Тема 4. Алгоритми і програми
Тема уроку: Алгоритмічні структури розгалуження і повторення
Увага! Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно- гігієнічних норм (інструктаж з техніки безпеки).
Практичне завдання: Створіть проект «Змійка», в якому всі спрайти рухаються. Змійка їсть фрукти і збільшується у розмірі.
Обладнання: комп’ютер, вебресурс Scratch онлайн https://scratch.mit.edu
Завдання 1-6. (3 б.)
Запустіть скрипт на виконання, виправіть помилки.
Завдання 7-10 (3 б.)
Завдання 11 (3 б.)
Пригадайте параметри сцени:
З’ясуйте: який параметр в скрипті відповідає за швидкість руху змійки. За можливості змініть його.
Завдання 12 (3 б.)
Збережіть проект під іменем Змійка.
Бажаю успіхів!
Критерії оцінювання:
Початковий рівень (3б.) – завдання 1-6
Середній рівень (3б.) – завдання 7-10
Достатній рівень (3б.) – завдання 11
Високий рівень (3б.) – завдання 12
Оцінка за проект 12 б.