Матеріали для проведення педради у формі мозкового штурму з теми "Шляхи компенсації навчальних втрат для підвищення ефективності базового навчання в школі "
Шляхи компенсації навчальних втрат для підвищення ефективності базового навчання в школі засідання педагогічної ради жовтень 2023року
Номер слайду 2
Якісне освітнє середовище включає:· наявність політики та практичне її застосування, що забороняє явну або приховану дискримінацію, утиски, приниження, насильство, тілесні покарання та зловживання психоактивними речовинами;· наявність приміщення з належними класними кімнатами, чистим водопостачанням та санітарними умовами;· послуги, що сприяють безпеці та фізичному і психосоціальному здоров’ю.
Номер слайду 3
Якісне викладання та освітній процес і зміст:· спрямовані на розвиток життєвих компетентностей, що орієнтовані на розвиток учнів;· характеризуються застосуванням таких підходів до освіти і прикладних технологій, що спрямовані на зменшення нерівності та заохочення до якісного навчання;
Номер слайду 4
відзначаються наявністю відповідних навчальних програм та адаптованих матеріалів для розвитку грамотності та уміння рахувати;· формують навички та дають базові знання, необхідні для розвитку життєвих компетентностей.
Номер слайду 5
Якісні здобувачі освіти:· здорові· повноцінно харчуються· готові вчитися· відчувають підтримку своєї сім’ї· відчувають підтримку з боку громади
Номер слайду 6
Якісні результати:· визначені результати навчання (знання, ставлення, навички та вміння);· відповідні способи оцінки результатів навчання у класі, школі та на національному рівні.
Мозковий штурм. Проблеми в освітній діяльності, які стають перешкодою ефективності навчання.
Номер слайду 10
-ускладнення методичного характеру,-рівень сприйняття навчального матеріалу учасниками освітнього процесу, -перевантаження завданнями учнів,-причини негативного ставлення зі сторони батьків, учнів, вчителів(психологічні аспекти)-навчальні втрати,-відсутність мотивації( не можу\не хочу)ppt_x
Номер слайду 11
Навчальні втрати- будь-які втрати знань, умінь, навичок та\або уповільнення чи переривання академічного прогресу через паузи в навчанні конкретного учня. Навчальні розриви- значна та стійка різниця в академічній успішності між різними групами учнівства. Навчальні прогалини- результати навчання, передбачені програмою, але не здобуті учнем.
Номер слайду 12
Як діагностувати навчальні втрати? Кроки-визначити результати навчання, які підлягатимуть діагностиці-розробити діагностичний інструментарій-провести діагностичну роботу-перевірити роботи та надати зворотній зв'язок учням щодо їх результатів
Номер слайду 13
-узагальнити результати щодо успішності виконання діагностичних робіт, визначити навчальні прогалини, утворити групи учнів, які мають схожі навчальні втрати- спланувати та провести роботу щодо компенсації навчальних втрат-провести повторну діагностику, проаналізувати динаміку результатів
Номер слайду 14
Компенсація навчальних втрат. Компенсація навчального часу- самостійна робота, консультації, диференційовані завдання, коригування календарного планування. Компенсація навчальних втрат- неодмінно через компенсацію втраченого часу
Номер слайду 15
Мозковий штурм. Запропонуйте шляхи подолання освітніх втрат, які ви вважаєте продуктивними