Презентація "Інтеграція у навчанні"

Про матеріал
Інтеграція в навчанні - процес встановлення зв'язків між структурними компонентами змісту в рамках певної системи освіти з метою формування цілісного уявлення про світ, орієнтований на розвиток і саморозвиток особистості дитини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтеграція у навчанні

Номер слайду 2

“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати в дітей палке прагнення до знань” Я.-А. Коменський

Номер слайду 3

Інтеграція - (лат.integer) повний, цілий. Об’єднання в єдине цілераніше ізольованих частин,елементів, компонентів, що супроводжуються ускладненнямі зміцненням зв'язків .

Номер слайду 4

Все, що знаходиться у взаємному зв'язку, має викладатися в такому ж зв'язку. Ян Амос КоменськийІнтеграція в навчанні - процес встановлення зв'язків між структурними компонентами змісту в рамках певної системи освіти з метою формування цілісного уявлення про світ, орієнтований на розвиток і саморозвиток особистості дитиниІнтеграція - це природний взаємозв'язок наук, навчальних дисциплін, розділів і тем різних навчальних предметів на основі провідної ідеї і провідних положень з глибоким, послідовним, багатогранним розкриттям досліджуваних процесів і явищ

Номер слайду 5

Ідея інтегрованого навчання: Сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти.

Номер слайду 6

Способи створення програми інтегрованого НавчанняІІІІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ (тематичний підхід)ІНТЕГРАЦІЯ НА РІВНІ СПОСОБІВ ДІЙ (НАВИЧОК)(діяльнісний підхід)

Номер слайду 7

АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ Інтеграція на рівні діяльності (ігрова, пізнавально-дослідницька, трудова, читацька тощо).Інтеграція, пов'язана з методами і формами (наукова концепція розглядається і вирішується різними навчальними предметами в сукупності всіх засобів і методів).Інтеграція на організаційному рівніІнтеграція на рівні змісту

Номер слайду 8

Чи можна будь-яке обєднання різних дисциплін на одному уроці назвати інтегрованим уроком? Необхідна провідна ідея (освітня подія, проблема, сюжет, тема), яка забезпечує нерозривний зв'язок, цілісність даного уроку

Номер слайду 9

Форми інтеграціїПовна - злиття навчального матеріалу в єдиному курсіЧасткова - злиття більшої частини навчального матеріалу з виділенням специфічних розділів. Блокова - побудова автономних блоків із самостійними програмами чи розділами загальної програми

Номер слайду 10

Рівні інтеграції змісту навчального матеріалу:внутрішньо предметна – інтеграція понять, знань, вмінь в межах окремих (суміжних) предметів міжпредметна – синтез фактів, понять, принципів двох або більше дисциплінтранспредметна – синтез компонентів основного і додаткового змісту освіти

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Структура підручника

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Подача фактичного матеріалу через проблемні запитання: інформатична освітня галузь

Номер слайду 18

Номер слайду 19

- громадянська та історична освітня галузь

Номер слайду 20

Номер слайду 21

- соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Номер слайду 22

Практикозорієнтовані завдання із життя школярів:- інформатична освітня галузь

Номер слайду 23

- соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь

Номер слайду 24

- технологічна освітня галузь

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Переваги інтегрованого навчанняучень має можливість отримати нові знання, які не передбачені програмою;набувається досвід спільної діяльності учнів і педагогів;це гарний спосіб мотивації для розвитку пізнавального інтересу дитина отримує навички усвідомленого вибору, партнерських відносин, міжособистісних комунікацій;дитина вчиться самовираженню, самовизначенню, самореалізації та рефлексії;кожна дитина включена в діяльність.

Номер слайду 29

Ризики при інтегрованому навчанні порушується логіка і системність вивчення матеріалу непропорційність розподілу матеріалу між предметами перевантаження змісту уроку змістом одного предмету і відсутність інших наявність позапрограмового змісту складність контролю щодо виконання програми збільшення щільності уроку відсутність деталізації великі часові витрати при підготовці до уроку розподіл навчальних годин між предметами що інтегруються та фіксування їх у журналі

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Міжпредметна інтеграція

Номер слайду 32

Інтеграція навичок. Діяльнісний підхід• критичне мислення і вирішення проблем:прогнозування; висування гіпотез; порівняння і зіставлення; узагальнення; оцінка суперечливих ідей; вибір альтернативи; прийняття обґрунтованих рішень;• соціальні / комунікативні навички: уважне слухання; повага до точки зору інших; розуміння думок інших; коректне донесення власної думки; співпраця з іншими в ході спільної роботи або ігор;• організаційні навички: логічне вибудовування ідей; планування, як краще висловити розуміння (наприклад, у письмовій, усній, візуальній або драматичній формі); керування часом; створення гри в навчальних ситуаціях;• навички застосування: використання раніше засвоєної інформації або навичок у новій ситуації (наприклад, дослідницькі навички, розуміння прочитаного, навички вимірювання)Ці навички навчання є ключовими, які дозволяють учням опанувати навчальну програму. Вони також корисні в повсякденному житті і підсилюють підходи навчання двадцять першого століття.

Номер слайду 33

‹#›

Номер слайду 34

‹#›

Номер слайду 35

pptx
Додано
7 лютого
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку