АЛГОРИТМ ДІЙ
для працівників закладу освіти та учнів
при оголошенні сигналу повітряної тривоги
Для педагогічних працівників:
-
Мати на мобільному гаджеті заздалегідь встановлений застосунок, який здійснює оповіщення про можливу небезпеку (сигнал повітряної тривоги).
-
У випадку сигналу повітряної тривоги педагог, який проводить урок, сповіщає учнів щодо загрози; під час перерв сповіщення здійснює вчитель, який ітиме на заняття в клас.
-
Класні керівники, отримавши сигнал повітряної тривоги, сповіщають батьків через вайбер-групи класних колективів про переміщення дітей до найпростішого укриття.
-
Педагог організовує пересування учнів двома колонами в приміщенні класу та вихід із кабінету під час уроку, здійснює безпечне переміщення учасників освітнього процесу згідно з Планом-схемою евакуації до найпростішого укриття та покажчиками напрямку руху.
-
Вчитель бере з собою класний журнал та нагадує учням про необхідність взяти з собою в укриття особисту валізку, що містить інформаційну картку з контактними даними батьків, воду, продукти харчування, засоби індивідуального захисту мобільний телефон (за наявності) тощо.
-
Педагогічні працівники, які безпосередньо не залучені в здійсненні освітнього процесу, допомагають супроводжувати учнів початкових класів.
-
Педагоги, які разом з учнями знаходяться на спортивному майданчику чи шкільному подвір’ї, заходять до укриття через вхід зі сторони вулиці Антоновича.
-
У середині захисної споруди педагоги повинні допомогти учням швидко та спокійно зайняти місця відповідно до вказівників, здійснити перевірку присутності всіх здобувачів освіти за списком.
-
Під час перебування в найпростішому укритті вчителі здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування учнів.
-
Під час переміщення до укриття необхідно врахувати наявність інклюзивних груп і класів (за їх наявності).
-
Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід працівників школи та здобувачів освіти з укриття здійснювався колонами або групами.
Для інших працівників школи:
-
Мати на мобільному гаджеті заздалегідь встановлений застосунок, який здійснює оповіщення про можливу небезпеку (сигнал повітряної тривоги).
-
У випадку сигналу повітряної тривоги черговий вахтер відкриває входи до найпростішого укриття.
-
Відповідальні особи після оголошення сигналу тривоги та евакуації учасників освітнього процесу перевіряють всі приміщення закладу освіти на відсутність у них здобувачів освіти та працівників, по завершенню перевірки прямують до укриття.
-
Медична сестра (за наявності) здійснює супровід перебування учасників освітнього процесу та працівників школи, шляхом надання медичної допомоги.
-
Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід працівників школи та здобувачів освіти з укриття здійснювався колонами або групами.
Для учнів:
-
Після отримання інформації від педагогічного працівника про сигнал повітряної тривоги чітко дотримуватись вказівок учителя щодо пересування в укриття.
-
При організованому педагогом пересуванні двома колонами в приміщенні класу та виході з кабінету під час уроку дотримуватись правил безпечної поведінки при евакуації до найпростішого укриття.
-
Пам’ятати про необхідність взяти з собою в укриття особисту валізку, що містить інформаційну картку з контактними даними батьків, мобільний телефон за наявності, воду, продукти харчування, засоби індивідуального захисту.
-
Учні, які разом із вчителем знаходяться на спортивному майданчику чи шкільному подвір’ї, заходять до найпростішого укриття через вхід зі сторони вулиці Антоновича в супроводі педагога.
-
У середині захисної споруди учні швидко займають місця відповідно до вказівників, зберігаючи спокій.
-
Під час перебування в укритті учні дотримуються правил, зазначених в пам’ятці для здобувачів освіти щодо поводження в найпростішому укритті.
-
Після завершення небезпеки та оголошення вчителем про відбій тривоги здобувачів освіти здійснюють вихід з укриття колонами або групами, дотримуючись вказівок педагогічних осіб.