Академічна доброчесність. Означає, що в процесі навчання чи досліджень учні, педагогічні працівники керуються передусім принципами чесності, чесної праці та навчання. Стосується не лише якості знань: вона напряму впливає на те, яких громадян виховує система освіти в країні, які цінності закладаються під час навчання.
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Не зазначення посилань на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;Не дотримання норм законодавства про авторське право;надання недостовірної інформації про методики і результати досліджень;Неконтрольованість за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;Самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;Обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу;
Найпоширенішими порушеннями академічної доброчесності з боку вчителів є: Хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, послуг. Необ'єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.