Алгоритм розв' язання задач. 2-3 клас НУШ

Про матеріал
За допомогою цього алгоритму дитина зможе логічно опрацювати задачу, записати короткий запис, розв' язати і записати відповідь. Додається приклад Задачі і показано як працювати з алгоритмом. Підійде для роботи вчителям і батькам.
Перегляд файлу

Алгоритм розв’язання задач на 2 – 3 клас.

  1. Прочитай задачу
  2. Виділи головні слова ( це про ЩО ? розповідається в задачі або про КОГО ?  )
  3. Головні слова треба записати  в короткий запис в зошиті.
  4.  Уважно прочитай умову задачі і намалюй усі стрілки, дужку яка підходить до цієї задачі, якщо вона потрібна.
  5. Повтори умову і запитання задачі.
  6. Що тобі треба знайти в задачі ? ( головне запитання )
  7. Як це треба зробити?
  8. Чому треба віднімати/додавати, множити ділити? ( тому що ми знаходимо ____ дитина повинна пояснити)
  9. Ти можеш це знайти ? ( Ні, тому що я не знаю _______)

10. Як це знайти ? (віднімати/додавати, множити ділити)

11. Тепер ми можемо знайти те ,про що нас питали в задачі ?

12. Так, нам вже відомі усі компоненти задачі.

13. Розв’яжи до кінця задачу

14. Запиши відповідь.

 

 

 

 

 

 

Алгоритм розв’язання задач

У Наталочки було 75 кольорових листівок і 11 звичайних. Вона відправила 8 листівок. Скільки листівок залишилось у дівчинки?

  1.                Прочитай задачу
  2.                Виділи головні слова ( це про що ідеться в задачах )
  3.                Запиши їх в короткий запис

 

Було – 75 л. і 11 л. - ? л.

Відправила – 8 л.

Залишилось - ? л.

 

  • Що тобі треба знайти в задачі ? ( скільки залишилось )

Як це треба зробити?  (треба від було відняти відправила)

Чому треба віднімати ? ( тому що ми знаходимо залишок)

 

  • Ти можешь це зробити ? (ні, бо я не знаю скільки у неї було  листівок)

Як це треба знайти ?  Треба до 75 додати 11 ( слова і та це додавання )

 

  • Перша дія знаходимо Було
  • Коли ми знайшли Було – відповідаємо на головне запитання задачі
  • Знаходимо Залишилось
  • Записуємо відповідь

 

docx
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
1985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку