СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання директор ліцею
педагогічної ради
10.09.2024 № ___________________
Наказ від 10.09.2024 №______
Індивідуальна навчальна програма
на 2024/2025 н.р.
учениці 7 - В класу
Навчальний предмет: Хімія 7- В ( 1.5 годин на тиждень)
Відповідальний за модифікацію навчальної програми: Довгострокова мета:
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня з ООП |
Прогрес |
||
Тема 1 Хімія. Перші кроки
|
||||
Хімія — природнича наука. Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами. Вимірювання, спостереження й експеримент у хімії
|
Здійснює дослідження природи Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля; • класифікує об’єкти природи. |
|
||
Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук .
|
||||
Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. Хімічний елемент. Періодична система хімічних елементів. Металічні та неметалічні елементи. Прості речовини: метали та неметали. Хімічні формули. Складні речовини. |
Здійснює дослідження природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;
|
|
||
Тема 3 Досліджуємо речовини та суміші |
||||
Фізичні властивості речовини та способи їх визначення. Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах. Розділення сумішей. Масова частка компонентів у суміші
|
Здійснює дослідження природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя або вчителя :
Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи; • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ; • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей; • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями; • класифікує об’єкти природи. |
|
||
Тема 4 Моделюємо фізичні та хімічні явища |
||||
Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції. Схема хімічної реакції та хімічні рівняння. Закон збереження маси в хімічних реакціях.
|
дійснює дослідження природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя або вчителя :
Опрацьовує та використовує інформацію Учень/учениця з допомогою асистента вчителя:
Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця з допомогою асистента вчителя , учнів , вчителя: • характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи; • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої ; • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей; • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями; • класифікує об’єкти природи
|
|
||
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
||||