися до книжок ( не рвати, не загинати кінчики, не м`яти і не робити поміток на сторінках друкованих видань);

- повертати книжки у встановлений термін;

-  не виносити книжки з бібліотеки без дозволу бібліотекаря і без помітки в читацькому формулярі;

- якщо книжка загублена, то потрібно придбати рівноцінний екземпляр і повернути до бібліотеки, пояснивши ситуацію.

3. У гардеробі:

- між вішалок з одягом не можна бігати;

- вішати речі потрібно акуратно, на свій (підписаний) гачечок;

- змінне взуття зберігати у підписаному мішечку;

- якщо ви помітили, що впали чиїсь речі, то підніміть їх і поверніть на місце, або покладіть на диванчик, щоб вони не лежали на підлозі;

- у гардеробі не можна залишати сміття.

4. У шкільних коридорах:

- виходити на перерву у шкільний коридор потрібно спокійно;

- не можна відкривати двері різким рухом, там можуть іти інші учні;

- на перерві у коридорах завжди людно, тому по коридору не можна бігати;

- не можна смітити;

- потрібно вітатися зі знайомими учнями, вчителями та працівниками школи та іншими дорослими, які завітали до нашої школи.

      У нашій школі приємно знаходитися, тому що учні дотримуються тих правил поведінки, які ми перерахували і ще багатьох інших правил, яких ми будемо теж дотримуватися в різних навчальних кабінетах в старших класах. Ми поговоримо про них пізніше, а зараз давайте трошки відпочинемо.

5.Фізкультхвилинка.

У нашому саду уже опало листя,  (учні роблять хвилеподібні рухи,

                                                            імітуючи падаюче листя) 

І сонечко за хмари забрело,            ( руки піднімають вгору, гойдаючись 

                                                             із сторони в сторону)

І дощик впав розірваним намистом, (руки швидко опускаємо згори   

                                                              вниз)   

А в класі світло, затишок, тепло.       (повороти тулуба ліворуч і

                                                              праворуч з витягнутими вперед

                                                              руками)      

І пальчики за ручкою сумують.         (згинаємо, розгинаємо пальці рук)

А дітки вже за партами працюють.   (учні сідають за парти)

 

  6. Бесіда про правила доброзичливості у школі

Вчитель :

     – У нашій школі багато учнів. Але ви кожного дня зустрічаєте і багато дорослих.  Люди яких професій працюють у нас у школі? Розгляньте, будь-ласка малюнки у підручнику.

(Діти перераховують назви професій, представники яких працюють у школі.)

     - Вчителі, лікарі, кухарі, прибиральниці, чергові, сантехнік, електрик, столяр, завгосп. Влітку школу ремонтували будівельники.

      - Багато людей різних професій кожного дня створюють вам затишок і умови для приємного перебування і навчання. Щоранку ви приходите до школи, щоб учитися не тільки писати, читати, рахувати, малювати, співати, а й спілкуватися. Від цього залежить чи будете ви та інші діти гарно почуватися, з радістю приходити в клас і, нарешті, добре вчитися.

     Від того, наскільки толерантно і доброзичливо ми будемо ставитися один до одного, залежатиме наш настрій, наша працездатність і, зрештою, наше здоров`я. То ж пам`ятаймо про це.

7. Робота з «Лего»

 Вчитель:

      - Діти, ми, ніби пройшлися коридорами нашої школи, побували на всіх поверхах, пригадали, які є приміщення, для чого вони потрібні, що вних відбувається. Пригадали правила поведінки в школі. А тепер давайте пофантазуємо. У кожної групи на партах є набори «Лего».

Пропоную вам об`єднатися і побудувати школу своєї мрії. Кожна команда повинна побудувати свою школу і розповісти, що б ви хотіли змінити, запропонувати  таке, чого немає в нашій школі.  Можливо, це буде школа із фантастичного майбутнього.

Коли робота буде закінчена, вам необхідно вибрати одного учня, який буде представляти ваш проект школи. Але інші учні можуть йому допомагати.

Та спочатку давайте пригадаємо правила роботи в групах:

  • розмовляти тихо, щоб не заважати іншій групі;
  • узгоджувати свої дії з іншими членами команди;
  • висловлювати свою точку зору спокійно, толерантно, поважаючи думку інших.

     Діти починають працювати, а вчитель по-черзі обходить групи, відповідає на запитання, допомагає, якщо це потрібно. Він нагадує, що час обмежений. Можна на партах для кожної групи поставити пісочні годинники.  Учням дається повна свобода дій.

(Якщо діти в ході розповіді хочуть щось змінити або доповнити, то це дозволяється)

     Після закінчення відведеного часу кожна група презентує свій проект «Омріяної школи».

Можливі запитання вчителя:

  • Що б ви ще могли доповнити до вашого макету, якби було більше часу?
  • Цеглинок якого кольору «Лего» вам не вистачало в роботі?

 

Вчитель пропонує не розбирати побудовані макети, а залишити їх і ще пофантазувати на групі продовженого дня.

8. Підсумок уроку

 Вчитель:

     - Діти, школа нагадує велетенський годинник, в якому всі детальки і механізми працюють чітко і злагоджено. І для того щоб учням було затишно, зручно і безпечно тут навчатися і перебувати, всі повинні діяти за правилами поведінки. І якою б не була наша школа – тією, якою вона є, чи вимріяною у ваших думках – найголовніше це те, як ви ставитеся один до одного, чи поважаєте ви думку іншого, чи готові ви прийти один одному на допомогу, чи радієте ви успіхам один одного, чи доброзичливі ви і толерантні один до одного. І якщо це так, тоді кожного дня ви будете з радістю приходити в свою школу, в свій клас.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Полінко Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
11037
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку