Алгоритм роботи з коміксом з розділу 1 підручника Smart junior 3

Про матеріал
Покрокова інструкція для додаткового опрацювання коміксу з розділу 1 підручника Smart junior 3
Перегляд файлу

Алгоритм роботи з коміксом з підручника Smart Junior 3 unit 1

  1. Опис картинок у коміксі
  • Назвати героїв What’s her/his name? Who are they? Are they happy or sad?
  • Назвати місця на малюнках Where are they? What place is it? What animals can you see?
  1. Прослуховування аудіо до коміксу із закритими підручниками.
  • Close your books. Listen to the audio and clap if you hear numbers.
  1. Читання тексту ,  за потреби звертаючи увагу на невідомі слова.
  2. Who said that?
  • They’re my shells.(Anna)
  • I’ve got a hundred shells.(Anna)
  • What are these?(Greg)
  • That isn’t a shell! (Anna)
  • How many shells have you got?(Greg)
  • Ouch!(Greg)
  1. Робота з Comprehension Questions .
  • Whose shells are they?
  • Can Anna count shells?
  • How many shells has Anna got?
  • What has Greg got for Anna?
  • Is it a shell? Можна оформити в окремий робочий аркуш, роздрукувати окремі питання, скласти в коробку або мішечок , витягувати по одному питанню та відповідати. Для онлайн-занять  перенести питання в шаблон Random Wheel/Speaking Cards на сайті Wordwall або Educaplay.
  1. Робота з підручником. Виконання вправи 2 ст 9.
  2. Доповнення речень.

Complete the sentences.

  • They are my….(shells)
  • I have got …. shells.( a hundred)
  • I have got … for you. ( a shell)
  1. Відтворення речень .
  • these? are What
  • shells How many you have got?
  • haven’t  You got shall a.
  1. Відтворення діалогу за допомогою вправи label the picture.
  • Для онлайн формату labeled diagram на  Wordwall.
  • Для виконання вправи в класі роздрукувати шаблон із сайту або копію коміксу з підручника , зафарбувати слова для підстановки або повністю прибрати репліки для заповнення учнями.
  1. Role play. Розіграти діалог з коміксу, маючи реквізити: паперові фігурки, маски героїв, мушлі, краба.