Алгоритм розв’язання задач на 2 – 3 клас.
-
Прочитай задачу
-
Виділи головні слова ( це про ЩО ? розповідається в задачі або про КОГО ? )
-
Головні слова треба записати в короткий запис в зошиті.
-
Уважно прочитай умову задачі і намалюй усі стрілки, дужку яка підходить до цієї задачі, якщо вона потрібна.
-
Повтори умову і запитання задачі.
-
Що тобі треба знайти в задачі ? ( головне запитання )
-
Як це треба зробити?
-
Чому треба віднімати/додавати, множити ділити? ( тому що ми знаходимо ____ дитина повинна пояснити)
-
Ти можеш це знайти ? ( Ні, тому що я не знаю _______)
10. Як це знайти ? (віднімати/додавати, множити ділити)
11. Тепер ми можемо знайти те ,про що нас питали в задачі ?
12. Так, нам вже відомі усі компоненти задачі.
13. Розв’яжи до кінця задачу
14. Запиши відповідь.
Алгоритм розв’язання задач
У Наталочки було 75 кольорових листівок і 11 звичайних. Вона відправила 8 листівок. Скільки листівок залишилось у дівчинки?
-
Прочитай задачу
-
Виділи головні слова ( це про що ідеться в задачах )
-
Запиши їх в короткий запис
Було – 75 л. і 11 л. - ? л.
Відправила – 8 л.
Залишилось - ? л.
-
Що тобі треба знайти в задачі ? ( скільки залишилось )
Як це треба зробити? (треба від було відняти відправила)
Чому треба віднімати ? ( тому що ми знаходимо залишок)
-
Ти можешь це зробити ? (ні, бо я не знаю скільки у неї було листівок)
Як це треба знайти ? Треба до 75 додати 11 ( слова і та це додавання )
-
Перша дія знаходимо Було
-
Коли ми знайшли Було – відповідаємо на головне запитання задачі
-
Знаходимо Залишилось
-
Записуємо відповідь