Акт виконаних робіт під час самоізоляції 3-І класу-групи з 25.09. по 01.10.2020 р.

Про матеріал
Акт виконаних робіт під час самоізоляції 3-І класу-групи Іванович Світлана Леонідівна учитель початкових класів, вихователь ГПД КЗ «НВК: ЗШ І-ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР» (дистанційне навчання з 25.09. по 01.10.2020 р.)
Перегляд файлу

Акт

виконаних робіт під час самоізоляції 3-І класу-групи

Іванович Світлана Леонідівна

учитель початкових класів, вихователь ГПД

КЗ «НВК: ЗШ І-ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

(призупинення навчального процесу з 25.09. по 01.10.2020 р.)

 

РЕЖИМ РОБОТИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДНЯ

 

08.00-12.30  Навчальні онлайн-заняття за розкладом

12.30-13.00  Віртуальне/онлайн-спостереження за погодою та природою/Синоптик

13.00-13.30  Обід

13.30-14.00  Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ

14.00-14.30  Відпочинок  (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури. Аудіоказки)

14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)

15.00-15.30  Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ

15.30-16.00  Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота

16.00-16.30  Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ

16.30-17.00  Розвиток дрібної моторики  (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри)

17.00-17.30  Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ

17.30-18.30  Онлайн-спілкування з батьками та учнями

 

 

 

ДАТА

КЛАС

ТЕМА

ВИД РОБОТИ (уроки+ГПД)

1.

25.09.2020

(п’ятниця)

3-І

Математика

«Досліджуємо задачі на знаходження частки».

«Додаємо і віднімаємо, використовуючи прийом округлення»

 

 

Укр. мова

«Текст. Види текстів»

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр.мова

«Усний виступ. Такі різні бібліотеки».

«Роди літератури».

«Які бувають книги».

«Відгук та анотація»

 

 

 

Інтегрований курс

«Я досліджую світ» (ПРО)

«Як пристрої допомагають нам під час подорожі?»

 

Математика

Алгоритм розв’язування задачі.

Обчислення прикладів.

(Обчислюємо вирази в межах 100. Тренажер

https://learningapps.org/8254673)

Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення.

(Таблиця множення та ділення на 2, 3. Тренажер

https://learningapps.org/9021857

Укр. мова

Інтегрований навчальний посібник для формування комунікативної компетентності (автор Галина Іваниця).

Читання тексту, с.12, Вправа «Словник-помічник», логічне завдання «Порушена послідовність».

Складання запитань до тексту. Списати перший абзац. Одягнути частини мови у хмаринки;

с.13, гра-дослідження «Екперимент»;

робота з текстом «Собака-поводир».

Виписати із тексту виділені слова, поділити їх для переносу.

Укр.мова

Пошукова інформація в інтернеті та інших джерелах.

Ознайомлення з родами літератури за схемою, с.25.

Знайомство з анотаціями до книги Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі» та Льюїса Керрола «Аліса в Дивокраї».

Порівняння анотацій за запитаннями.

Покрокова інструкція написання анотації на свою улюблену книгу, с.28.

Усне складання анотації за алгоритмом.

Інтегрований курс «Я досліджую світ» (ПРО)

Робота з підручником,с.38-41.

Створення коміксів; зчитування інформації з діаграми;

робота з анаграмами.

Робота зі схемами.

2.

28.09.2020

(понеділок)

3-І

Перевірка завдань за 25.09.2020р.

Математика

«Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка».

«Повторюємо геометричні фігури на площині»

 

 

 

 

 

 

 

«Я досліджую світ» (ПРО)

Тема 2 «Між минулим і майбутнім»

Пригода 1 «Щасливий випадок»

«Що було, коли мене не було?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр. мова

Легенда. Легенди «Діти Лимана», «Дніпро і Десна».

(упорядник – Віктор Чабаненко)

 

Укр. мова

 

Математика

Алгоритм розв’язування задачі, с.22-23, завдання 2 (1-4).

Складання схем, короткого запису та плану розв’язання задач.

Порівняння виразів, с.23, завдання 4;

встановлення порядку дій та знаходження результатів у виразах, с.23, завдання 5.

Обчислення прикладів.

(Обчислюємо вирази в межах 100). Тренажер

https://learningapps.org/8254673)

Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення.

(Таблиця множення на 3). Тренажер.

https://learningapps.org/8108261)

Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Руханка танець "Marshmallow Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

«Я досліджую світ» (ПРО)

Повторення.  Інтерактивна вправа. 

Знайди слова до теми «Подорожуємо і відкриваємо світ»  https://learningapps.org/6362920

Пошукова інформація в Інтернеті та інших джерелах.

Робота за сюжетною картиною «Минуле нашої країни» (підр. с.42-43).

Онлайн-вправа «Історія розвитку автомобіля» https://learningapps.org/12888386

Розташуй транспортні засоби послідовно від найдавнішого до найсучаснішого.

Онлайн-вправа “Машина часу» https://learningapps.org/4460457

Роздивися зображення. Що було раніше, а що — пізніше?

Збери машину часу, розташувавши світлини по порядку.

Руханку «Голова, плечі коліна». https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ   

Словникова робота

Як ти думаєш, як називають людей, які досліджують минуле й вивчають сучасність? (Історик)

Вправа «Юні історики» (робота з лінійкою «Машина часу», стікери «Нотатки історика»)

Із історії. Звідки взялися козаки? Журнал «Джміль»

Робота в друкованому зошиті, с.18.

Перегляд відео до завдань підручника, с.45-47.

45 років тому знайшли скіфську Пектораль

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=pKl64V1Uhbk& feature= emb_logo

Це наше і це твоє. Неймовірні археологічні знахідки - наші! https://www.youtube.com/watch?v=BZ8PJkFmUjA

Монети України: сучасні та старовинні

https://learningapps.org/7443020

Інтерактивна вправа «ПИЛОСМОК: від минулого у сьогодення»

https://learningapps.org/6335171

Сучасна фізкультхвилинка «Corn Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Укр. мова

Читання легенд. Визначення географічних назв у легендах.

Складання товстих і тонких запитань.

Редагування речень. Поділ виділених слів для переносу.

Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Укр. мова

  1. Підручник, с.28-29

Завдання «Я пишу анотацію».

Напиши анотацію на свою улюблену книгу за схемою.

  1. Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1), с.20-21, виконай усні та письмові завдання.

3.

29.09.2020

(вівторок)

3-І

Перевірка завдань за 28.09.2020р.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ» (МОВ)

Тема. Оповідання. Аналіз тексту «Матильда»

(за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр. мова

Оповідання. Аналіз тексту «Матильда»

(за Роальдом Далом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

«Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або  від’ємника».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЯДС (СіЗО/ГіО)

УРОК 2. «Дніпро. Що було, коли мене не було?»

 

 

 

 

Інтегрований курс

«Я досліджую світ» (МОВ)

Підручник, с.29-31

Словник (тлумачення слів): ПЕРСОНА́Ж, а, чол. Дійова особа художнього твору.

КНИГОГРИ́З, а, чол.

10 фактів про Роальда Дала

https://hromadske.ua/posts/khto-takyi-roald-dal

Переглянь відео https://youtu.be/rDTZ6A5zsYc?t=35  і назви, які надзвичайні здібності мала дівчинка.

Прочитай текст із зупинками. Читай запитання перед частинами та відповідай.

Обговорення частин оповідання за запитаннями до твору (Теги перед текстом указують на питання, які варто розглянути, обговорюючи текст).

Робота з діаграмою Венна.

Накресли кола і спробуй порівняти «Матильду» за уривком книги та переглянутим відео.

Руханка. Монатік. Monatik

https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s

Укр. мова

Підручник, с.31. 

Вправа «Серце-Рука-Думка»

C:\Users\User\Desktop\серце.png

C:\Users\User\Desktop\рука.png

  • Постав запитання за змістом тексту за допомогою питальних слів (дивися схему біля руки).
  • У робочому зошиті запиши два питальних речення й повні відповіді на них.

C:\Users\User\Desktop\ДУМКА-Хмаринка.png

  • Виконай завдання біля хмаринки.

Вправа «Письмо для себе»

  • Завдання виконай в робочому зошиті.

C:\Users\User\Desktop\письмо для себе.png

Математика

Підручник, с.24-25.

№ 1, 2 (1,2,3), 4 – виконай усно.

№ 3 – виконай письмово.

Алгоритм розв’язування задачі, с.24-25, завдання 1, 2.

Складання схем, короткого запису та плану розв’язання задач.

Знаходження значення виразів зручним способом, с.25, завдання 4.

Виконай гімнастику для очей

https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

 Обчислення прикладів. (Обчислюємо вирази в межах 100)

https://learningapps.org/8254673

Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення.

(Таблиця множення на 3. Тренажер)

https://learningapps.org/8108261

Руханка танець «Marshmallow Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

Друкований зошит, с.17.

№ 67, 68, 69 – виконай в друкованому зошиті;

№ 70– виконай в робочому зошиті.

Сучасна фізкультхвилинка «Corn Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

ЯДС (СіЗО/ГіО)

Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),

с.22-23, виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа «Словник-помічник»).

Віртуальна подорож Дніпропетровською областю

Робота з адміністративною мапою України (друк.зош., с.9)

Робота з контурною мапою (зош. с. 19, завд. 4).

Ознайомлення із символікою області 

Руханка  «Запалюємо з Данею Вегасом»

https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0

Водні ресурси

Вправа «Істинні, хибні» (Перевірка завдання у друк. зош. с. 19, завд. 3).

Перегляд відео про Дніпро.

Варіант 1. «Дніпро — найбільша річка України».

https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A&feature=emb_logo

Варіант 2. «Цікаві факти про річку Дніпро».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=ex279SwPn4w& feature= emb_logo

Варіант 3. «10 фактів про Дніпро».

https://www.youtube.com/watch?v=WR8JESbl5RI

C:\Users\User\Desktop\ДУМКА-Хмаринка.png

Які факти про річку Дніпро із записаних раніше в друкованому зошиті, с.19, підтвердило відео?

Поміркуй! Ця інформація – Факт чи Фейк. Доведи свою думку.

Дослідження за схемою 

Перегляд відео «Природознавство 3 клас. Риби»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZFH8LD0DY xw& feature=emb_logo

Відео «11 цікавих фактів про риб та інших морських тварин і жителів»

https://www.youtube.com/watch?v=mJwCyMLOxhU&feature= emb_rel_end

Виготовлення рибки в техніці оригамі

https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU

4.

30.09.2020

(середа)

3-І

Перевірка завдань за 29.09.2020р.

ЯДС (ПРО)

УРОК 3. «Археологія. Як довідатися про минуле?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Тема. «Розв’язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання і віднімання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр. мова

Тема. «Розвиток мовлення. Відгук про книгу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Укр. мова

 

ЯДС (ПРО)

Підручник, с.48-49; друк.зош., с.21.

Як шукати інформацію про минуле?

Міркування над запитаннями (зош. с. 20, завд. 1).

Знайомство з поняттями «історичне джерело», «археологія».

Руханка танець «Marshmallow Dance»

      https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&t=6s

Робота з малюнком 

Інформація про професію археолога.

Перегляд відео «Розкопки найбільшого у світі Трипільського поселення».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=wEr2LappavE& feature=emb_logo

Вправа «Хмара слів»

  • Серед запропонованих слів, вибери і запиши у хмару ті, 

що називають риси, потрібні археологу.

Відпочинь. Руханка. Олена Кравець.

https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo

Археологічна математика 

Завдання 1. Археологи під час розкопок знайшли глиняні таблички.

  • Визнач їхню форму. Обчисли значення виразів.
  • За отриманими результатами запиши зашифроване слово,

використовуючи ключ до шифру.

У завданні є приклади, які ми пробували обчислювати. Пригадай!!!

(Множимо десятки на число, множимо одиниці на число, результати додаємо).

Завдання 2. Археологам пощастило: вони знайшли старовинні монети!

  • Заповни монети числами так, щоб суми чисел, записаних у вершинах

кожного ромба, дорівнювали: числу 100; числу 70.

Виконай руханку «Якщо ви щасливі» https://www.youtube.com/watch?v=i8ZlI3jiv1Q

Математика

Підручник, с.26-27.

№ 1, 4 – виконай усно.

№ 2, 3 – виконай письмово у робочому зошиті.

Виконай фізхвилинку «Веселі пінгвінчики»     https://www.youtube.com/watch?v=N3UIHRRQ_xw&list=RDhnFatbZLV7k&index=2

Друкований зошит, с.18.

№ 71 (І і ІІ варіанти), 72 – виконай в друкованому зошиті;

№ 73– виконай в робочому зошиті.

Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь у зошиті з друкованою основою,

с.18, завдання 72.

Відпочинь. Руханка. Jerry Heil. Частина 1

https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI

Тренажер. (Усні обчислення. Склади пазли)

https://learningapps.org/8118017

Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення.

(Таблиця ділення на 3, 2)

https://learningapps.org/9705242

Виконай руханку «Якщо ви щасливі» https://www.youtube.com/watch?v=i8ZlI3jiv1Q

Укр. мова

Підручник, с.32

Стіна слів: відгук

Словник (тлумачення слова): ВІ́ДГУК, БУКТРЕЙЛЕР

 

Перегляд медіа:

Буктрейлер. "Кіт на ім'я Сплет" Роба Скоттона

https://www.youtube.com/watch?v=6laBfhLuWG4

Буктрейлер книги "Лізка Мармизко"

https://www.youtube.com/watch?v=PsAscjWu4og

Буктрейлер: "36 і 6 котів" Галини Вдовиченко

https://www.youtube.com/watch?v=n86ljcPbIXg

https://www.youtube.com/watch?v=tlN-_1MvEHE

БУКТРЕЙЛЕР. Ребекка Елліот «Просто тому що»

https://www.youtube.com/watch?v=FMucQs4XPKg

Працюй з підручником, с. 32

  • Прочитай, про що думають діти. Чому вони пишуть відгуки про прочитані книги?

      C:\Users\User\Desktop\про що пишуть діти.png

Відпочинь. Рухлива гра: «Пройдись, як...»

https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4

І. Пишемо відгук про прочитану книгу за схемою:

  1. Працюй за інструкцією у підручнику.
  2. Спочатку використай шаблон, як чернетку, а потім запиши відгук про книгу в робочий зошит за інструкцією.

ІІ. Працюємо з діаграмою Венна:

  1. Побудуй діаграму Венна.
  2. Порівняй анотацію і відгук про книгу.

Укр. мова

Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),

с.24, виконай усні та письмове завдання:

Вправа 1 (с.24, Гра-дослідження «Експеримент»), хрестоматія, с.96-99. Сашко Дерманський «Мрія Маляки».

Скористайся порадами у Грі-дослідженні та склади план за інструкцією й запиши в робочий зошит:

  1. Прочитай текст.
  2. Поділи на частини.
  3. До кожної частини добери заголовок.
  4. Запиши дібрані заголовки за пунктами.

Сашко Дерманський «Мрія Маляки»

                          План

Відпочинь. Танок-зарядка "Хокі покі" (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=kTDq1HgzSmM

Вправа 2 (с.24, Розвага «Ознаки слова відшукай»), виконай усно.

5.

01.10.2020

(четвер)

3-І

Перевірка завдань за 30.09.2020р.

Фізична культура

 

 

«ЯДС» (МАО)

Тема. «Розв’язуємо прості рівняння. Складаємо рівняння за вимогою»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема. «Осіння берізка. Малюємо фарбами».

Зроби фотозвіт виконаної роботи. Завантаж у вайбер.

 «ЯДС» (ТЕО)

Тема. «Рибки в акваріумі»

 

 

Фізична культура

Фиксики - Зарядка с фиксиками - Делаем зарядку дома вместе (30 хвилин)

Приношу вибачення за російськомовну трансляцію

https://www.youtube.com/watch?v=gAh-LdkiZpY

«ЯДС» (МАО)

Друкований зошит, с.19.

№ 74 (І і ІІ варіанти), 75 – виконай в друкованому зошиті.

Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь

у зошиті з друкованою основою, с.19, завдання 75.

№ 76– виконай в робочому зошиті.

Алгоритм розв’язування задачі.

Складання схем, короткого запису та плану розв’язання задач.

Відпочинь. ZUMBA KIDS - Electronic Song - Minions / Instagram: @dovydaszumba

https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w

Обчислення прикладів. Порівняння виразів.

(Обчислюємо вирази в межах 100. Тренажер)

https://learningapps.org/8254673

Дії з іменованими числами. Повторення таблиці множення.

(Таблиця множення числа 4)

https://learningapps.org/9037763

Відпочинь. Руханка. Іван Дорн (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=aj6hpSf2arg

Друкований зошит, с.20.

№ 77 (І і ІІ варіанти) – виконай в друкованому зошиті;

№ 78, 79– виконай в робочому зошиті.

Відпочинь. Фізкультура/руханка з Олею Поляковою https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMYo

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

«Осіння берізка. Малюємо фарбами».

Зроби фотозвіт виконаної роботи. Завантаж у вайбер.

Поетапне виконання роботи

Фиксики - Фикси-зарядка с Ноликом (3) (10 хвилин)

https://www.youtube.com/watch?v=h8d8zXQATRg

«ЯДС» (ТЕО)

                          Інструкція:

  1. Виріж коло із паперу синього кольору.
  2. Наклей на основу із картону (формат А-4).
  3. Днище акваріума змасти клеєм ПВА, насип гречки та гороху.
  4. Із пластиліну зроби водорості.
  5. Засели свої рибки до акваріуму (які ти виготовив/ла у вівторок, 29 вересня. Якщо не виготовив/ла, скористайся відео та виконай). Для кріплення рибок користуйся клеєм ПВА.
  6. Зроби фотозвіт виконаної роботи.
  7. Світлини завантаж у вайбер.

Виготовлення рибки в техніці оригамі

https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
766
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку