Advent-календар. Моделі-аналоги. Добір і обґрунтування інструментів та конструкційних матеріалів. Художнє конструювання. Виконання ескізу виробу. Розробка композиції оздоблення.

Про матеріал
Мета: Створити умови для формування знань про моделі-аналоги, вмінь визначати кращі ознаки зразків; розвивати в учнів творче та аналітичне мислення, пізнавальні здібності; виховувати почуття краси, естетичний смак, культуру праці. Розвивати ключові компетентності: спілкування державною мовою (культура мовлення, чіткість і точність думки); соціальна та громадянська компетентності (уміння працювати в команді, відстоювати інтереси особистісного, суспільного добробуту); основні компетентності у природничих науках і технологіях (добір конструкційних матеріалів для виготовлення виробу); ініціативність і підприємливість (уміння досягати мети, усвідомлювати свої слабкі та сильні сторони); уміння вчитися впродовж життя ( формулювати власну потребу в навчанні, шукати та застосовувати потрібну інформацію для реалізації проекту);
Перегляд файлу

 

Тема: Advent-календар. Моделі-аналоги. Добір і обґрунтування інструментів та конструкційних матеріалів. Художнє конструювання. Виконання ескізу виробу. Розробка композиції оздоблення.

Мета:

Створити умови для формування знань про моделі-аналоги, вмінь визначати кращі ознаки зразків; розвивати в учнів творче та аналітичне мислення, пізнавальні здібності;

виховувати почуття краси, естетичний смак, культуру праці.

Розвивати ключові компетентності: спілкування державною мовою (культура мовлення, чіткість і точність думки); соціальна та громадянська компетентності (уміння працювати в команді, відстоювати інтереси особистісного, суспільного добробуту); основні компетентності у природничих науках і технологіях (добір конструкційних матеріалів для виготовлення виробу); ініціативність і підприємливість (уміння досягати мети, усвідомлювати свої слабкі та сильні сторони); уміння вчитися впродовж життя ( формулювати власну потребу в навчанні, шукати та застосовувати потрібну інформацію для реалізації проекту);

Завдання проекту: Ознайомитися з історією виникнення Advent-календаря. Зробити Advent-календар власноруч. Дати економічне, екологічне обґрунтування та розробити рекламний проспект.

Очікувані результати:

Учні повинні знати:

  • Моделі-аналоги
  • Поняття ескіз та композиція

Учні повинні вміти:

  • Порівнювати зразки та визначати кращі ознаки
  • Добирати конструкційні матеріали та інструменти
  • Розробляти композицію
  • Виконувати ескізний малюнок

Обладнання: слайди  до уроку; робочий зошит; аркуші паперу, фломастери

         Основні поняття: моделі-аналоги, ескізний малюнок, художнє конструювання.

Об’єкт проєктної діяльності: Адвент календар.

Тип уроку: комбінований

ІІ. Актуалізація опорних знань  і життєвого досвіду учнів

Перевірка готовності робочих місць.

Робоче місце - це святиня! Запам'ятаймо це віднині!

Щоб все виходило завжди, щоб всім уникнути біди,

Щоб в наших руках народилась краса,

Треба простежити: на місці робочому

щоб були порядок й чистота.

Нумо, всі хором скажімо сміливо:

Матеріали повинні лежати зліва.

Інструменти також знаходяться поруч,

Вони повинні лежати праворуч.

 

Що ви знаєте про Advent-календар, його функції

Які моделі зустрічались

З яких матеріалів вони виготовлені

ІІІ.  Повідомлення теми, мети уроку

Слово вчителя  Як приємно в такій атмосфері працювати. Тож, темою нашого уроку є

 Під запис: «Моделі-аналоги. Художнє конструювання. Ескіз. Композиція».

Спробуйте визначити завдання для цього уроку: Що від вас очікує на уроці? ...(відповіді учнів)

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя з елементами творчої лабораторії.

    Слово вчителя Дякую. Цим і будемо займатись.

Настала чудова пора року — зима! Це і Новий рік, і подарунки від Діда Мороза, і святкові канікули, і катання на ковзанах та санчатах. Яке свято подобається вам найбільше?

В народі кажуть, що взимку скільки днів, стільки й свят.

Але хто є головною героїнею зимових свят? Відгадайте загадку.

У святковій залі

Стоїть, як картинка,

Весела, зелена

Красуня… (ялинка).

 

Новий рік – це не тільки свято, але ще й підготовка до нього. Для того, щоб процес підготовки до Нового року був приємний та  щоб нічого не забути, ми з вами виготовимо календар.

Перегляд презентації

Проговорити, які  завдання можна внести до підготовки до Нового року.

 Об’єкт технологічної діяльності можна не тільки скопіювати, але й створити новий, використовуючи моделі-аналоги. У цьому випадку в моделях-аналогах обираються кращі ознаки (форма, матеріали, оздоблення, колір) і створюється модель, що поєднує в собі ці ознаки. Не слід забувати про такі властивості готового виробу як функціональність, естетичність, економічність.

Пропоную розділитись на групи та визначитись з матеріалами та технологією виготовлення виробу

Практичне завдання.

Визначитись з моделлю виробу.

Виконати ескіз виробу.

Визначитись з матеріалами та інструментами.

Ескізом називають креслення тимчасового користування, яке містить зображення деталі та всі дані, потрібні для її виготовлення. Виконують ескізи спрощено – від руки, без застосування креслярських інструментів, без масштабу, але з дотриманням пропорцій між частинами зображуваної деталі.

Ескізи застосовують при проектуванні нових та вдосконаленні існуючих виробів. Саме за допомогою ескізу втілює на папері свою ідею, свій творчий задум архітектор, проектувальник, конструктор, раціоналізатор. Ескізи виконують і тоді, коли у виробничих умовах виникає термінова потреба виготовити нову деталь замість тієї, яка вийшла з ладу, а запасна відсутня. Часто за ескізами виконують креслення деталей.

За змістом ескіз не відрізняється  від креслення. 

Зразок нового виробу виконують ескізним малюнком.

   Під запис:Ескіз – це начерк виробу, виконаний у графічній або іншій художній формі.

Ескізний малюнок відтворює загальну форму, колір, вид оздоблення, художні особливості матеріалів.

Інструктаж з БЖ

  Узагальнення та систематизація знань. Практична робота

1. Аналіз моделей аналогів – індивідуальна   робота.

2.Виконання ескізного малюнка – індивідуальна робота.

3.Розробка композиції оздоблення

4. Підбір конструкційних матеріалів та інструментів.

Підбиття підсумків уроку. Рефлексія

Прийом «Запитання рефлексії»

  • Чи задовольняє мене результат моєї роботи?
  • Як я зміг подолати труднощі під час художнього конструювання?
  • Чи досяг я мети уроку?
  • Чого бракувало мені під час виконання роботи?

Оцінювання робіт.

Домашнє завдання:

Підготувати необхідні матеріали та інструменти

 

Ви сьогодні добре попрацювали. На вас чекає сюрприз. Знайдіть під ялинкою подарунок

 

Найщиріші вітання з наступаючим Новим роком. Знайдіть сюрприз у круглій коробці

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Золотарь Ольга
Додано
13 червня 2022
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку