Алгоритми і програми

Про матеріал
Презентація містить декілька завдань, які виконуються в програмному комплексі "Сходинки до інформатики" та середовищі програмування Scratch. Алгоритм зображення квадрата в Scratch, та питання з перевіркою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Алгоритми і програми. Шевченко О. О. Вчитель інформатики. КЗ»ХСШ ім. В. Г. Короленка» ХОР

Номер слайду 2

Тема уроку:«Лінійні алгоритми»5 клас

Номер слайду 3

Задача 1. Посади дерево. Задача 2.  Використовуючи спрайт Рудого Кота, зобразити квадрат, з довжиною сторін 100 (кроків). Вчитель інформатики, Шевченко О. О.

Номер слайду 4

Задача 1. Розв'язання. Задача 2. Розв'язання. Вчитель інформатики, Шевченко О. О.

Номер слайду 5

Алгоритм посадки дерева«Сходинки до інформатики»Початок. Викопати у землі яму. Опусти у ямку садженець. Закопати ямку з садженцем землею. Полити садженець водою. Кінець

Номер слайду 6

Алгоритм зображення квадрата. Вчитель інформатики, Шевченко О. О.

Номер слайду 7

Алгоритм зображення квадрата. Вчитель інформатики, Шевченко О. О.

Номер слайду 8

Що таке сцена в середовищі scratch?Фон проекту. Робоче поле. Середовище програмування. НіТак. НіВчитель інформатики, Шевченко О. О.

pptx
Додано
22 листопада 2019
Переглядів
3384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку