А) предмети та взаємодії з навколишнім середовищем;
Б) матеріали з яких виготовляють предмети;
В) речовини та їх перетворення;
Г) фізичні тіла та їх перетворення.
А) математика;
Б) хімія;
В) біологія;
Г) екологія;
Д) географія;
А) усе те, що оточує людину;
Б) усе, що займає простір і має масу;
В) усе, що займає простір:
Г) усе, що має певну масу.
А) пластмаси;
Б) крейда;
В) золото;
Г) мармур;
Д) капрон;
Е) пісок
А) учень забіг та кинув портфельна парту;
Б) учень ретельно вимив руки після уроку хімії;
В) перед уроком учениця пригостила свою подругу яблуками, виклавши їх на парту;
Г) учениця розчісує коси під час виконання експерименту;
В) учень змішав усі реактиви в одній посудині.
А) шпатель;
Б) скляну паличку;
В) піпетку;
Г) металеву ложечку.
А) спостереження;
Б) гіпотеза;
В) експеримент;
Г) моделювання.
А) електронні ваги;
Б) електронні (ювелірні) ваги;
В) лабораторні ваги.
А) мензурка, мірна склянка;
Б) спиртівка;
В) пробірка і конічна колба;
Г) транспортир.
А) штатив;
Б) мірний циліндр;
В) спиртівка.