Проблема «Академічна доброчесність під час дистанційного навчання» продовжує бути актуальною. Обговорювання цього питання дає можливість сформувати рекомендації для учасників навчального процесу.
1. Знайомство з результатами опитуванням «Дистанційне навчання –«+» та «-» за минулий навчальний рік. ( Матеріал Фурсової А. М.)2. Обговорювання проблеми «Академічна доброчесність під час дистанційного навчання». 3. Рекомендації щодо навчання дистанційно.-Круглий стіл. Питання:
Номер слайду 2
Мета: 1. Сприяти вивченню і створенню умов для розвитку досконало гармонійної особистості.2. Розвивати критичне мислення учасників освітнього процесу.3. Виховувати принципи «академічної доброчесності» у всіх учасників освітнього процесу. Актуальність: -вивчання методики інтеграції освітніх компонентів з академічної доброчесності в освітній процес;-роль «критичного мислення»;- продовження ознайомлення із принципами доброчесності в умовах дистанційного навчання. Завдання: 1. Практичним шляхом дослідити: - принципи академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання;- вивчити питання «критичне мислення», чому воно є сьогодні актуальним;- обговорити тему: «Чи дійсно, що знання – основний капітал для здобуття успіху в майбутньому»;2. Підключити до цієї роботи всі служби школи, батьків.
Номер слайду 3
Академічна доброчесність в Законі “Про освіту” ( стаття 42) є сукупністю етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих досягнень).
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
«Дистанційка» … Що вона принесла з собою?! Зараз подивимося результати опитування минулого навчального року, які нам люб’язно запропонувала Фурсова Антоніна Миколаївна. Є про що подумати і обговорити.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
А яку думку мають вчителі?!
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Що думають батьки:
Номер слайду 19
Що думають наші ліцеїсти сьогодні?Чи хотілось б тебе навчатися дистанційно? «ТАК» «НІ» «50%50»5-6 22% 78% -7-8 42% 34% 24%9 клас 52% 26% 22%10-11 62% 23% 15%
Номер слайду 20
Чому «ТАК»?5-6 : - не хочу захворіти – 70%; - це-цікаво – 10% ; - дома зручніше- 20%7-8: - вдома у мене більш можливостей у навчанні -50%; - втомлююся в школі -20%; - лінь ходити в школу-20%; - не хочу захворіти – 10%.9-11: - зручно, більш вільного часу – 70%; - оцінки вищі – 15%; - можна більш поспати – 10%; - не хочу захворіти -5%.
Номер слайду 21
Чому «НІ»?5-6 : - вдома сумно без друзів – 30%; - не розумію матеріал – 40% ; - немає комп’ютера- 10%; - заважає молодший брат, сестра -10%; - не люблю відсилати завдання -5%; - краще в масці, але в школі -5%7-8: - в класі я більш розумію матеріал- 60%; - немає режиму вдома - 20%; - сумую за друзями- 20%; 9-11: - без вчителів важко розібратися – 70%; - без друзів нудно– 25%; - не використовую правильно свій час -5%.
Номер слайду 22
ПОРАДИ від ЛІЦЕЇСТІВ: Підтримуйся режиму завжди!Роби і здавай роботу вчасно!Не пропускай заняття в ZOOM!Не списуй готові відповіді!Шукай додаткову інформацію!Роби зарядку!Кожного дня роби математику (5 клас)!Частіше мій руки!Займайся самодисципліною!
Номер слайду 23
Побажання від ліцеїстів: Бажано, щоб всі вчителі проводили заняття онлайн та завжди відповідали на питання!Термін здачі робіт збільшити!1-4 класи в ліцеї, 5-11 на дистанційну форму навчання!
Номер слайду 24
ПОРАДИ з іНТЕРНЕТу:
Номер слайду 25
П Р О Б Л Е М И У ч и т е л е й :
Номер слайду 26
Поради від вчителів:1. Навчайся старанно і сумлінно.2. Розвивай свої здібності.3. Веди здоровий спосіб життя.4. Цінуй час, не запізнюйся. Не примушуй інших на тебе чекати.5. Поважай власність інших, інтелектуальну в тому числі.