План-конспект уроку з інформатики для 3 класу
“Алгоритми в нашому житті”
Тема: Алгоритми в нашому житті.
Мета:
Тип уроку: закріплення нових знань, формування вмінь та навичок.
Обладнання та наочність: проектор, екран, комп’ютери, підручник, робочий зошит.
Програмне забезпечення: «Сходинки до інформатики».
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку. Перевірка присутності учнів.
Діти, а ви любите сонечко? А яке воно? (тепле, усміхнене, ласкаве). Я гадаю, що ви вже дуже чекаєте сонячних днів. А чи знаєте ви, що сонечко любить усміхнених дітей? Давайте ми з вами посміхнемося одне одному і побажаємо успіхів на уроці.
ІІ. Актуалізація знань.
ІІІ. Мотивація
Повідомлення теми, мети уроку
Слайд 3 Отже, тема сьогоднішнього уроку «Алгоритми в нашому житті». Наша з вами задача – з’ясувати, де в щоденному житті ми стикаємося з алгоритмами. А ще ми продовжимо вчитися складати алгоритми та виконувати їх.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Ми вже знаємо, що кожного ранку всі ми виконуємо однаковий алгоритм. Коротко ми його називаємо «Ранок», а саме: …… (відповіді дітей) прокидаємось, робимо зарядку, вмиваємось, снідаємо, чистимо зуби, одягаємось, беремо портфель та йдемо до школи.
По дорозі до школи ми можемо знову стати виконавцями алгоритму перехід вулиці через пішохідний перехід. А потім знову алгоритм за алгоритмом … І так щодня.
Наші герої з підручника Данилко та Комп’юшко теж пропонують нам ознайомитись із щоденним життям сім’ї Данилка. (Обрати двох учнів-читачів)
Слайд 4-9
Будувати такі алгоритми з порядку дій ми вже навчилися і добре засвоїли.
Слайд 10
Молодці! Із завданням впорались чудово.
Слайд 11
Отже, запишемо у зошитах сьогоднішнє число, класна робота. (с. 38 Урок №20)
Пропоную виконати завдання 1, 2, 3. Слайд 12-14
V. Фізкультхвилинка
Слайд 16
Під мелодію дитячої пісні «Посмішка» дітям пропонується стати виконавцями алгоритму.
1. Витягнути вперед праву руку.
2. Витягнути вперед ліву руку.
3. Присісти.
4. Встати.
5. Опустити руки.
6. Зігнути в коліні праву ногу.
7. Опустити.
8. Зігнути в коліні ліву ногу.
9. Опустити.
10. Поклади праву руку на пояс.
11. Поклади ліву руку на пояс.
12. Повернись до сусіда справа.
13. Посміхнись.
14. Повернись до сусіда зліва.
15. Посміхнись.
16. Опусти руки.
17. Сядь на місце.
VI. Закріплення знань, формування вмінь
Слайд 17
Продовжуємо урок, і зараз буде робота за комп’ютером в програмному середовищі «Сходинки до інформатики».
Алгоритм нашої роботи такий:
Інструктаж до практичної роботи.
- А зараз діти, уявіть себе справжніми садівниками. Вашим завданням буде посадити дерево. Але виконуватимете ви це завдання за комп’ютером і допоможе нам в цьому виконавець «Садівник». Щоб посадити дерево вам треба буде натискати на команди в правильній послідовності:
ІX. Підсумки уроку
Урок закінчено, до побачення.