В презентації подано матеріал щодо дотримання принципів академічної доброчесності учнями, учителями та батьками. Основні причини виникнення порушень академічної доброчесності та рекомендації щодо їх подолання
Підготувалазаступник директора з НВР КЗ “Прудянський ліцей”Оробченко А. М. Запровадження принципів академічної доброчесності педагогів
Номер слайду 2
Ближче всього до великого стоїть чесність Віктор Гюго
Номер слайду 3
Академічна доброчесність. Означає, що в процесі навчання чи досліджень учні, педагогічні працівники керуються передусім принципами чесності, чесної праці та навчання. Стосується не лише якості знань: вона напряму впливає на те, яких громадян виховує система освіти в країні, які цінності закладаються під час навчання.
Номер слайду 4
Причини академічної недоброчесностіЗ боку учнів: Відірваний від реальних знань зміст навчання;Перенавантаженість учнів;Шукають легких шляхів до позитивних оцінок;Бояться помилитися;Не усвідомлюють значимості набутих знань.
Номер слайду 5
Причини академічної недоброчесності З боку вчителів по відношенню до учнів :можуть незрозуміло пояснювати вимоги до виконання робіт;вимагають виконання досить об'ємних та складних завдань;незрозуміло та несправедливо оцінюють роботу учнів.
Номер слайду 6
Причини академічної недоброчесності З боку батьки: Вимагають лише позитивних оцінок;Не акцентують увагу на важливості знань та розвитку компетентностей.
Номер слайду 7
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Не зазначення посилань на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;Не дотримання норм законодавства про авторське право;надання недостовірної інформації про методики і результати досліджень;Неконтрольованість за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
Номер слайду 8
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;Самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;Обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу;
Номер слайду 9
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, послуг. Необ'єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.
Номер слайду 10
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності серед учнів є: Списування у однолітків. Плагіат (реферати, презентації)Використання ГДЗВиконання завдань батьками. Несправедливе оцінювання товариша, власне оцінювання. Випрошування вищих оцінок в учителя
Номер слайду 11
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Несправедливе оцінювання з боку вчителя викликане: Перевантаженням навчальних програм;Тиском з боку батьків та учнів;Елементарною жалістю.
Номер слайду 12
Доброчесність у навчанніСлід пояснити батькам і дітям: Учні повинні навчитися працювати самостійно;Цінувати власні здобутки; Робити висновки із власних помилок;Зрозуміти, що оцінка не є головним чинником у навчанні.
Номер слайду 13
СЛІД ПАМ`ЯТАТИ : Діти якісно готуються до уроків тих учителів,Яким вдалося зацікавити учнів своїм предметом;Які справедливо та вчасно оцінюють учнів;Індивідуально підходять до розподілу завдань;Які заохочують і відзначають кращих;Вказують на особисте зростання учня.
Номер слайду 14
Дякую за увагу! У презентації використано відеоматеріали | ОНЛАЙН-КУРСУ Ed. Era "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ" #Академічна. Доброчесність #Плагіат #Оцінювання . Академічна доброчесність у школі.