Модифікована програма з хімії 7 клас НУШ

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма на 2024/2025 н.р. учениці 7 - В класу Навчальний предмет: Хімія 7- В ( 1.5 годин на тиждень) Відповідальний за модифікацію навчальної програми: Довгострокова мета:
Перегляд файлу

СХВАЛЕНО                                                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                              

Протокол засідання                                                                                                                                           директор ліцею                                                                                     

педагогічної ради

10.09.2024                                                                                                                                                     ___________________

     

Наказ від 10.09.2024 №______

 

Індивідуальна  навчальна програма

на 2024/2025 н.р.

учениці 7 - В класу

Навчальний предмет:   Хімія 7- В  ( 1.5 годин на тиждень)

 Відповідальний за  модифікацію навчальної програми:     Довгострокова мета: 

 

 

 

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня з ООП

Прогрес

                                                                                                                               Тема 1 Хімія. Перші кроки

 

Хімія — природнича наука. Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами. Вимірювання, спостереження й експеримент у хімії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснює дослідження природи

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища  ;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя:

• обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

• класифікує об’єкти природи.

 

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук .

 

Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. Хімічний елемент. Періодична система хімічних елементів. Металічні та неметалічні елементи. Прості речовини: метали та неметали. Хімічні формули. Складні речовини.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця з допомогою асистента  вчителя:

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища  ;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента  вчителя , учнів , вчителя:

• обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

  • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

 

Тема 3 Досліджуємо речовини та суміші

 Фізичні властивості речовини та способи їх визначення. Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах.

 Розділення сумішей.

 Масова частка компонентів у суміші

 

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця з допомогою асистента  вчителя або вчителя :

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • моделює процеси розділення сумішей;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  •  оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  •  формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента  вчителя , учнів , вчителя:

  характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи;

• визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ;

 • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

 • класифікує об’єкти природи.

 

                                                                                                        Тема 4 Моделюємо фізичні та хімічні явища

Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції.

 Схема хімічної реакції та хімічні рівняння.

Закон збереження маси в хімічних реакціях.

 

 

 

 

 

 

 

дійснює дослідження природи

Учень / учениця з допомогою асистента  вчителя або вчителя :

  • визначає мету й завдання досліджень;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  •  оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:

  • повторює і систематизує  опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  •  формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей
  • презентує  здобуту інформацію відповідно до своїх можливостей
  • • розробляє  в групі або асистентом вчителя відповідні продукти ( колажі)

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця  з допомогою асистента  вчителя , учнів , вчителя:

  характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи;

• визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ;

 • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

 • класифікує об’єкти природи

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 жовтня
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку