Акт
виконаних робіт під час самоізоляції 3-І класу-групи
Іванович Світлана Леонідівна
учитель початкових класів, вихователь ГПД
КЗ «НВК: ЗШ І-ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»
(призупинення навчального процесу з 25.09. по 01.10.2020 р.)
РЕЖИМ РОБОТИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДНЯ
08.00-12.30 Навчальні онлайн-заняття за розкладом |
12.30-13.00 Віртуальне/онлайн-спостереження за погодою та природою/Синоптик |
13.00-13.30 Обід |
13.30-14.00 Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ |
14.00-14.30 Відпочинок (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури. Аудіоказки) |
14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео) |
15.00-15.30 Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ |
15.30-16.00 Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота |
16.00-16.30 Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ |
16.30-17.00 Розвиток дрібної моторики (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри) |
17.00-17.30 Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ |
17.30-18.30 Онлайн-спілкування з батьками та учнями |
№ |
ДАТА |
КЛАС |
ТЕМА |
ВИД РОБОТИ (уроки+ГПД) |
1. |
25.09.2020 (п’ятниця) |
3-І |
Математика «Досліджуємо задачі на знаходження частки». «Додаємо і віднімаємо, використовуючи прийом округлення»
Укр. мова «Текст. Види текстів»
Укр.мова «Усний виступ. Такі різні бібліотеки». «Роди літератури». «Які бувають книги». «Відгук та анотація»
Інтегрований курс «Я досліджую світ» (ПРО) «Як пристрої допомагають нам під час подорожі?»
|
Математика Алгоритм розв’язування задачі. Обчислення прикладів. (Обчислюємо вирази в межах 100. Тренажер https://learningapps.org/8254673) Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення. (Таблиця множення та ділення на 2, 3. Тренажер https://learningapps.org/9021857 Укр. мова Інтегрований навчальний посібник для формування комунікативної компетентності (автор Галина Іваниця). Читання тексту, с.12, Вправа «Словник-помічник», логічне завдання «Порушена послідовність». Складання запитань до тексту. Списати перший абзац. Одягнути частини мови у хмаринки; с.13, гра-дослідження «Екперимент»; робота з текстом «Собака-поводир». Виписати із тексту виділені слова, поділити їх для переносу. Укр.мова Пошукова інформація в інтернеті та інших джерелах. Ознайомлення з родами літератури за схемою, с.25. Знайомство з анотаціями до книги Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі» та Льюїса Керрола «Аліса в Дивокраї». Порівняння анотацій за запитаннями. Покрокова інструкція написання анотації на свою улюблену книгу, с.28. Усне складання анотації за алгоритмом. Інтегрований курс «Я досліджую світ» (ПРО) Робота з підручником,с.38-41. Створення коміксів; зчитування інформації з діаграми; робота з анаграмами. Робота зі схемами. |
2. |
28.09.2020 (понеділок) |
3-І |
Перевірка завдань за 25.09.2020р. Математика «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка». «Повторюємо геометричні фігури на площині»
«Я досліджую світ» (ПРО) Тема 2 «Між минулим і майбутнім» Пригода 1 «Щасливий випадок» «Що було, коли мене не було?»
Укр. мова Легенда. Легенди «Діти Лимана», «Дніпро і Десна». (упорядник – Віктор Чабаненко)
Укр. мова
|
Математика Алгоритм розв’язування задачі, с.22-23, завдання 2 (1-4). Складання схем, короткого запису та плану розв’язання задач. Порівняння виразів, с.23, завдання 4; встановлення порядку дій та знаходження результатів у виразах, с.23, завдання 5. Обчислення прикладів. (Обчислюємо вирази в межах 100). Тренажер https://learningapps.org/8254673) Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення. (Таблиця множення на 3). Тренажер. https://learningapps.org/8108261) Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Руханка танець "Marshmallow Dance" https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo «Я досліджую світ» (ПРО) Повторення. Інтерактивна вправа. Знайди слова до теми «Подорожуємо і відкриваємо світ» https://learningapps.org/6362920 Пошукова інформація в Інтернеті та інших джерелах. Робота за сюжетною картиною «Минуле нашої країни» (підр. с.42-43). Онлайн-вправа «Історія розвитку автомобіля» https://learningapps.org/12888386 Розташуй транспортні засоби послідовно від найдавнішого до найсучаснішого. Онлайн-вправа “Машина часу» https://learningapps.org/4460457 Роздивися зображення. Що було раніше, а що — пізніше? Збери машину часу, розташувавши світлини по порядку. Руханку «Голова, плечі коліна». https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ Словникова робота Як ти думаєш, як називають людей, які досліджують минуле й вивчають сучасність? (Історик) Вправа «Юні історики» (робота з лінійкою «Машина часу», стікери «Нотатки історика») Із історії. Звідки взялися козаки? Журнал «Джміль» Робота в друкованому зошиті, с.18. Перегляд відео до завдань підручника, с.45-47. 45 років тому знайшли скіфську Пектораль https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=pKl64V1Uhbk& feature= emb_logo Це наше і це твоє. Неймовірні археологічні знахідки - наші! https://www.youtube.com/watch?v=BZ8PJkFmUjA Монети України: сучасні та старовинні https://learningapps.org/7443020 Інтерактивна вправа «ПИЛОСМОК: від минулого у сьогодення» https://learningapps.org/6335171 Сучасна фізкультхвилинка «Corn Dance» https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI Укр. мова Читання легенд. Визначення географічних назв у легендах. Складання товстих і тонких запитань. Редагування речень. Поділ виділених слів для переносу. Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance» https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s Укр. мова
Завдання «Я пишу анотацію». Напиши анотацію на свою улюблену книгу за схемою.
|
3. |
29.09.2020 (вівторок) |
3-І |
Перевірка завдань за 28.09.2020р. Інтегрований курс «Я досліджую світ» (МОВ) Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора
Укр. мова Оповідання. Аналіз тексту «Матильда» (за Роальдом Далом)
Математика «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника».
ЯДС (СіЗО/ГіО) УРОК 2. «Дніпро. Що було, коли мене не було?»
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ» (МОВ) Підручник, с.29-31 Словник (тлумачення слів): ПЕРСОНА́Ж, а, чол. Дійова особа художнього твору. КНИГОГРИ́З, а, чол. 10 фактів про Роальда Дала https://hromadske.ua/posts/khto-takyi-roald-dal Переглянь відео https://youtu.be/rDTZ6A5zsYc?t=35 і назви, які надзвичайні здібності мала дівчинка. Прочитай текст із зупинками. Читай запитання перед частинами та відповідай. Обговорення частин оповідання за запитаннями до твору (Теги перед текстом указують на питання, які варто розглянути, обговорюючи текст). Робота з діаграмою Венна. Накресли кола і спробуй порівняти «Матильду» за уривком книги та переглянутим відео. Руханка. Монатік. Monatik https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s Укр. мова Підручник, с.31. Вправа «Серце-Рука-Думка»
Вправа «Письмо для себе»
Математика Підручник, с.24-25. № 1, 2 (1,2,3), 4 – виконай усно. № 3 – виконай письмово. Алгоритм розв’язування задачі, с.24-25, завдання 1, 2. Складання схем, короткого запису та плану розв’язання задач. Знаходження значення виразів зручним способом, с.25, завдання 4. Виконай гімнастику для очей https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340 Обчислення прикладів. (Обчислюємо вирази в межах 100) https://learningapps.org/8254673 Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення. (Таблиця множення на 3. Тренажер) https://learningapps.org/8108261 Руханка танець «Marshmallow Dance» https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo Друкований зошит, с.17. № 67, 68, 69 – виконай в друкованому зошиті; № 70– виконай в робочому зошиті. Сучасна фізкультхвилинка «Corn Dance» https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI ЯДС (СіЗО/ГіО) Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1), с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»). Віртуальна подорож Дніпропетровською областю Робота з адміністративною мапою України (друк.зош., с.9) Робота з контурною мапою (зош. с. 19, завд. 4). Ознайомлення із символікою області Руханка «Запалюємо з Данею Вегасом» https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0 Водні ресурси Вправа «Істинні, хибні» (Перевірка завдання у друк. зош. с. 19, завд. 3). Перегляд відео про Дніпро. Варіант 1. «Дніпро — найбільша річка України». https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A&feature=emb_logo Варіант 2. «Цікаві факти про річку Дніпро». https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=ex279SwPn4w& feature= emb_logo Варіант 3. «10 фактів про Дніпро». https://www.youtube.com/watch?v=WR8JESbl5RI
Які факти про річку Дніпро із записаних раніше в друкованому зошиті, с.19, підтвердило відео? Поміркуй! Ця інформація – Факт чи Фейк. Доведи свою думку. Дослідження за схемою Перегляд відео «Природознавство 3 клас. Риби» https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZFH8LD0DY xw& feature=emb_logo Відео «11 цікавих фактів про риб та інших морських тварин і жителів» https://www.youtube.com/watch?v=mJwCyMLOxhU&feature= emb_rel_end Виготовлення рибки в техніці оригамі |
4. |
30.09.2020 (середа) |
3-І |
Перевірка завдань за 29.09.2020р. ЯДС (ПРО) УРОК 3. «Археологія. Як довідатися про минуле?»
Математика Тема. «Розв’язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання і віднімання»
Укр. мова Тема. «Розвиток мовлення. Відгук про книгу»
Укр. мова
|
ЯДС (ПРО) Підручник, с.48-49; друк.зош., с.21. Як шукати інформацію про минуле? Міркування над запитаннями (зош. с. 20, завд. 1). Знайомство з поняттями «історичне джерело», «археологія». Руханка танець «Marshmallow Dance» https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&t=6s Робота з малюнком Інформація про професію археолога. Перегляд відео «Розкопки найбільшого у світі Трипільського поселення». https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=wEr2LappavE& feature=emb_logo Вправа «Хмара слів»
що називають риси, потрібні археологу. Відпочинь. Руханка. Олена Кравець. https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo Археологічна математика Завдання 1. Археологи під час розкопок знайшли глиняні таблички.
використовуючи ключ до шифру. У завданні є приклади, які ми пробували обчислювати. Пригадай!!! (Множимо десятки на число, множимо одиниці на число, результати додаємо). Завдання 2. Археологам пощастило: вони знайшли старовинні монети!
кожного ромба, дорівнювали: числу 100; числу 70. Виконай руханку «Якщо ви щасливі» https://www.youtube.com/watch?v=i8ZlI3jiv1Q Математика Підручник, с.26-27. № 1, 4 – виконай усно. № 2, 3 – виконай письмово у робочому зошиті. Виконай фізхвилинку «Веселі пінгвінчики» https://www.youtube.com/watch?v=N3UIHRRQ_xw&list=RDhnFatbZLV7k&index=2 Друкований зошит, с.18. № 71 (І і ІІ варіанти), 72 – виконай в друкованому зошиті; № 73– виконай в робочому зошиті. Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь у зошиті з друкованою основою, с.18, завдання 72. Відпочинь. Руханка. Jerry Heil. Частина 1 https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI Тренажер. (Усні обчислення. Склади пазли) https://learningapps.org/8118017 Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення. (Таблиця ділення на 3, 2) https://learningapps.org/9705242 Виконай руханку «Якщо ви щасливі» https://www.youtube.com/watch?v=i8ZlI3jiv1Q Укр. мова Підручник, с.32 Стіна слів: відгук Словник (тлумачення слова): ВІ́ДГУК, БУКТРЕЙЛЕР
Перегляд медіа: Буктрейлер. "Кіт на ім'я Сплет" Роба Скоттона https://www.youtube.com/watch?v=6laBfhLuWG4 Буктрейлер книги "Лізка Мармизко" https://www.youtube.com/watch?v=PsAscjWu4og Буктрейлер: "36 і 6 котів" Галини Вдовиченко https://www.youtube.com/watch?v=n86ljcPbIXg https://www.youtube.com/watch?v=tlN-_1MvEHE БУКТРЕЙЛЕР. Ребекка Елліот «Просто тому що» https://www.youtube.com/watch?v=FMucQs4XPKg Працюй з підручником, с. 32
Відпочинь. Рухлива гра: «Пройдись, як...» https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4 І. Пишемо відгук про прочитану книгу за схемою:
ІІ. Працюємо з діаграмою Венна:
Укр. мова Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1), с.24, виконай усні та письмове завдання: Вправа 1 (с.24, Гра-дослідження «Експеримент»), хрестоматія, с.96-99. Сашко Дерманський «Мрія Маляки». Скористайся порадами у Грі-дослідженні та склади план за інструкцією й запиши в робочий зошит:
Сашко Дерманський «Мрія Маляки» План Відпочинь. Танок-зарядка "Хокі покі" (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=kTDq1HgzSmM Вправа 2 (с.24, Розвага «Ознаки слова відшукай»), виконай усно. |
5. |
01.10.2020 (четвер) |
3-І |
Перевірка завдань за 30.09.2020р. Фізична культура
«ЯДС» (МАО) Тема. «Розв’язуємо прості рівняння. Складаємо рівняння за вимогою»
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО Тема. «Осіння берізка. Малюємо фарбами». Зроби фотозвіт виконаної роботи. Завантаж у вайбер. «ЯДС» (ТЕО) Тема. «Рибки в акваріумі»
|
Фізична культура Фиксики - Зарядка с фиксиками - Делаем зарядку дома вместе (30 хвилин) Приношу вибачення за російськомовну трансляцію https://www.youtube.com/watch?v=gAh-LdkiZpY «ЯДС» (МАО) Друкований зошит, с.19. № 74 (І і ІІ варіанти), 75 – виконай в друкованому зошиті. Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь у зошиті з друкованою основою, с.19, завдання 75. № 76– виконай в робочому зошиті. Алгоритм розв’язування задачі. Складання схем, короткого запису та плану розв’язання задач. Відпочинь. ZUMBA KIDS - Electronic Song - Minions / Instagram: @dovydaszumba https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w Обчислення прикладів. Порівняння виразів. (Обчислюємо вирази в межах 100. Тренажер) https://learningapps.org/8254673 Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення. (Таблиця множення числа 4) https://learningapps.org/9037763 Відпочинь. Руханка. Іван Дорн (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=aj6hpSf2arg Друкований зошит, с.20. № 77 (І і ІІ варіанти) – виконай в друкованому зошиті; № 78, 79– виконай в робочому зошиті. Відпочинь. Фізкультура/руханка з Олею Поляковою https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMYo ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО «Осіння берізка. Малюємо фарбами». Зроби фотозвіт виконаної роботи. Завантаж у вайбер. Поетапне виконання роботи Фиксики - Фикси-зарядка с Ноликом (3) (10 хвилин) https://www.youtube.com/watch?v=h8d8zXQATRg «ЯДС» (ТЕО) Інструкція:
Виготовлення рибки в техніці оригамі |