Презентація "Експертне оцінювання та самоаналіз педагогічної діяльності"

Про матеріал
Презентація " Експертне оцінювання та самоаналіз педагогічної діяльності " допоможе Вам у вашій майбутній роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Експертне оцінювання та самоаналіз педагогічної діяльності

Номер слайду 2

Експертне оцінювання професійних компетентностей Здатність планувати і реалізовувати освітній процес на основі особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів. Здатність здійснювати процес навчання, виховання і розвитку учнів, основою якого є повага до прав людини, патріотизм, демократичні та інші загальнолюдські цінностіЗдатність створювати безпечне та психологічно комфортне освітнє середовище, орієнтоване на розвиток дітей та мотивацію їх до навчання. Здатність налагоджувати і підтримувати партнерські стосунки з родинами учнів задля розвитку здібностей та можливостей кожної дитини. Здатність до постійного професійного розвитку, самооцінювання та рефлексії

Номер слайду 3

Розвиток і формування ключових компетентностей{1241 DE3 F-EE91-4 E07-8240-0 D69 B20261 B3}Спілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності у галузі природничих наук. Екологічна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність. Навчання впродовж життя. Громадянська компетентність. Культурна компетентністьІніціативність і підприємливість

Номер слайду 4

Робота учнів під час проведення навчального заняття{1230 D291-8 C17-470 D-BD3 D-2927 EAC4 BEF3}Усі учні працювали під час проведення навчального заняття із зацікавленням, співпрацювали між собою. Більшість учнів працювала під час проведення навчального заняття. Переважна більшість учнів були пасивними під час проведення заняття (переважало монологічне мовлення педагога над діалогічним мовленням педагога з учнями)Усі учні були пасивні під час проведення заняття, не залучались до роботи (домінувало монологічне мовлення вчителя)

Номер слайду 5

Оцінювання результатів навчання під час проведення навчального заняття{51 F60487-B594-466 D-AC98-BF15 A0951581}Оцінює результати навчання учнів, відповідно до розроблених критеріїв Оприлюднює критерії оцінювання результатів навчання. Надає учням час на обдумування відповідіСупроводжує відповідь учня уточнювальними запитаннями Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання. Спрямовує оцінювання навчальних досягнень на індивідуальний поступ учня. Використовує прийоми самооцінювання і взаємооцінювання учнів. Відзначає досягнення учнів, підтримує у них бажання навчатися. Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання. Дає учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності

Номер слайду 6

Спрямованість навчального заняття на формування суспільних цінностей{1230 D291-8 C17-470 D-BD3 D-2927 EAC4 BEF3}Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів: патріотизму, поваги до державної мови, культури, законів. Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи

Номер слайду 7

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, обладнання, засобів навчання{51 F60487-B594-466 D-AC98-BF15 A0951581}Використовує інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють формуванню в учнів ключових компетентностей. Використовує електронні освітні ресурси. Використовує медіаресурси з навчальною метою. Використовує мережу Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо. Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів

Номер слайду 8

Комунікація з учнями{1230 D291-8 C17-470 D-BD3 D-2927 EAC4 BEF3}Співпрацює з учнями на засадах партнерства. У роботі з учнями застосовує авторитарний підхід. Вислуховує та сприймає думки учнів, їх погляди. Застосовує особистісно орієнтований підхід Дотримується принципів академічної доброчесності

Номер слайду 9

Організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (за потреби){51 F60487-B594-466 D-AC98-BF15 A0951581}Планує роботу під час проведення навчального заняття із урахуванням індивідуальних потреб учнів з особливими освітніми потребами. Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних освітніх можливостей учнів з особливими освітніми потребами. Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами. Дотримується відповідності темпу навчального заняття індивідуальним навчальним можливостям учнів з особливими освітніми потребами Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу. Конструктивно співпрацює з асистентом учителя/асистентом дитини. Використовує корекційні (дидактичні) засоби навчання під час роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби

Номер слайду 10

Перелік тверджень для вчителя, спрямованих на рефлексію його професійної діяльності{2 BCB30 B8-1 ABB-4 C7 D-BD5 D-91 AC38 F636 E1}1. Чи досягнуті мета, завдання та очікувані результати навчального заняття?Так Ні (необхідне підкреслити) 2. Якщо так, то які чинники цьому сприяли?    3. Якщо ні, то з яких причини?    4. Що найкраще вдалося під час проведення навчального заняття? Що цьому сприяло?   5. Що не вдалося? З яких причин?  6. Що потрібно зробити, щоб надалі уникати схожих ситуацій?    

Номер слайду 11

Перелік тверджень для вчителя, спрямованих на рефлексію його професійної діяльності{2 BCB30 B8-1 ABB-4 C7 D-BD5 D-91 AC38 F636 E1}Планування роботи 7. Які джерела Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування (КТП)?  8. Які показники (чинники), окрім навчальної програми, затвердженої МОН, Ви враховуєте при розробленні КТП?  9. Чи аналізуєте Ви результати планування?Так Ні (необхідне підкреслити) 10. Якщо так, то як це впливає на Вашу роботу надалі?  11. Якщо ні, то чому?   12. Яким чином Ви реалізовуєте своє право самостійно визначати обсяг годин на вивчення тем? Чи змінюєте послідовність вивчення тем? Чи відчуваєте втручання керівництва в процес складання КТП? 

Номер слайду 12

Перелік тверджень для вчителя, спрямованих на рефлексію його професійної діяльності{2 BCB30 B8-1 ABB-4 C7 D-BD5 D-91 AC38 F636 E1}Використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та медіаресурсів у освітній діяльності, у тому числі, реалізації технологій змішаного та дистанційного навчання13. Чи використовуєте Ви ІКТ у процесі підготовки до проведення навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів?Так Ні (необхідне підкреслити) 14. Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади  15. Якщо ні, то з яких причин?  16. Чи використовували Ви ІКТ під час проведеного заняття? Так Ні (необхідне підкреслити)  17. Якщо так, то які доречні форми були використані Вами? 18. Якщо ні, то чим це обумовлено?  19. Чи використовуєте Ви інтерактивну платформу для забезпечення реалізації технологій дистанційного і змішаного навчання?Оберіть один із запропонованих варіантів Так. Я використовую назва інтерактивної платформи. Ні. Я не використовую інтерактивну платформу20. Чи використовуєте Ви ІКТ для зворотного зв’язку з учнями?Так Ні (необхідне підкреслити) 21. Якщо так, то в який спосіб? Наведіть приклади  22. Якщо ні, то з яких причин? 23. Чи використовуєте Ви медіаресурси в освітньому процесі?Так Ні (необхідне підкреслити) 24. Якщо так, то яким чином? 25. Якщо ні, то чим це обумовлено?  

Номер слайду 13

Перелік тверджень для вчителя, спрямованих на рефлексію його професійної діяльності{2 BCB30 B8-1 ABB-4 C7 D-BD5 D-91 AC38 F636 E1}Застосування системи оцінювання результатів навчальних досягнень учнів у практичній діяльності26. Які критерії оцінювання результатів навчання Ви використовуєте в освітньому процесі?  27. У який спосіб Ви ознайомлюєте учнів з критеріями оцінювання їхніх результатів навчання?  28. Чи застосовуєте Ви формувальне оцінювання під час проведення навчальних занять?Так Ні  29. Якщо так, то які аспекти формувального оцінювання використовуються найчастіше?  30. Якщо ні, то з яких причин?   

pptx
Додано
7 лютого
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку