​Алгоритми і виконавці 3 клас

Про матеріал

Алгоритми і виконавці 3 клас

Цілі:

навчальна: повторити вивчене в 2 класі про алгоритми та виконавців; формувати

вміння складати алгоритми та виконувати їх;

розвивальна: розвивати увагу, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;

виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших людей, самостійність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, картки з командами алго-ритму «Як зробити чай» та для практичної роботи.

Програмне забезпечення: програмне забезпечення «Скарбниця знань.»

Перегляд файлу

Алгоритми і виконавці  3 клас

 

Цілі:

навчальна: повторити вивчене в 2 класі про алгоритми та виконавців; формувати

вміння складати алгоритми та виконувати їх; 

розвивальна: розвивати увагу, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;             

виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших людей, самостійність у роботі.             

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, картки з командами алго-ритму «Як зробити чай» та для практичної роботи.              

Програмне забезпечення: програмне забезпечення «Скарбниця знань.» 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 Гра «Чарівник»

 Учитель повідомляє, що він чарівним чином може відгадати число, яке здобудуть діти, виконавши певні дії. Для цього він запише число та покладе аркуш у конверт. Далі пропонує дітям загадати будь-яке число і виконати такі дії:

— Загадайте число.

— До цього числа додайте 5.

— Від результату відніміть 3.

— Здобуте число звільніте на 10.

— Відніміть задумане вами число.

— Зменште отримане число в 3 рази.

— Назвіть здобуте число. (Учитель дістає з конверта та показує число 4.)

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 Бесіда

— Як можна назвати послідовність дій, яку виконували діти?

— Що таке алгоритм?

— Хто був виконавцем цього алгоритму?

— Чи міг би його виконати хтось інший (не людина)?

— Наведіть приклади алгоритмів (із власного досвіду).

 Проблемні запитання

— Чи зможе цей алгоритм виконати робот?

— Які команди треба змінити? Як?

IV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

Робота з підручником: § 24, читання статті (с. 130-131).________________________              

— Комп’юшко теж приготував для вас приклад алгоритмів для двох машин. Ознайомимося з ними.

 Бесіда

— Що таке система команд?

— Коли може виникнути відмова виконавця від виконання команди?

— Наведіть приклади таких відмов.

 

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

 Гра «Казковий салат»

 — Сірі гуси принесли нам казку. І не просто казку, а цілий казковий салат. Цікаво, що це? Тоді слухайте.

 Учитель читає казку, а діти повинні сказати, героїв яких казок вони впізнали.

 Жили собі двоє мишенят — Круть та Верть — та півник Голосисте горлечко. Одного разу півник знайшов колосок, обмолотив його та випік колобок. Лежав він на віконці. Тут мишка бігла, хвостиком махнула. Колобок впав та розбився. Прибігли семеро козенят, усе з’їли, а крихти залишили. Прилетіли гуси-лебеді, почали крихти клювати, але зненацька пішов дощ. Гуси злякалися та полетіли геть.

 — Героїв яких казок ви впізнали?

 — Відтворимо події казки, розставивши за порядком команди для каз-кових героїв.

• Знайти колосок.

• Спекти колобок.

• Махнути хвостиком, щоб розбити колобок.

• Обмолотити колосок.

• Полетіти геть.

• З’їсти колобок, залишивши крихти.

• Склювати крихти.

 Демонстрування на екрані.

— Назвіть виконавця для кожної команди.

Робота за комп'ютерами

  1. Інструктаж учителя.

 — Сьогодні ви працюватимете з програмою «Скарбниця знань».

Порядок вашої роботи буде поданий у вигляді алгоритму. Виконайте всі його кроки та просигналізуйте про завершення роботи піднятими у вигляді даху руками.

  1. Повторення правил безпечної

поведінки за комп'ютерами.

     3. Практична робота за комп'ютерами.

     4. Вправи для очей.

 

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

 Гра «Так чи ні»

• Алгоритм — це послідовність команд.

• Виконавцем завжди виступає той, хто склав алгоритм.

• Виконавцем може бути комп’ютер.

• Один алгоритм можна виконати декілька разів.

• Виконавець може відмовитися виконувати команду.

 

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ_____________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Анастасія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
6337
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку