Календарно – тематичне планування до підручника англійської мови 11 клас «English» автор В. Буренко
(2 години на тиждень) за новою програмою
ІІ семестр 2019-2020н.р.
Календарно – тематичне планування до підручника англійської мови 11 клас «English» автор В. Буренко
(2 години на тиждень) за новою програмою
ІІ семестр 2019-2020н.р.
№ п/п |
дата |
тема |
|
аудіювання |
читання |
письмо |
говоріння |
Домашнє завдання |
|
лексика |
граматика |
||||||||
5. Тема: «Вплив сучасних технологій» |
|||||||||
33 |
|
Сучасні технології |
с.90 |
for-and-against essay direct/ indirect speech reported speech |
впр.4,с.90 |
впр.5,с.91 |
впр.8,с.92 |
впр.1,с.90, впр.2, с.90 |
Вивчити ЛО, впр.8,с.92 |
34 |
|
Сучасні гаджети |
|
|
text |
впр.8,с.92 |
впр.7,с.92, впр.6,с.92 |
Впр.9,с.93 |
|
35 |
|
Сучасні технології |
С.95 |
впр.3,с.95 |
Впр.4,с.96 |
Впр.5,с.97 |
Впр.1,с.95 |
Вивчити ЛО, впр.5, с.97 |
|
36 |
|
Переваги та недоліки Інтернету |
|
Впр.2,с.95 |
Впр.6,с.97 |
Впр.8,с.98 |
Впр.7,с.98 |
Впр.9,с.98 |
|
37 |
|
How the Internet ate the World |
С.99 |
Впр.2,с.99 |
Впр.3,с.100, впр.4,с.100 |
Words combination |
Впр1,с.99, впр.5,с.102 |
Впр.12,с.103 |
|
38 |
|
Науковий та технічний прогрес |
С.102 |
Впр.7с.102, впр.8,с.103, впр10,с.103 |
Впр.9,с.103 |
Впр.13,с.104 |
Впр.6,с.102, впр.11,с.103 |
Впр.14,с.104 |
|
6. Тема: «У гармонії з природою» |
|||||||||
39 |
|
Захист довкілля |
С. 105 |
Conditionals |
Впр.2,с.105 |
Впр.3,с.106 |
Впр.9,с.110 |
Впр.1,с.105, впр.8,с.109 |
Впр.2,с.11 |
40 |
|
Проблеми довкілля |
|
|
Впр.5,с.107, Впр.14,с.112 |
Впр.10,с.111 |
Впр.4,с.106, впр.7,с.109 |
Впр.15,с.112 |
|
41 |
|
Екотуризм |
С.113 |
Впр.2,с.113 |
Впр.5,с.115 |
Впр.3,с.114 |
Впр.1,с.113, впр.4,с.114 |
Впр.6,с.115 |
|
42 |
|
Ecovillage |
|
|
Впр.7,с.117, Впр.10,с.119 |
Впр.9,с.118 |
Впр.8,с.118 |
Впр.11, с.119 |
|
№ п/п |
дата |
тема |
|
аудіювання |
читання |
письмо |
говоріння |
Домашнє завдання |
|
лексика |
граматика |
||||||||
43 |
|
Найвідоміші заповідники України |
С. 121 |
Conditionals |
Впр.5,с.121 |
Впр.2,с. 120, впр.8,с.122 |
Впр.1,с.120 |
Впр.3,с.121, Впр.4,с.121, Впр.7,с.122 |
Впр.9, с.124 |
44 |
|
Захист довкілля |
|
Впр.12,с.125 |
Впр.14,с.126, впр.10,с. 124 |
Впр.11,с.125 |
Впр.6,с.121, Впр.13,с.125, Впр.15,с.127 |
Впр.16,с.127 |
|
7. Тема: «Місце України у світі» |
|||||||||
45 |
|
Місце України у світі |
С. 129 |
Types of clauses |
Впр.2,с.129 |
Впр.3, 131 |
Скласти речення з новими ЛО |
Впр.1,с.129 |
Вивчити ЛО, впр 1,с. 129 |
46 |
|
Участь у міжнародних проектах |
|
|
|
Впр.4,с.132 |
Граматичні вправи |
Впр.5,с.133 |
Впр.6,с.133 |
47 |
|
British Council |
С. 134 |
|
Впр.2,с.134, впр.3,с.134 |
Впр.4, с.134 |
|
Впр.1,с.134 |
Впр.4,с 135(answer the questions), вивчити ЛО |
48 |
|
British Council in Ukraine |
|
Present and past participles as adjectives |
|
Впр.7,с. 136 |
Впр.6,с. 135 |
Впр.5, с. 134 |
Впр.8,с.136 |
49 |
|
Співпраця України з іншими країнами світу |
С. 137 |
|
Впр.2,с.137 |
Впр.3, с.137, впр.5, с. 139 |
Впр.3, с. 138(таблиця) |
Впр.1, с. 137, Впр.4, с. 138 |
Впр.6,с.140 |
50 |
|
Міжнародні організації та Україна
|
|
|
|
Впр.9,с. 141 |
Впр.7,с. 140 |
Впр.8, с. 141, впр.10,с. 142 |
Впр.11, с.142 |
№ п/п |
дата |
тема |
|
аудіювання |
читання |
письмо |
говоріння |
Домашнє завдання |
|
лексика |
граматика |
||||||||
8. Тема: «Знайомство з США» |
|||||||||
51 |
|
США |
С. 144 |
Числівники |
Впр4,с.144 |
Впр.2,с.143 |
Впр.1,с. 143 |
Впр.1,с.143, Впр.3, 144 |
Впр.3,с.144 |
52 |
|
Міжнародна співпраця США |
|
|
Впр6,с.144 |
Впр.5,с.144 |
Впр.7,с.146 |
Впр.5,с.145 (questions) |
Впр.8,с.146 |
53 |
|
Державні свята США |
С. 148 |
Власні назви |
Впр.4,с.148 |
Впр.2,с.147, впр.3 ,с.147 |
|
Впр. 3,с. 147 |
Впр.1,с.147 |
54 |
|
Видатні особистості США |
|
Займенники |
Впр.5,с.149 |
Text |
Впр.5,с.149 |
Впр.1,с.147 |
Впр.6,с.149 |
55 |
|
Відомі американці |
С. 150 |
|
Впр.2,с.150 |
Впр.3,с.150 |
|
Впр.1,с.150 |
Retell about famous American person |
56 |
|
Сполучені Штати Америки |
|
|
Впр.4,с.152 |
Text (Парламент) |
впр.5,с.153 |
Впр.6,с.153 |
Впр.7,с. 153 |
9. Тема: «Освіта» |
|||||||||
57 |
|
Освіта |
С. 154 |
until, till, when |
Впр.4,с.154 |
|
Впр.2,с.154, впр.5,с. 155 |
Впр.1, с. 154, впр.3, с. 154, впр.7, с. 157 |
Впр.1, с. 154 |
58 |
|
Чому потрібно вивчати англійську мову? |
|
|
|
Впр.6,с. 155 |
Впр.6,с. 155 (таблиця) |
Впр.8,с. 157, впр.9,с. 157 |
Впр.10,с. 157 |
59 |
|
Міжнародні освітні проекти |
С. 158 |
|
|
Впр.4,с. 159 |
Впр.4,с. 159 |
Впр.1,с. 158 |
Впр.5,с. 160 |
60 |
|
Як успішно здати екзамени |
|
|
Впр.3,с. 158 |
Впр.7,с. 162 |
Впр.9,с. 162 |
Впр.2,с.158, впр.8,с. 162 |
Впр.10,с. 163 |
61 |
|
Як залишитись собою |
С. 164 |
|
Впр.2,с. 164 |
Впр.4,с. 165 |
Впр.5,с. 165 |
Впр.1,с. 164, впр.3,с. 164 |
Впр.5,с. 166(3) |
№ п/п |
дата |
тема |
|
аудіювання |
читання |
письмо |
говоріння |
Домашнє завдання |
|
лексика |
граматика |
||||||||
62 |
|
Міжнародні освітні програми |
|
|
Впр.6,с 166 |
Впр.7,с. 166, впр.9,с. 167 |
Впр.10,с. 168 |
Впр.8,с. 167 |
Впр.11, с. 168 |
10. Тема: «Вибір професії» |
|||||||||
63 |
|
Улюблена справа |
С. 169 |
Adjectives |
Впр.4,с.170 |
Впр.5,с.170-171 |
Впр.6,с.171 |
Впр.1,с.169, впр.2,с.169 |
Впр.7,с. 171 |
64 |
|
Плани на майбутнє |
|
|
Впр.10,с.172 |
Впр.8,с.171 |
Впр.8,с.171, впр.9,с. 172 |
Впр.11,с.173 |
Впр. 12,с. 173 |
65 |
|
Освіта та вибір професії |
С. 174 |
Sequence of tenses |
Впр.2,с.174 |
Впр.4,с.176 |
Впр.4,с.177 (questions) |
Впр.1,с.174, впр.3,с.174 |
My future profession |
66 |
|
Вибір професії Контрольна робота:Аудіювання |
|
|
Текст |
Впр.5,с.177 |
Впр.5,с.177 |
Впр.6,с.177 |
Впр.7, с. 178 |
67 |
|
Найбільш престижні та не престижні професії Контрольна робота:Читання |
С. 179 |
|
Впр.2,с.179 |
Впр.3,с.179, впр.7,с.182 |
Впр.3,с. 179 (task) |
Впр.1, с.179, впр.4,с.181 |
Впр.5, с. 181 |
68 |
|
Професії. Співбесіда. Інтерв’ю. Контрольна робота:Письмо |
|
|
|
Впр.7,с.182, впр.8,с.183, впр.9,с.183 |
Впр.6,с. 182 |
Впр.10,с. 184 |
Впр.10, с. 184 |
69 |
|
Професії Контрольна робота: Говоріння |
|
|
|
Впр.11, с.184 |
Впр.12,с.185 Впр.13, с. 185 |
Впр.10,с. 184 |
Впр. 14, с. 185 |
70 |
|
Вибір професії |
|
|
|
|
e-mail about future professions |
Discussion about future profession |
Повторити вивчений матеріал |