Алгоритм дій працівників ЗЗСО у випадку сигналу "Повітряна тривога"

Про матеріал
АЛГОРИТМ ДІЙ для працівників закладу освіти та учнів при оголошенні сигналу повітряної тривоги
Перегляд файлу

АЛГОРИТМ ДІЙ

для працівників закладу освіти та учнів

 при оголошенні сигналу повітряної тривоги

Для педагогічних працівників:

  1.               Мати на мобільному гаджеті заздалегідь встановлений застосунок, який здійснює оповіщення про можливу небезпеку (сигнал повітряної тривоги).
  2.               У випадку сигналу повітряної тривоги педагог, який проводить урок, сповіщає учнів щодо загрози; під час перерв сповіщення здійснює вчитель, який ітиме на заняття в клас.
  3.               Класні керівники, отримавши сигнал повітряної тривоги, сповіщають батьків через вайбер-групи класних колективів про переміщення дітей до найпростішого укриття.
  4.               Педагог організовує пересування учнів двома колонами в приміщенні класу та  вихід із кабінету під час уроку, здійснює безпечне переміщення учасників освітнього процесу згідно з Планом-схемою евакуації до найпростішого укриття та покажчиками напрямку руху.
  5.               Вчитель бере з собою класний журнал та нагадує учням про необхідність взяти з собою в укриття особисту валізку, що містить інформаційну картку з контактними даними батьків, воду, продукти харчування, засоби індивідуального захисту мобільний телефон (за наявності) тощо.
  6.               Педагогічні працівники, які безпосередньо не залучені в здійсненні освітнього процесу, допомагають супроводжувати учнів початкових класів.
  7.               Педагоги, які разом з учнями знаходяться на спортивному майданчику чи шкільному подвір’ї, заходять до укриття через вхід зі сторони вулиці Антоновича.
  8.               У середині захисної споруди педагоги повинні допомогти учням швидко та спокійно зайняти місця відповідно до вказівників, здійснити перевірку присутності всіх здобувачів освіти за списком.
  9.               Під час перебування в найпростішому укритті вчителі здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування учнів.
  10.          Під час переміщення до укриття необхідно врахувати наявність інклюзивних груп і класів (за їх наявності).
  11.          Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід працівників школи та здобувачів освіти з укриття здійснювався колонами або групами.

 

Для інших працівників школи:

  1.     Мати на мобільному гаджеті заздалегідь встановлений застосунок, який здійснює оповіщення про можливу небезпеку (сигнал повітряної тривоги).
  2.     У випадку сигналу повітряної тривоги черговий вахтер відкриває входи до найпростішого укриття.
  3.     Відповідальні особи після оголошення сигналу тривоги та евакуації учасників освітнього процесу перевіряють всі приміщення закладу освіти на відсутність у них здобувачів освіти та працівників, по завершенню перевірки прямують до укриття.
  4.     Медична сестра (за наявності) здійснює супровід перебування учасників освітнього процесу та працівників школи, шляхом надання медичної допомоги.
  5.     Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід працівників школи та здобувачів освіти з укриття здійснювався колонами або групами.

 

Для учнів:

  1.               Після отримання інформації від педагогічного працівника про сигнал повітряної тривоги чітко дотримуватись вказівок учителя щодо пересування в укриття.
  2.               При організованому педагогом пересуванні двома колонами в приміщенні класу та  виході з кабінету під час уроку дотримуватись правил безпечної поведінки при евакуації до найпростішого укриття.
  3.               Пам’ятати про необхідність взяти з собою в укриття особисту валізку, що містить інформаційну картку з контактними даними батьків, мобільний телефон за наявності, воду, продукти харчування, засоби індивідуального захисту.
  4.               Учні, які разом із вчителем знаходяться на спортивному майданчику чи шкільному подвір’ї, заходять до найпростішого укриття через вхід зі сторони вулиці Антоновича в супроводі педагога.
  5.               У середині захисної споруди учні швидко займають місця відповідно до вказівників, зберігаючи спокій.
  6.               Під час перебування в укритті учні дотримуються правил, зазначених в пам’ятці для здобувачів освіти щодо поводження в найпростішому укритті.
  7.               Після завершення небезпеки та оголошення вчителем про відбій тривоги здобувачів освіти здійснюють вихід з укриття колонами або групами, дотримуючись вказівок педагогічних осіб.

 

 

 

docx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
1714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку