Якісне освітнє середовище включає:· наявність політики та практичне її застосування, що забороняє явну або приховану дискримінацію, утиски, приниження, насильство, тілесні покарання та зловживання психоактивними речовинами;· наявність приміщення з належними класними кімнатами, чистим водопостачанням та санітарними умовами;· послуги, що сприяють безпеці та фізичному і психосоціальному здоров’ю.
Якісне викладання та освітній процес і зміст:· спрямовані на розвиток життєвих компетентностей, що орієнтовані на розвиток учнів;· характеризуються застосуванням таких підходів до освіти і прикладних технологій, що спрямовані на зменшення нерівності та заохочення до якісного навчання;
-ускладнення методичного характеру,-рівень сприйняття навчального матеріалу учасниками освітнього процесу, -перевантаження завданнями учнів,-причини негативного ставлення зі сторони батьків, учнів, вчителів(психологічні аспекти)-навчальні втрати,-відсутність мотивації( не можу\не хочу)ppt_x
Навчальні втрати- будь-які втрати знань, умінь, навичок та\або уповільнення чи переривання академічного прогресу через паузи в навчанні конкретного учня. Навчальні розриви- значна та стійка різниця в академічній успішності між різними групами учнівства. Навчальні прогалини- результати навчання, передбачені програмою, але не здобуті учнем.
-узагальнити результати щодо успішності виконання діагностичних робіт, визначити навчальні прогалини, утворити групи учнів, які мають схожі навчальні втрати- спланувати та провести роботу щодо компенсації навчальних втрат-провести повторну діагностику, проаналізувати динаміку результатів