Адаптована програма з англійської мови 6 клас.

Про матеріал
Адаптована програма для учнів 6 класів НУШ на основі Навчальна програма з англійської мови мови для 6 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Карпюк О. Д., Карпюк К. Т. Англійська мова (6-й рік навчання): підручник для 6-го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: Астон, 2023. – 166 с.
Перегляд файлу

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Адаптована програма

Навчальна програма з англійської мови мови для 6 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Карпюк О. Д., Карпюк К. Т. Англійська мова (6-й рік навчання): підручник для 6-го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: Астон, 2023. – 166 с.

 

6-Б клас

(122 годин, 3,5 години на тиждень)

К-сть

год.

 

Зміст навчального матеріалу

 

 

Предметно-орієнтовані компетентності

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

 

 

Тема 1. Шкільне життя. Starter. Unit 1. BACK TO SCHOOL

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

               Учень / учениця:

1. Сприймає з розумінням прослухані тексти про школу, улюблений урок та види діяльності під час уроків.

2. Розуміє почуті запитання співрозмовників про навчання в школі, улюблений урок тощо.

3. Розуміє інформацію прочитаних текстів про навчання у школі, види діяльності на уроках.

4. Розуміє інформацію в розкладі уроків.

5. Використовує у своєму мовленні модальні дієслова «should», «must», «have to».

6. Розуміє різницю між Present Simple і

Present Continuous.

7. Запитує та відповідає на запитання стосовно шкільних предметів.

8. Описує діяльність під час уроків.

9. Презентує сайт своєї школи.

10. Висловлює свою думку про шкільне життя.

11. Розповідає про свою школу.

12. Обговорює шкільні правила.

13. Дає поради щодо вивчення англійської мови.

14. Веде бесіду про різні предмети та види діяльності на уроках.

15. Пише електронного листа про свою школу.

16. Створює короткий допис прошколу своєї мрії.

Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє зміст оголошення та інструкції, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.3]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.4]

- добирає та читає тексти для задоволення, якщо в них використані прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.5]

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту [ІНО 1.3]

- ідентифікує окремі факти та здогадується про значення невідомих слів з контексту, якщо прослухана інформація чи письмовий текст доступний і стосується повсякденної тематики [6 ІНО 1.3.1]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- бере участь у бесіді, дискусії на знайомі теми, демонструє розуміння співрозмовника в передбачуваних повсякденних ситуаціях [6 ІНО 2.1.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- обмінюється інформацією на звичні та повсякденні теми [6 ІНО 2.1.4]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

- запитує і надає інформацію в записках, повідомленнях та заповнює типові бланки [6 ІНО 2.2.2]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6 ІНО 2.3.1]

- цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про людей та побут з урахуванням власного досвіду, висловлює простими фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО 3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6ІНО 3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі[ІНО 3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про себе, побут, використовуючи різні типи текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі [ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і

мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології.

 Поповнення словникового запасу ; з допомогою і самостійно складання з ними словосполучення, речення; стимулювання проявів прагнення навчитися правильно вживати у мовленні та записувати  слова, проявляти пізнавальну активність; адекватно оцінювати власну роботу.

 

2

26

Тема 2. Я, моя родина, мої друзі (зовнішність, риси характеру)

Units 2-3

 

 

 

 

Учень / учениця:

1. Розуміє почуту інформацію про родину та її членів.

2. На слух розуміє тексти з описами зовнішності та рис характеру людей.

3. Читає з розумінням тексти про сім’ю та її членів.

4. Розуміє прочитані описи зовнішності та рис характеру людей.

5. Використовує в мовленні відносні займенники «who», «which», «that».

6. Використовує в мовленні прислівники способу дії.

7. Представляє членів сім'ї та родичів.

8. Представляє друзів.

9. Називає родичів на сімейних фотографіях.

10. Описує зовнішність людей.

11. Описує характер людей.

12. Обговорює роль сім'ї в житті людини.

13. Веде бесіду про сімейні традиції.

14. Говорить, що люди люблять і що не люблять робити.

15. Розповідає про те що він / вона чи друг / подруга люблять / не люблять робити.

16. Називає варіанти проведення вільного часу.

17. Розпитує людей про те, як вони проводять вільний час.

18. Розповідає про захоплення друзів.

19. Усно розмірковує про дружбу.

20. Розповідає про минулі події.

21. Висловлює усні пропозиції.

22. Пише запрошення.

23. Створює електронний лист, де розповідає про свою родину, друзів, їхню зовнішність та риси характеру.

Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.4]

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту [ІНО 1.3]

- ідентифікує окремі факти та здогадується про значення невідомих слів з контексту, якщо прослухана інформація чи письмовий текст доступний і стосується повсякденної тематики [6 ІНО 1.3.1]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- бере участь у бесіді, дискусії на знайомі теми, демонструє розуміння співрозмовника в передбачуваних повсякденних ситуаціях [6 ІНО 2.1.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- обмінюється інформацією на звичні та повсякденні теми [6 ІНО 2.1.4]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

- запитує і надає інформацію в записках, повідомленнях та заповнює типові бланки [6 ІНО 2.2.2]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6ІНО 2.3.1]

- цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про людей та побут з урахуванням власного досвіду, висловлює простими фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО 3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6 ІНО 3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі [ІНО 3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про себе, побут, використовуючи різні типи текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі [ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

Розвиток сприймання, уваги, мислення.

 

.

3

13

Тема 3. Покупки (відвідування магазинів, види магазинів, асортимент товарів, гроші)

Unit 4

 

 

 

 

Учень / учениця:

1. Розуміє на слух зміст текстів про відвідування магазинів та здійснення покупок.

2. Зі слуху розуміє зміст повідомлень про товари.

3. Розуміє на слух коментарі працівників магазину.

4. Розуміє прочитані тексти про відвідані магазини.

5. Розуміє прочитану інформацію про здійснення покупок.

6. У своєму мовленні використовує Present Simple Passive.

7. Використовує в мовленні прислівники частотності та способу дії..

8. Називає відділи в супермаркеті.

9. Описує магазин.

10. Описує способи здійснення покупок.

11. Порівнює способи здійснення покупок.

12. Висловлює свої враження про магазини.

13. Усно порівнює товари та ціни на них.

14. Може вести розмо

15. Пише список покупок.

16. Пише невелику розповідь ву з продавцем касиром.про способи здійснення покупок.

17. Подає у блозі письмову інформацію про відвідання магазину.

Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та

повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє зміст оголошення та інструкції, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО1.1.3]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6ІНО 1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.4]

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту [ІНО 1.3]

- ідентифікує окремі факти та здогадується про значення невідомих слів з контексту, якщо прослухана інформація чи письмовий текст доступний і стосується повсякденної тематики [6 ІНО 1.3.1]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- бере участь у бесіді, дискусії на знайомі теми, демонструє розуміння співрозмовника в передбачуваних повсякденних ситуаціях [6 ІНО 2.1.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- здійснює усну взаємодію з метою отримання товарів та послуг, використовуючи прості фрази у звичному контексті [6 ІНО 2.1.3]

- обмінюється інформацією на звичні та повсякденні теми [6 ІНО 2.1.4]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

- запитує і надає інформацію в записках, повідомленнях [6 ІНО 2.2.2]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6 ІНО 2.3.1]

- цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій

формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про людей та побут з урахуванням власного досвіду, висловлює простими фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО 3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6 ІНО 3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі [ІНО3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про себе, побут, використовуючи різні типи

текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі [ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. Розвиток пізнавальної активності, вольових зусиль.

 

4

13

Тема 4. Харчування (традиції харчування, назви страв)

Unit 5

 

 

 

 

Учень / учениця:

1. Розуміє на слух назви страв.

2. Зі слуху розуміє тексти про традиції харчування.

3. Розуміє прослухану інформацію про приготування страв та смакові уподобання.

4. Розуміє прочитані тексти про продукти харчування.

5. Розуміє інформацію в дописах про традиції харчування.

6. Розуміє зміст простих рецептів приготування страв.

7. Використовує у мовленні « «all», «both», «a few», «a lot of», «lots of» зі злічуваними та незлі чуваними іменниками.

8. У мовленні використовує Future Simple, «be going to» і Present Continuous для позначення майбутньої дії.

9. Називає продукти харчування та страви.

10. Обговорює питання здоровго та нездорового харчування.

11. Запитує та дає відповіді на запитання про приготування їжі.

12. Обговорює правила поведінка за столом.

13. Обговорює харчові звички.

14. Пише перелік страв до певного заходу.

15. Пише в блозі про харчові звички в Україні.

16. Може написати простий рецепт.

Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє зміст оголошення та інструкції, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.3]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6ІНО 1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в

ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.4]

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту [ІНО 1.3]

- ідентифікує окремі факти та здогадується про значення невідомих слів з контексту, якщо прослухана інформація чи письмовий текст доступний і стосується повсякденної тематики [6 ІНО 1.3.1]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- бере участь у бесіді, дискусії на знайомі теми, демонструє розуміння

співрозмовника в передбачуваних повсякденних ситуаціях [6 ІНО 2.1.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- здійснює усну взаємодію з метою отримання товарів та послуг, використовуючи прості фрази у звичному контексті [6 ІНО 2.1.3]

- обмінюється інформацією на звичні та повсякденні теми [6 ІНО 2.1.4]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

- запитує і надає інформацію в записках, повідомленнях та заповнює типові бланки [6 ІНО 2.2.2]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6 ІНО 2.3.1]

- цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про побут з урахуванням власного досвіду, висловлює простими

фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО 3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6 ІНО 3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі [ІНО 3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про побут, використовуючи різні типи текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі [ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій.

Технологія індивідуалізації процесу навчання.

Формування мовленнєвих компетентностей.

5

13

Тема 5. Спорт (Види спорту, спортивні уподобання)

Unit 6

 

 

 

 

Учень / учениця:

1. Зі слуху розуміє назви видів спорту.

2. Розуміє на слух інформацію про заняття спортом.

3. Розуміє запитанняспіврозмовників, що стосуються захоплення спортом.

4. Читаючи, розуміє інформацію, що стосується занять спортом.

5. Розуміє тести, у яких розповідаються правила спортивної гри.

6. Розуміє текстові повідомлення

стосовно проведення спортивних заходів.

7. Використовує в мовленні Past Continuous.

8. Називає види спорту.

9. Описує спортивну гру.

10. Висловлює свою думку про заняття спортом.

11. Розповідає про свій улюблений вид спорту.

12. Ставить запитання про улюблений вид спорту.

13. Запитує та дає відповідь на запитання стосовно спортивного інвентарю.

14. Обговорює зі співрозмовником ставлення до спорту.

15. Пише у блозі про роль спорту в житті людини.

16. Робить допис, у якому ділиться враженнями про спортивний захід.

Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє зміст оголошення та інструкції, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.3]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст,

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО1.2.4]

- добирає та читає тексти для задоволення, якщо в них використані прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.5]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- обмінюється інформацією на звичні та повсякденні теми [6 ІНО 2.1.4]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

- запитує і надає інформацію в записках, повідомленнях та заповнює типові бланки [6ІНО 2.2.2]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6 ІНО2.3.1]

- цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про навколишній світ з урахуванням власного досвіду, висловлює простими фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО 3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6 ІНО3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі [ІНО 3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про навколишній світ, використовуючи різні типи текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі [ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

 

 

 

 

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

Формування мовленнєвих компетентностей

6

13

Тема 6. Україна. Велика Британі(Київ, визначні місця; Лондон, визнані місця)

Unit 7

 

 

 

 

Учень / учениця:

1. Зі слуху розуміє загальну інформацію про Велику Британію та Україну.

2. На слух розуміє просту розповідь про Лондон та цікаві місця в ньому.

3. На слух розуміє розповідь про Києв та визначні місця в ньому.

4. Розуміє невеликі прочитані тексти про Київ та Лондон та визначні місця в них.

5. Розуміє інформацію в туристичних проспектах щодо Лондона.

6. Читає з розумінням короткі дописи про Київ.

7. У своєму мовленні використовує Past Simple Passive та Present Perfect.

8. Розповідає про особливі місця в Києві та Лондоні.

9. Ставить запитання, що стосуються столиць України та Великобританії.

10. Запитує, як пройти до якогось місця та дає відповідь на це запитання.

11. Розповідає про екскурсію містами.

12. Розповідає історичні відомості одного з визначних місць.

13. Веде бесіду про визначні пам’ятки столиць

14. Пише повідомлення про одне з визначних місць.

15. Надає в блозі інформацію про столицю України та Великої Британії

Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє зміст оголошення та інструкції, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.3]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо

використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.4]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- бере участь у бесіді, дискусії на знайомі теми, демонструє розуміння співрозмовника в передбачуваних повсякденних ситуаціях [6 ІНО 2.1.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- здійснює усну взаємодію з метою отримання товарів та послуг, використовуючи прості фрази у звичному контексті [6 ІНО 2.1.3]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6 ІНО 2.3.1]

- цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій

 

формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про навколишній світ з урахуванням власного досвіду, висловлює простими фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО 3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6 ІНО 3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі [ІНО 3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про навколишній світ, використовуючи різні

типи текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі [ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

7

13

Тема 7. Подорож (Транспорт,ь підготовка до подорожі, проїзні документи)

Unit 8

 

 

 

 

Учень / учениця:

1. Сприймає на слух розповіді про види подорожування.

2. Розуміє на слух назви видів транспорту.

3. Розуміє на слух інформацію про здійснену подорож.

4. Розуміє на слух бесіду стосовно покупки проїзних документів на вокзалі, автостанції і т. д.

5. Розуміє усні інструкції на борту літака, в потязі і т. д.

6. Розуміє зміст текстових повідомлень про здійснення подорожей.

7. Розуміє з текстів інформацію про різні види подорожування.

8. Розуміє зміст текстів про підготовку до подорожі.

9. Розуміє письмові інструкції в різних видах транспорту.

10. У своєму мовленні використовує різні часові форми.

11. Обговорює види відпочинку.

12. Висловлює думки про різні способи подорожі.

13. Розповідає про підготовку до подорожі.

14. Представляє країну чи місто – мету подорожі.

15. Описує екскурсійний тур.

16. Бере участь у розмові в аеропорту, на вокзалі, в порту і т. д.

17. Пише допис про подорож.

18. Пише план майбутньої поїздки.

19. Пише електронного листа про плани на літо.

 Сприймає усну інформацію [ІНО 1.1]

- розуміє розмову між іншими особами, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.1]

- розуміє інформацію, висловлену особою для аудиторії, якщо мовлення чітке та повільне, з тривалими паузами час від часу [6 ІНО 1.1.2]

- розуміє зміст оголошення та інструкції, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.3]

- розуміє, про що йдеться в аудіозаписах, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.4]

- сприймає усну інформацію з відеозаписів, якщо мовлення чітке та повільне [6 ІНО 1.1.5]

Сприймає письмовий текст [ІНО 1.2]

- розуміє прочитані короткі прості листи [6 ІНО 1.2.1]

- розуміє письмовий текст, здійснює пошук необхідної інформації, якщо в ньому використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.2]

- сприймає прочитаний текст, здійснює пошук інформації та аргументації, якщо використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.3]

- сприймає письмові інструкції, якщо в них використано прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.4]

- добирає та читає тексти для задоволення, якщо в них використані прості мовні засоби [6 ІНО 1.2.5]

Використовує ефективні стратегії сприйняття усної інформації та письмового тексту [ІНО 1.3]

- ідентифікує окремі факти та здогадується про значення невідомих слів з контексту, якщо прослухана інформація чи письмовий текст доступний і стосується повсякденної тематики [6 ІНО 1.3.1]

Здійснює усну взаємодію [ІНО 2.1]

- цілеспрямовано спілкується із співрозмовником, який у разі потреби пропонує допомогу [6 ІНО 2.1.2]

- здійснює усну взаємодію з метою отримання товарів та послуг, використовуючи прості фрази у звичному контексті [6 ІНО 2.1.3]

- обмінюється інформацією на звичні та повсякденні теми [6 ІНО 2.1.4]

Здійснює письмову взаємодію [ІНО 2.2]

- взаємодіє письмово, пише короткі прості листи [6 ІНО 2.2.1]

- запитує і надає інформацію в записках, повідомленнях та заповнює типові бланки [6 ІНО 2.2.2]

Здійснює онлайн-взаємодію [ІНО 2.3]

- здійснює онлайн-взаємодію у формі простої розмови з елементами дискусії [6 ІНО 2.3.1]

-цілеспрямовано налагоджує онлайн-співпрацю [6 ІНО 2.3.2]

Використовує ефективні стратегії здійснення взаємодії (в усній і письмовій формі та онлайн-взаємодії) [ІНО 2.4]

- ініціює, підтримує та закінчує коротку просту розмову [6 ІНО 2.4.1]

- ставить прості запитання під час виконання спільного завдання [6 ІНО 2.4.2]

- просить уточнити, роз’яснити отриману інформацію [6 ІНО 2.4.3]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції [ІНО 3.1]

- розповідає про навколишній світ з урахуванням власного досвіду, висловлює простими фразами свою думку [6 ІНО 3.1.1]

- надає інформацію співрозмовникові під час тривалого монологу простими фразами [6 ІНО 3.1.2]

- обґрунтовує власну думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 ІНО3.1.3]

- виступає перед аудиторією з коротким простим підготовленим монологом [6 ІНО 3.1.4]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції у письмовій формі [ІНО 3.2]

- подає в письмовій формі інформацію про навколишній світ, використовуючи різні типии текстів [6 ІНО 3.2.1]

Використовує ефективні стратегії побудови висловлювання в усній та письмовій формі[ІНО 3.3]

- складає план усного або письмового висловлювання [6 ІНО 3.3.1]

- підтримує розмову, коли співрозмовник не може дібрати необхідний мовний і мовленнєвий матеріал [6 ІНО 3.3.2]

- зауважує та виправляє власні прості мовні помилки [6 ІНО 3.3.3]

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

 

ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ – 108 ГОДИН.

КОНТРОЛІ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ – 8 ГОДИН.

РЕЗЕРВ (НА РОЗСУД УЧИТЕЛЯ) – 6 ГОДИН.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Забора Ніна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
1785
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку