Презентація "Шляхи компенсації навчальних втрат для підвищення ефективності базового навчання в школі "

Про матеріал
Матеріали для проведення педради у формі мозкового штурму з теми "Шляхи компенсації навчальних втрат для підвищення ефективності базового навчання в школі "
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шляхи компенсації навчальних втрат для підвищення ефективності базового навчання в школі засідання педагогічної ради жовтень 2023року

Номер слайду 2

Якісне освітнє середовище включає:· наявність політики та практичне її застосування, що забороняє явну або приховану дискримінацію, утиски, приниження, насильство, тілесні покарання та зловживання психоактивними речовинами;· наявність приміщення з належними класними кімнатами, чистим водопостачанням та санітарними умовами;· послуги, що сприяють безпеці та фізичному і психосоціальному здоров’ю.

Номер слайду 3

Якісне викладання та освітній процес і зміст:· спрямовані на розвиток життєвих компетентностей, що орієнтовані на розвиток учнів;· характеризуються застосуванням таких підходів до освіти і прикладних технологій, що спрямовані на зменшення нерівності та заохочення до якісного навчання;

Номер слайду 4

відзначаються наявністю відповідних навчальних програм та адаптованих матеріалів для розвитку грамотності та уміння рахувати;· формують навички та дають базові знання, необхідні для розвитку життєвих компетентностей.

Номер слайду 5

Якісні здобувачі освіти:· здорові· повноцінно харчуються· готові вчитися· відчувають підтримку своєї сім’ї· відчувають підтримку з боку громади

Номер слайду 6

Якісні результати:· визначені результати навчання (знання, ставлення, навички та вміння);· відповідні способи оцінки результатів навчання у класі, школі та на національному рівні.

Номер слайду 7

У НАСКЛАСНА РОБОТА!

Номер слайду 8

· {DE32384 A-34 D8-4 D10-9 AEF-21 ED2 E27388 A}№ППклас. ВДСП% якості15а191304425б061203335в613507946а5101215656б3121235067а111815877б02931487в610945598а6313238108б11111252118в0312119129а5913150139б1613430

Номер слайду 9

Мозковий штурм. Проблеми в освітній діяльності, які стають перешкодою ефективності навчання.

Номер слайду 10

-ускладнення методичного характеру,-рівень сприйняття навчального матеріалу учасниками освітнього процесу, -перевантаження завданнями учнів,-причини негативного ставлення зі сторони батьків, учнів, вчителів(психологічні аспекти)-навчальні втрати,-відсутність мотивації( не можу\не хочу)ppt_x

Номер слайду 11

Навчальні втрати- будь-які втрати знань, умінь, навичок та\або уповільнення чи переривання академічного прогресу через паузи в навчанні конкретного учня. Навчальні розриви- значна та стійка різниця в академічній успішності між різними групами учнівства. Навчальні прогалини- результати навчання, передбачені програмою, але не здобуті учнем.

Номер слайду 12

Як діагностувати навчальні втрати? Кроки-визначити результати навчання, які підлягатимуть діагностиці-розробити діагностичний інструментарій-провести діагностичну роботу-перевірити роботи та надати зворотній зв'язок учням щодо їх результатів

Номер слайду 13

-узагальнити результати щодо успішності виконання діагностичних робіт, визначити навчальні прогалини, утворити групи учнів, які мають схожі навчальні втрати- спланувати та провести роботу щодо компенсації навчальних втрат-провести повторну діагностику, проаналізувати динаміку результатів

Номер слайду 14

Компенсація навчальних втрат. Компенсація навчального часу- самостійна робота, консультації, диференційовані завдання, коригування календарного планування. Компенсація навчальних втрат- неодмінно через компенсацію втраченого часу

Номер слайду 15

Мозковий штурм. Запропонуйте шляхи подолання освітніх втрат, які ви вважаєте продуктивними

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

pptx
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку