Презентація містить декілька завдань, які виконуються в програмному комплексі "Сходинки до інформатики" та середовищі програмування Scratch. Алгоритм зображення квадрата в Scratch, та питання з перевіркою
Алгоритми і програми. Шевченко О. О. Вчитель інформатики. КЗ»ХСШ ім. В. Г. Короленка» ХОР
Номер слайду 2
Тема уроку:«Лінійні алгоритми»5 клас
Номер слайду 3
Задача 1. Посади дерево. Задача 2. Використовуючи спрайт Рудого Кота, зобразити квадрат, з довжиною сторін 100 (кроків). Вчитель інформатики, Шевченко О. О.
Номер слайду 4
Задача 1. Розв'язання. Задача 2. Розв'язання. Вчитель інформатики, Шевченко О. О.
Номер слайду 5
Алгоритм посадки дерева«Сходинки до інформатики»Початок. Викопати у землі яму. Опусти у ямку садженець. Закопати ямку з садженцем землею. Полити садженець водою. Кінець
Номер слайду 6
Алгоритм зображення квадрата. Вчитель інформатики, Шевченко О. О.
Номер слайду 7
Алгоритм зображення квадрата. Вчитель інформатики, Шевченко О. О.
Номер слайду 8
Що таке сцена в середовищі scratch?Фон проекту. Робоче поле. Середовище програмування. НіТак. НіВчитель інформатики, Шевченко О. О.