Покрокова інструкція для додаткового опрацювання коміксу з розділу 1 підручника Smart junior 3
Перегляд файлу
Алгоритм роботи з коміксом з підручника Smart Junior 3 unit 1
Опис картинок у коміксі
Назвати героїв What’s her/his name? Who are they? Are they happy or sad?
Назвати місця на малюнках Where are they? What place is it? What animals can you see?
Прослуховування аудіо до коміксу із закритими підручниками.
Close your books. Listen to the audio and clap if you hear numbers.
Читання тексту , за потреби звертаючи увагу на невідомі слова.
Who said that?
They’re my shells.(Anna)
I’ve got a hundred shells.(Anna)
What are these?(Greg)
That isn’t a shell! (Anna)
How many shells have you got?(Greg)
Ouch!(Greg)
Робота з Comprehension Questions .
Whose shells are they?
Can Anna count shells?
How many shells has Anna got?
What has Greg got for Anna?
Is it a shell? Можна оформити в окремий робочий аркуш, роздрукувати окремі питання, скласти в коробку або мішечок , витягувати по одному питанню та відповідати. Для онлайн-занятьперенести питання в шаблон Random Wheel/Speaking Cards на сайті Wordwall або Educaplay.
Робота з підручником. Виконання вправи 2 ст 9.
Доповнення речень.
Complete the sentences.
They are my….(shells)
I have got …. shells.( a hundred)
I have got … for you. ( a shell)
Відтворення речень .
these? are What
shells How many you have got?
haven’tYou got shall a.
Відтворення діалогу за допомогою вправи label the picture.
Для онлайн формату labeled diagram наWordwall.
Для виконання вправи в класі роздрукувати шаблон із сайту або копію коміксу з підручника , зафарбувати слова для підстановки або повністю прибрати репліки для заповнення учнями.
Role play. Розіграти діалог з коміксу, маючи реквізити: паперові фігурки, маски героїв, мушлі, краба.