Адаптація учнів першого класув умовах воєнного стану

Про матеріал
У результаті військової інтервенції російської федерації до України, постало гостре питання стану психологічного здоров’я здобувачів освіти, батьків, вчителів, що впливатиме на освітній процес у новому навчальному році. Одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Адаптація учнів першого класув умовах воєнного стану 1-А Литвинова І. В.

Номер слайду 2

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 02.08.2022 № 1/8794-22 У результаті військової інтервенції російської федерації до України, постало гостре питання стану психологічного здоров’я здобувачів освіти, батьків, вчителів, що впливатиме на освітній процес у новому навчальному році. Одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.

Номер слайду 3

Виклики сьогодення. Порушене відчуття безпеки. Страхи за себе та рідних. Постійна фонова тривога. Коливання емоційних станів. Ситуація невизначеності

Номер слайду 4

Категорії здобувачів освіти, що потребують підсиленої психолого-педагогічної підтримки на етапі адаптації12 Здобувачі освіти 1-2 класів на етапі адаптації до навчання в закладі освіти. Здобувачі освіти 5-6 класів на етапі адаптації до навчання в середній школі

Номер слайду 5

Адаптація - це процес звикання до нових умов123 Біологічна: пристосування до нового режиму навчання та життя. Психологічна: входження до нової системи вимог, пов'язаних з виконанням навчальної діяльності. Соціальна: процес входження до учнівського колективу.

Номер слайду 6

Емоційна складова. Стабільний дорослий (емоційно відкритий, емоційно теплий)Адаптований учень. Ознаки ефективної адаптації1. Процес навчання викликає переважно позитивні емоції.2. Учню посильна навчальна програма. 3. Дитина виявляє самостійність при виконанні навчальних завдань і звертається за допомогою до дорослих тільки після того, як самостійно спробувала їх виконати. 4. Учень задоволений своїми стосунками з однокласниками і вчителем. Мета адаптаційного періоду: створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, особливостями.

Номер слайду 7

Теорія жолудя Якщо жолудь помістити в різні умови, з нього все одно виросте дуб. Тобто кожна дитина, кожна людина має пам’ятати, що вона дуб. Особливо в ситуаціях, коли немає сил, немає бажання, натхнення і здається, що все у нас не так. Іноді ми помиляємось. Іноді нас засмучують. Іноді потрібно приймати складні та непопулярні рішення. Але … які б події не відбувалися з нами — жолудь перетвориться на дуб. Учні мають знати і вірити в те, що вони виростуть у велике сильне дерево, навіть якщо в моменті їм буде здаватися, що вони більше схожі на бур'ян. Дуб виросте дубом попри все!

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Здоров'язбережувальна складова Використання дихальних вправ (видих має бути довшим за вдих). Психологічних хвилинок. Вправ на розпізнання емоцій,Вправ на зниження тривожності. Арт-терапевпичних вправ.

Номер слайду 12

Соціальна складова Посильні доручення. Зайнятість. Розширення можливостей для спілкування. Залучення в групи підтримки.

Номер слайду 13

pptx
Додано
3 березня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку