СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання директор ліцею
педагогічної ради
13.09.2024 № ___________________
Наказ від 10.09.2024 №_____
Індивідуальна навчальна програма
на 2024/2025 н.р.
учениці 7 – В класу
Навчальний предмет: Хімія (2 години на тиждень).
Відповідальний за адаптацію навчальної програми:
Довгострокова мета:
Зміст навчального матеріалу «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Григорович О. В.)
|
Очікувані результати навчання |
Адаптації
|
Прогрес |
Тема 1 Хімія. Перші кроки Хімія — природнича наука. Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами. Вимірювання, спостереження й експеримент у хімії.
Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук . Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. Хімічний елемент. Періодична система хімічних елементів. Металічні та неметалічні елементи. Прості речовини: метали та неметали. Хімічні формули. Складні речовини.
Тема 3 Досліджуємо речовини та суміші. Фізичні властивості речовини та способи їх визначення. Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах. Розділення сумішей. Масова частка компонентів у суміші.
|
Здійснює дослідження природи Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля; • класифікує об’єкти природи. Здійснює дослідження природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля; розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;
Здійснює дослідження природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя або вчителя :
Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи; • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ; • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей; • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями; • класифікує об’єкти природи. |
Подання інформації : Поділ завдань на декілька простіших Спрощені інструкції до виконання завдань, переформулювання завдань Покрокові інструкції при виконанні практичних та лабораторних робіт Організаційна допомога асистента під час виконання практичних та лабораторних робіт Використання схем підказок Моніторинг засвоєння матеріалу : Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю Підказки до виконання Завдання. Подання інформації : Поділ завдань на декілька простіших Спрощені інструкції до виконання завдань, переформулювання завдань Покрокові інструкції при виконанні практичних та лабораторних робіт Організаційна допомога асистента під час виконання практичних та лабораторних робіт Використання схем підказок Моніторинг засвоєння матеріалу : Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю Підказки до виконання Завдання.
Подання інформації : Поділ завдань на декілька простіших Спрощені інструкції до виконання завдань, переформулювання завдань Покрокові інструкції при виконанні практичних та лабораторних робіт Організаційна допомога асистента під час виконання практичних та лабораторних робіт Використання схем підказок Моніторинг засвоєння матеріалу : Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю Підказки до виконання Завдання.
Подання інформації : Поділ завдань на декілька простіших Спрощені інструкції до виконання завдань, переформулювання завдань Покрокові інструкції при виконанні практичних та лабораторних робіт Організаційна допомога асистента під час виконання практичних та лабораторних робіт Використання схем підказок Моніторинг засвоєння матеріалу : Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю Підказки до виконання Завдання.
Подання інформації : Поділ завдань на декілька простіших Спрощені інструкції до виконання завдань, переформулювання завдань Покрокові інструкції при виконанні практичних та лабораторних робіт Організаційна допомога асистента під час виконання практичних та лабораторних робіт Використання схем підказок Моніторинг засвоєння матеріалу : Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю Підказки до виконання Завдання.
Подання інформації : Поділ завдань на декілька простіших Спрощені інструкції до виконання завдань, переформулювання завдань Покрокові інструкції при виконанні практичних та лабораторних робіт Організаційна допомога асистента під час виконання практичних та лабораторних робіт Використання схем підказок Моніторинг засвоєння матеріалу : Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю |
|
Тема 4 Моделюємо фізичні та хімічні явища. Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції. Схема хімічної реакції та хімічні рівняння. Закон збереження маси в хімічних реакціях.
|
Здійснює дослідження природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя або вчителя :
Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи; • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ; • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей; • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями; • класифікує об’єкти природи
|
Індивідуальні тести Зменшення кількості завдань для оцінювання Додатковий час для виконання завдань За необхідності- організаційна допомога асистента Представлення завдання у малій групі або особисто вчителю |
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
|