Мета: 1. Сприяти вивченню і створенню умов для розвитку досконало гармонійної особистості.2. Розвивати критичне мислення учасників освітнього процесу.3. Виховувати принципи «академічної доброчесності» у всіх учасників освітнього процесу. Актуальність: -вивчання методики інтеграції освітніх компонентів з академічної доброчесності в освітній процес;-роль «критичного мислення»;- продовження ознайомлення із принципами доброчесності в умовах дистанційного навчання. Завдання: 1. Практичним шляхом дослідити: - принципи академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання;- вивчити питання «критичне мислення», чому воно є сьогодні актуальним;- обговорити тему: «Чи дійсно, що знання – основний капітал для здобуття успіху в майбутньому»;2. Підключити до цієї роботи всі служби школи, батьків.
Академічна доброчесність в Законі “Про освіту” ( стаття 42) є сукупністю етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих досягнень).
Чому «ТАК»?5-6 : - не хочу захворіти – 70%; - це-цікаво – 10% ; - дома зручніше- 20%7-8: - вдома у мене більш можливостей у навчанні -50%; - втомлююся в школі -20%; - лінь ходити в школу-20%; - не хочу захворіти – 10%.9-11: - зручно, більш вільного часу – 70%; - оцінки вищі – 15%; - можна більш поспати – 10%; - не хочу захворіти -5%.
Чому «НІ»?5-6 : - вдома сумно без друзів – 30%; - не розумію матеріал – 40% ; - немає комп’ютера- 10%; - заважає молодший брат, сестра -10%; - не люблю відсилати завдання -5%; - краще в масці, але в школі -5%7-8: - в класі я більш розумію матеріал- 60%; - немає режиму вдома - 20%; - сумую за друзями- 20%; 9-11: - без вчителів важко розібратися – 70%; - без друзів нудно– 25%; - не використовую правильно свій час -5%.