“Алгоритми в нашому житті”

Про матеріал
План-конспект уроку з інформатики для 3 класу. Закріплення нових знань, формування вмінь та навичок.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики для 3 класу

“Алгоритми в нашому житті”

Тема: Алгоритми в нашому житті.

Мета:

  • Навчити учнів створювати алгоритми використовуючи приклади з власного щоденного життя;
  • розвивати пам’ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховувати вміння узагальнювати та бажання вивчати інформатику.

Тип уроку: закріплення нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: проектор, екран, комп’ютери, підручник, робочий зошит.

Програмне забезпечення: «Сходинки до інформатики».

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку. Перевірка присутності учнів.

Діти, а ви любите сонечко? А яке воно? (тепле, усміхнене, ласкаве). Я гадаю, що ви вже дуже чекаєте сонячних днів. А чи знаєте ви, що сонечко любить усміхнених дітей? Давайте ми з вами посміхнемося одне одному і побажаємо успіхів на уроці.

ІІ. Актуалізація знань.

  • Щоб розпочати сьогоднішній урок я пропоную розгадати кросворд. Слайд 1
  • Отримане по вертикалі слово вам вже знайоме. Алгоритм.
  • А тепер давайте згадаємо, з чого складається алгоритм? (З команд).
  • Слайд 2 Серед наведених речень вкажіть ті, які є командами.

 

ІІІ. Мотивація

  • А чи доводиться вам бути виконавцями алгоритмів?
  • Як часто у житті вам доводиться виконувати команди?

 

Повідомлення теми, мети уроку

Слайд 3 Отже, тема сьогоднішнього уроку «Алгоритми в нашому житті». Наша з вами задача – з’ясувати, де в щоденному житті ми стикаємося з алгоритмами. А ще ми продовжимо вчитися складати алгоритми та виконувати їх.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Ми вже знаємо, що кожного ранку всі ми виконуємо однаковий алгоритм. Коротко ми його називаємо «Ранок», а саме: …… (відповіді дітей) прокидаємось, робимо зарядку, вмиваємось, снідаємо, чистимо зуби, одягаємось, беремо портфель та йдемо до школи.

По дорозі до школи ми можемо знову стати виконавцями алгоритму перехід вулиці через пішохідний перехід. А потім знову алгоритм за алгоритмом … І так щодня.

Наші герої з підручника Данилко та Комп’юшко теж пропонують нам ознайомитись із щоденним життям сім’ї Данилка. (Обрати двох учнів-читачів)

Слайд 4-9

Малюнок до уроку

Урок інформатики

Урок інформатики 2 клас

Урок інформатики 2 клас

Урок інформатики 2 клас

Будувати такі алгоритми з порядку дій ми вже навчилися і добре засвоїли.

Слайд 10

  • Робота в групах. Жеребкування. Інтерактивна вправа

Молодці! Із завданням впорались чудово.

Слайд 11

Отже, запишемо у зошитах сьогоднішнє число, класна робота. (с. 38 Урок №20)

Пропоную виконати завдання 1, 2, 3. Слайд 12-14

V. Фізкультхвилинка

Слайд 16

Під мелодію дитячої пісні «Посмішка» дітям пропонується стати виконавцями алгоритму.

  • Діти, а зараз пропоную вам стати виконавцями алгоритму. Встаньте, будь-ласка.

1. Витягнути вперед праву руку.

2. Витягнути вперед ліву руку.

3. Присісти.

4. Встати.

5. Опустити руки.

6. Зігнути в коліні праву ногу.

7. Опустити.

8. Зігнути в коліні ліву ногу.

9. Опустити.

10. Поклади праву руку на пояс.

11. Поклади ліву руку на пояс.

12. Повернись до сусіда справа.

13. Посміхнись.

14. Повернись до сусіда зліва.

15. Посміхнись.

16. Опусти руки.

17. Сядь на місце.

VI. Закріплення знань, формування вмінь

 

Слайд 17

Продовжуємо урок, і зараз буде робота за комп’ютером в програмному середовищі «Сходинки до інформатики».

Алгоритм нашої роботи такий:

  1. Повторити правила безпечної роботи за комп’ютером.
  2. Включити комп’ютер.
  3. На робочому столі знайти папку Робоча,  далі піктограму «Сходинки до інформатики»
  4. 3-4 клас

 Інструктаж до практичної роботи.

- А зараз діти, уявіть себе справжніми садівниками. Вашим завданням буде посадити дерево. Але виконуватимете ви це завдання за комп’ютером і допоможе нам в цьому виконавець «Садівник». Щоб посадити дерево вам треба буде натискати на команди в правильній послідовності:

  1. Візьми лопату
  2. Викопай ямку
  3. Постав лопату
  4. Візьми відро
  5. Полий водою
  6. Постав відро
  7. Візьми паросток
  8. Постав у ямку
  9. Візьми лопату
  10. Засип ямку
  11.  Постав лопату
  12.  Візьми відро
  13.  Полий водою
  14.  Постав відро
  15.  Візьми лопату
  16. Пройди вперед
  17.  Виконай все ще раз – посади дерево.

 

ІX. Підсумки уроку

  • Дітки, на початку уроку ми ставили задачу – з’ясувати, де в щоденному житті ми стикаємося з алгоритмами. Чи знаємо ми тепер відповідь на це запитання? Давайте ще раз повторимо, які алгоритми є навколо нас?
  • Виконайте алгоритм, що поданий на цій схемі

алгоритм

  • Якщо ви намалювали посмішку, подаруйте її сусіду.

Урок закінчено, до побачення.

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
3194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку