Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – це шлях найбільш благородний, шлях наслідування – це шлях найбільш легкий і шлях досвіду – це шлях найбільш гіркий.
Конфуцій ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ –ЦЕ…
|
|
САМООСВІТА
ДИТИНА-ЦЕ СОНЦЕ!
|
|
|
||
Чому я обрала саме цей життєвий шлях? Вважаю, що саме ця професія включає в собі творчість, креативність, живе спілкування, зворотній зв’язок, щирість, відповідальність та щирі емоції. |
Впевнена, що учитель – це той, хто прийшов до школи за покликом душі, з любов’ю до дітей та відкритим серцем, готовий розвиватися та змінюватися.
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО
"Учитель готується до хорошого уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла".
• Пізнавальна активність учнів одне з найбільш актуальних питань сучасної української освіти. Школа відіграє важливу роль у формуванні нового активного покоління, готового до участі у соціальному та науково-технічному процесі. Сучасному суспільству потрібні люди, здатні самостійно розв'язувати важливі життєві питання, творчо підходити до своєї роботи, тобто не тільки пасивно сприймати зміни, які відбуваються у суспільстві, але й самим брати в них активну участь. |
• Мета сучасної початкової школи (НУШ) – не просто давати знання, а формувати особистість, яка вміє і хоче вчитися, займає позицію активного суб'єкта діяльності.
• Розвиток пізнавальних здібностей і навичок передбачає зміну не лише загальної спрямованості активної особистості, а й її емоційної сфери: виробляється позитивне ставлення до критики та бажання ділитися ідеями з іншими, зароджується схильність до самоаналізу, виховується впевненість і наполегливість, формується вміння застосовувати ідеї на практиці.
ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ Є:
• створення можливостей для учнів проявити розумову самостійність і ініціативність;
• використання активних методів навчання, проблемних запитань, ситуацій і завдань;
• ведення навчання на високому, але посильному рівні труднощів;
• наявність різноманітного навчального матеріалу і прийомів навчальної роботи;
• використання емоційно забарвленого, живого слова педагога. Для підтримки пізнавальних інтересів надзвичайно важливо стимулювати емоції, інтелектуальні почуття. Їх потужним джерелом є емоційність навчального змісту.
Ранкова зустріч |
|
Дослідницька діяльність |
«Щоденні 3»
|
|
«Щоденні 5»
|
LEGO “6 цеглинок” |
|
Інтерактивні технології |
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ
НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ , ЯКІ СПРИЯЮТЬ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНО ІНТЕРЕСУ
|
СЕНКАН
|
ТЕХНОЛОГІЯ "АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ"
|
РОМАШКА БЛУМА
|
|
||
КРІСЛО АВТОРА
|
СТРАТЕГІЯ «ПОРУШЕНА ПОСЛІДОВНІСТЬ»
|
ПРИЙОМ (ФІШБОУН)
СТРАТЕГІЯ «КЕРОВАНЕ ЧИТАННЯ З ПЕРЕДБАЧЕННЯМ»
Технологія STEM STEM — це абревіатура зі слів: Science (наука) Technology (технології) Engineering (інженерія) Mathematics (математика). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології. |
СТОРІТЕЛІНГ Сторітеллінг - це спосіб передачі інформації через розповідання історій. |
«ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ» Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань |
• Розробляючи навчальну та ігрову мету уроків-квестів вчитель знімає протиріччя між вимогами навчальної програми та бажаннями учнів. • Навчальна мета спонукає до вибору завдань з теми навчальної програми. • Ігрова мета спрямовує вчителя добирати такі форми представлення навчальних завдань, які б викликали зацікавленість учнів, стимулювали прагнення виконувати завдання та отримати результат-сюрприз. |
ТЕХНОЛОГІЯ «КОЛЬОРОВІ КАПЕЛЮХИ»
6 КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ
ЕДВАРДА ДЕ БОНО
|
|
||
МЕТОДИ СТВОРЕННЯ
|
|
|||
|
|
|||
Вольові:Вольові: ** інформація про результати інформація про результати навчання;навчання; ** формування формування |
||||
відповідавідповіда ** прогнозупрогнозу діяльностдіяльност |
льності;льності;Пізнавальні:Пізнавальні: вання майбутньої вання майбутньої ** створення проблемної ситстворення проблемної сит і…і…** спонукання до пошуку алгспонукання до пошуку алг |
уації;уації; оритмів рішень;оритмів рішень; |
||
|
** виконання творчих завдань…виконання творчих завдань… |
|||
ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
Соціальні:Соціальні:
** розвиток бажання бути розвиток бажання бути корисним;корисним;
** створення ситуації створення ситуації взаємодопомоги;взаємодопомоги;
** зацікавленість у результатах зацікавленість у результатах колективної праці…колективної праці…
Перший учитель - це, так би мовити доля учнів і тому, реагуючи на різноманітні дитячі інтереси, рівень розвитку, індивідуальні особливості, потрібно робити все можливе, щоб цінувати кожну дитину, як особистість.
Отже, використання вищезгаданих методів та прийомів сприяє успішному виконанню одного з основних завдань сучасної школи, а саме навчанню молодших школярів самостійності у здобутті знань, розвитку пізнавальних інтересів.
Однією з найважливіших особливостей творчості педагога є те, що об’єкт його праці – дитина – постійно мінлива, завжди нова, сьогодні не та, що вчора. Наша праця – формування людини, – і це накладає на нас особливу, ні з чим не порівнянну відповідальність. В. О. Сухомлинський |