Адаптована програма з хімії 7 клас НУШ

Про матеріал
Навчальний предмет: Хімія (2 години на тиждень). Відповідальний за адаптацію навчальної програми: Довгострокова мета: • визначає мету й завдання досліджень; • спостерігає, досліджує об’єкти та явища ; • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; • повторює і систематизує опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел; • презентує здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей
Перегляд файлу

СХВАЛЕНО                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                              

Протокол засідання                                                                      директор ліцею                                                                                     

педагогічної ради

13.09.2024                                                                               ___________________

     

   Наказ від 10.09.2024 №_____

 

 

Індивідуальна  навчальна програма

на 2024/2025 н.р.

учениці 7 – В класу

 

 

Навчальний предмет:  Хімія  (2 години на тиждень).

Відповідальний за  адаптацію  навчальної програми:   

Довгострокова мета: 

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища  ;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

 

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

«Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Григорович О. В.)

 

 

Очікувані результати навчання

            Адаптації

 

Прогрес

Тема 1 Хімія. Перші кроки

Хімія — природнича наука. Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами. Вимірювання, спостереження й експеримент у хімії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук .

Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. Хімічний елемент. Періодична система хімічних елементів. Металічні та неметалічні елементи. Прості речовини: метали та неметали. Хімічні формули. Складні речовини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3 Досліджуємо речовини та суміші.

Фізичні властивості речовини та способи їх визначення. Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах.

 Розділення сумішей.

 Масова частка компонентів у суміші.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснює дослідження природи

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища  ;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя:

• обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля; • класифікує об’єкти природи.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця з допомогою асистента  вчителя:

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища  ;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента  вчителя , учнів , вчителя:

• обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

 

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця з допомогою асистента  вчителя або вчителя :

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • моделює процеси розділення сумішей;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  •  оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  •  формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента  вчителя , учнів , вчителя:

  характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи;

• визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ;

 • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

 • класифікує об’єкти природи.

Подання інформації :

 Поділ завдань на

декілька простіших

 Спрощені інструкції до

виконання завдань,

переформулювання

завдань

 Покрокові інструкції

при виконанні

практичних та

лабораторних робіт

 Організаційна допомога 

асистента під час

виконання практичних

та лабораторних робіт

 Використання схем

підказок

Моніторинг засвоєння

матеріалу :

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 Підказки до виконання

Завдання.

Подання інформації :

 Поділ завдань на

декілька простіших

 Спрощені інструкції до

виконання завдань,

переформулювання

завдань

 Покрокові інструкції

при виконанні

практичних та

лабораторних робіт

 Організаційна допомога 

асистента під час

виконання практичних

та лабораторних робіт

 Використання схем

підказок

Моніторинг засвоєння

матеріалу :

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 Підказки до виконання

Завдання. 

 

 

Подання інформації :

 Поділ завдань на

декілька простіших

 Спрощені інструкції до

виконання завдань,

переформулювання

завдань

 Покрокові інструкції

при виконанні

практичних та

лабораторних робіт

 Організаційна допомога 

асистента під час

виконання практичних

та лабораторних робіт

 Використання схем

підказок

Моніторинг засвоєння

матеріалу :

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 Підказки до виконання

Завдання.

 

Подання інформації :

 Поділ завдань на

декілька простіших

 Спрощені інструкції до

виконання завдань,

переформулювання

завдань

 Покрокові інструкції

при виконанні

практичних та

лабораторних робіт

 Організаційна допомога 

асистента під час

виконання практичних

та лабораторних робіт

 Використання схем

підказок

Моніторинг засвоєння

матеріалу :

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 Підказки до виконання

Завдання.

 

 

Подання інформації :

 Поділ завдань на

декілька простіших

 Спрощені інструкції до

виконання завдань,

переформулювання

завдань

 Покрокові інструкції

при виконанні

практичних та

лабораторних робіт

 Організаційна допомога 

асистента під час

виконання практичних

та лабораторних робіт

 Використання схем

підказок

Моніторинг засвоєння

матеріалу :

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 Підказки до виконання

Завдання.

 

Подання інформації :

 Поділ завдань на

декілька простіших

 Спрощені інструкції до

виконання завдань,

переформулювання

завдань

 Покрокові інструкції

при виконанні

практичних та

лабораторних робіт

 Організаційна допомога 

асистента під час

виконання практичних

та лабораторних робіт

 Використання схем

підказок

Моніторинг засвоєння

матеріалу :

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 

Тема 4 Моделюємо фізичні та хімічні явища.

Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції.

 Схема хімічної реакції та хімічні рівняння.

Закон збереження маси в хімічних реакціях.

 

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця з допомогою асистента  вчителя або вчителя :

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  •  оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  •  формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей
  • • розробляє  в групі або асистентом вчителя відповідні продукти ( колажі)

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента  вчителя , учнів , вчителя:

  характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи;

• визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ;

 • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

 • класифікує об’єкти природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Індивідуальні тести

 Зменшення кількості

завдань для оцінювання

 Додатковий час для

виконання завдань

 За необхідності-

організаційна допомога 

асистента

 Представлення завдання

у малій групі або

особисто вчителю

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 жовтня
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку