Алгоритм розучування нової пісні
а) виконання певних вокальних вправ
б) виконання розспівок (зазвичай тих, що виконуються на уроках)
а) прослуховування нової пісні
б) визначення жанру (використання нових технологій: аудіо або відео)
б)порівняння кількох варіантів інтерпретації цієї пісні
в)втілення художнього образу пісні у виконанні різних співаків
3.Аналіз пісні
а)пояснення значення незрозумілих слів
б)визначення темпу, розміру
в)проплескування ритмічного малюнку пісні
4.Текст пісні
а) прочитування тексту пісні
б)визначення поетичного розміру вокального твору
в) промовляння тексту пісні під метро-ритм (спочатку у повільному темпі)
5. Мелодія(вокальна партія)
а)інтонування мелодії з назвою нот
б)визначення тактів, в яких є розспівування голосних літер в)промовляння складних фраз декілька разів у повільному темпі
г)виконання мелодії у поєднанні з текстом по фразах ( у повільному темпі)
д)точне відтворення ритмічного малюнку
е) виділення основних слів у фразі (спочатку у повільному темпі)
6. Дикція та артикуляція
а)чітке вимовляння приголосних букв
б)звертання уваги на закінчення слів на приголосну
7.Дихання
а)вдих безшумний через ніс (виконуючи правила вокального дихання)
б)вдих повітря в легені(живіт підтягнутий, грудна клітина не піднімається)
в)під час вдиху слідкування за рухом плечей(плечі не повинні рухатися)
8. Супровід
а)виконання мелодії пісні з назвою нот у супроводі музичного інструменту (спочатку у повільному темпі)
б)виконання пісні з текстом у супроводі музичного інструменту (спочатку розучування в повільному темпі)
в)виконання пісні під фонограму мінус