Адаптована програма з фізики для 7 класу
Підручник: Фізика. 7 клас. . Автори: Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф.Я.Харків, видавництво «Ранок», 2015 рік (2 години на тиждень. Всього 70 годин)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
1 |
|
Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичнийкабінет та йогообладнання. Правила безпеки у фізичномукабінеті. Речовина і поле. Фізичні тіла й фізичні явища. |
Метод використання опорних схем.
Евристична бесіда |
Усне опитування |
2 |
|
Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях.. Зв’язок фізики з іншими науками. |
||
3 |
|
Основні положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини. Молекули. Атоми. |
||
4 |
|
Властивості тіл. Фізичні величини. Вимірювання. Засоби вимірювання. Точність вимірювань Міжнародна система одиницьфізичних величин. |
||
5 |
|
Розв’язування задач. Внесок українських учених у розвиток і становлення фізики |
Робота з картками - підказками |
|
6 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №1"Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу". |
|
|
7 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2 Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів". |
|
|
8 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 3 "Вимірюваннярозмірівмалихтілрізними способами". |
|
|
9 |
|
Навчальний проект № 1 |
|
|
10 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
11 |
|
Контрольна робота №1 з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи.» |
|
|
12 |
|
Аналіз контрольної роботи № 1. Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення. |
«Мозковий штурм» |
|
13 |
|
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху |
Метод вербальних і наочних підказок |
|
14 |
|
Розв'язування задач |
Робота з картками - підказками |
|
15 |
|
Графікирівномірногопрямолінійногоруху. |
|
|
16 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота №1 |
Тестова робота |
|
17 |
|
Нерівномірнийпрямолінійнийрух. Середняшвидкістьнерівномірногоруху. |
«Мозковий штурм» |
|
18 |
|
Розв'язуваннязадач |
Робота з картками - підказками |
|
19 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота №2 |
||
20 |
|
Рівномірнийрухматеріальної точки по колу. Періодобертання. |
||
21 |
|
Розв'язування задач |
||
22 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 4 Визначення періоду обертання тіла |
|
|
23 |
|
Коливальнийрух. Амплітудаколивань. Періодколивань.Маятники. |
Метод вербальних і наочних підказок |
Тестова робота |
24 |
|
Розв'язування задач |
||
25 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 5 "Дослідженняколивань нитяного маятника» |
|
|
26 |
|
Навчальний проект № 2 |
|
|
27 |
|
Розв'язування задач.Підготовка до контрольної роботи |
|
Робота з картками - підказками |
28 |
|
Контрольна робота №2 з теми «МЕХАНІЧНИЙ РУХ « |
|
|
29 |
|
Аналіз контрольної роботи № 2. Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла |
Метод вербальних і наочних підказок |
|
30 |
|
Густина речовини. |
Тестова робота |
|
31 |
|
Розв'язування задач з теми «Густина речовини». |
Робота з картками - підказками |
|
32 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 6 Вимірюваннямаси методом зважування. |
|
|
33 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 7 Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин) |
|
|
34 |
|
Взаємодіятіл. Сила.Графічне зображення сил. Додавання сил. Рівнодійна |
«Мозковий штурм» |
Робота з опорними схемами |
35 |
|
Види деформації. Сила пружності. Закон Гука. Пружинні динамометри |
||
36 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 8 "Дослідження пружних властивостей тіл» |
|
|
37 |
|
Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість |
«Мозковий штурм» |
Тестова робота |
38 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота №3 |
||
39 |
|
Тертя. Силитертя. Коефіцієнттертяковзання. Тертя в природі й техніці |
||
40 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 9 "Визначеннякоефіцієнтатертяковзання. |
|
|
41 |
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
|
|
Робота з картками - підказками |
42 |
|
Контрольна робота №3 з теми «Взаємодія тіл. Сила» |
|
|
43 |
|
Аналіз контрольної роботи № 3. Тисктвердихтіл на поверхню. Сила тиску. |
Метод використання опорних схем. |
|
44 |
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля |
Тестова робота |
|
45 |
|
Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску.Барометри. |
||
46 |
|
Сполученіпосудини. Манометри. |
||
47 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота №4
|
Робота з опорними схемами |
|
48 |
|
Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда. |
||
49 |
|
Умови плавання тіл. Розв'язування задач |
||
50 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 10 З `ясування умов плаваннятіла. |
|
|
51 |
|
Навчальний проект № 3 |
|
|
52 |
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
|
|
Робота з картками - підказками |
53 |
|
Контрольна робота №4 з теми «Тиск твердих тіл , рідин і газів» |
|
|
54 |
|
Аналіз контрольної роботи. Механічна робота. Потужність |
Метод вербальних і наочних підказок |
|
55 |
|
Розв'язування задач |
Тестова робота |
|
56 |
|
Механічна енергія та її види. |
Робота з опорними схемами |
|
57 |
|
Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування |
||
58 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота №5 |
|
|
59 |
|
Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля |
«Мозковий штурм» |
Робота з картками - підказками |
60 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 11 Вивчення умови рівноваги важеля |
|
|
61 |
|
Рухомий і нерухомий блоки |
|
Робота з опорними схемами |
62 |
|
Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів |
«Мозковий штурм» |
|
63 |
|
Розв'язування задач |
|
Робота з картками - підказками |
64 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 12 Визначення ККД простого механізму. |
|
|
65 |
|
Навчальний проект № 4 |
|
|
66 |
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
Робота з картками - підказками |
67 |
|
Контрольна робота №5 з теми «Механічна робота та енергія» |
|
|
68 |
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення розділу 1. Фізика як природнича наука. Пізнання природи. Повторення розділу 2. Механічний рух |
Метод використання опорних схем. |
|
69 |
|
Повторення розділу 3. Взаємодія тіл. Сила. Повторення розділу 4. Механічна робота та енергія |
|
|
70 |
|
Екскурсія |
|