ДЕМОНСТАЦІЙНИЙ УРОК 1 КЛАС (Н.ХИЛЬЧУК)

Про матеріал

Мета уроку: навчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі для здоров'я продукти і напої; переконати їх у необхідності вживати молочні продукти, фрукти і овочі щодня.

Навчальні засоби: підручник (с. 40-43), робочий зошит, диск з відеоматеріалами, мультимедійне обладнання, вирізані з рекламних буклетів зображення овочів, фруктів, молочних продуктів та домашніх страв, заготовки для плакатів: «Наші друзі – вітаміни», «Молоко корисне всім: і дорослим, і малим», «Домашня кухня», клей.

Перегляд файлу

 

 

Демонстаційний урок 1 клас

(Н.Хильчук)

 

Тема : «Харчування і здоров’я» (Підручник, с.40-43)

Мета уроку: навчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі для здоров’я продукти і напої; переконати їх у необхідності вживати молочні продукти, фрукти і овочі щодня.

Навчальні засоби: підручник (с. 40-43), робочий зошит, диск з відеоматеріалами, мультимедійне обладнання, вирізані з рекламних буклетів зображення овочів, фруктів, молочних продуктів та домашніх страв, заготовки для плакатів: «Наші друзі – вітаміни», «Молоко корисне всім: і дорослим, і малим», «Домашня кухня», клей.

План уроку:

1.

Стартове завдання

Мозковий штурм

5 хв.

2.

Об’єднання в групи: «Фруктовий салат»

Руханка

5 хв.

3.

Створення плакатів

Робота в групах

10 хв.

4.

Перегляд і обговорення мультфільмів

Робота в колі

12 хв.

5.

Фінішне завдання

Підведення підсумків

3 хв.

Сценарій уроку.

1. Стартове завдання (мета: актуалізація теми, мотивація до навчання, зв’язок з природознавством). Прочитайте загадки (підручник, с. 42) та запропонуйте учням відгадати їх і тему уроку. Запишіть тему на дошці. Проведіть мозковий штурм: «Чим харчуються тварини» (використовуйте підручник, с. 40).

2. Вправа «Знайомство» (мета: визначити харчові уподобання учнів, пояснити, що не все смачне є корисним для здоров’я). Учні в парах або загальному колі по черзі розказують, яка їх улюблена страва та яка страва їм не подобається. Запишіть на дошці декілька прикладів того, що вони сказали. Скажіть, що для здоров’я людини корисними є свіжі натуральні продукти (учні за допомогою малюнку на с. 41 наводять приклади овочів, фруктів, молочних продуктів і домашніх страв). Поясніть, що деякі продукти містять багато штучних домішок, тому вони можуть бути смачними, але шкідливими для здоров’я (учні наводять приклади таких продуктів). Підведіть підсумок: «Не все смачне – корисне для здоров’я!».

Об’єднання в групи, руханка (мета: зняття фізичного та психологічного напруження, концентрація уваги учнів). Учні сидять в колі. Розрахуйте їх на яблука, груші, апельсини. Поясніть, що зараз ви будете читати рецепт фруктового салату, а вони мають мінятися місцями з іншими дітьми коли почують назву свого фрукту або слово «фрукти». Читайте текст у повільному темпі, зупиняючись там, де учні мають мінятися місцями: «Для салату вам потрібно три стиглі фрукти (усі міняються місцями) – яблуко (яблука міняються місцями), груша (груші міняються місцями) та апельсин (апельсини міняються місцями). Спочатку візьміть яблуко (яблука міняються місцями), поріжте його невеликими кубиками і покладіть у миску. Потім виберіть велику м’яку грушу (груші міняються місцями), поріжте її та додайте до порізаних яблук (яблука міняються місцями). Апельсин (апельсини міняються місцями) треба розрізати навпіл, вичавити з нього сік, та додати його у миску до інших фруктів (усі міняються місцями). Смачного!»

3. Робота в групах (мета: ознайомити учнів з широким асортиментом корисних страв і продуктів, мотивувати їх до вживання корисної їжі). Запропонуйте учням об’єднатися в три групи (яблука, груші та апельсини), розподіліть між групами заготовки для плакатів: «Наші друзі – вітаміни», «Молоко корисне всім: і дорослим, і малим» та «Домашня кухня». Розкладіть на столі зображення різних страв і продуктів (переважно корисних плюс кілька шкідливих: кока-кола, чіпси тощо), запропонуйте групам вибрати те, що їм потрібно, і за допомогою клею виготовити плакати на задану тему. Представники груп презентують свої роботи. Подякуйте групам, що вони не обрали шкідливих продуктів (покажіть їх та викиньте у кошик для сміття).

4. Перегляд і обговорення мультфільмів з Абетки здоров’я: «Нездоровий рекорд» та «Особиста гігієна» (мета: переконати учнів у тому, що надмірне вживання солодощів шкодить здоров’ю, й у необхідності мити овочі та фрукти). Запитання для обговорення:

  • Що приготувала Сова? (величезний торт)
  • Що робили інші звірята? (кілька днів харчувалися тільки тортом)
  • Як вони почувалися? (млявими і нездоровими)
  • Що зробила Сова? (втопила рештки величезного торту в морі)
  • Які продукти вилікували звірят? (свіжі овочі та фрукти)
  • Чи можуть фрукти і овочі нанести шкоду здоров’ю? (так, якщо вони зелені, гнилі чи брудні)
  • Хто виграв змагання з поїдання моркви? (поросятко Нюша)
  • Чому кролик Крош програв? (тому що він не мив моркву і захворів)
  • Який висновок можна з цього зробити? (треба мити овочі та фрукти)
  • Що ще треба мити перед тим, як сідати до столу? (руки).

5. Фінішне завдання (мета: закріплення знань, підведення підсумків).

  • Запропонуйте учням виконати завдання у зошиті (на с. 23).
  • Запропонуйте учням по черзі назвати свій улюблений корисний продукт.
  • Підведіть підсумки уроку (підручник, «Корисні поради»).

6. Домашнє завдання (мета: мотивація до вживання корисної їжі). Упродовж тижня діти щодня заповнюють табличку в робочому зошиті (с. 24-25) малюнками тих овочів і фруктів, які вони з’їдали у цей день.

 

1

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку