21 жовтня о 18:00Вебінар: Активізація та зосередження уваги учнів покоління Z

Аналіз існуючих виробів і визначення завдань проекту

Про матеріал
Розробка уроку (Презентація) до 5 параграфа з підручника Технології Коберник О.М. " Аналіз існуючих виробів і визначення завдань проекту"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хмельницький- 17 січня 2019 р. Аналіз існуючих виробів і визначення завдань проекту. Основні поняття: еволюція технічних об'єктів, розподіл, аналіз, класифікація

Номер слайду 2

Еволюція об'єктів технологічної діяльностіABАналіз розподіл, класифікація – методи розумової діяльності винахідника. Отже, ми з'ясували, що інформація, яка накопичується упродовж роботи над проектом, зберігається в банку ідей та пропозицій. Для того щоб вона була використана максимально ефективно, її необхідно аналізувати розподіляти чи класифікувати. Зміст

Номер слайду 3

У галузі виробничих технологій або високотехнологічної техніки сконструйовано велику кількість технічних об'єктів — машин, двигунів, засобів зв'язку, знарядь праці

Номер слайду 4

винахідники в усьому світі продовжують пошуки все нових конструкцій і розв'язків. Цей пошук починають з того, що аналізують зразки й аналоги об'єктів, які створювались у минулому або вже існують сьогодні.

Номер слайду 5

Суть цього закону полягає в тому, що: Процес проектування та виготовлення будь-якого виробу чи технологічного об'єкта підпорядковується закону, який можна назвати законом історичної детермінації, або еволюції об'єктів технологічної діяльності людини. новий пристрій чи будь-який технічний або технологічний об'єкт (процес) створюють, спираючись на вже відомі знання, практичний досвід використання аналогічних об'єктів чи процесів.

Номер слайду 6

Родина, в якій народжується дитина з порушеннями психофі-зичного розвитку, опиняється в ситуації постійного стресу та піддається впливу багатьох негативних чинників: Соціальних;ABCDПсихологічних, Економічних;Культурних тощо.

Номер слайду 7

Створювати виріб починають зі всебічного вивчення всіх питань, які насамперед стосуються історії створення подібних виробів, різних його комбінацій, дослідження ідей чи закономірностей, що закладені у принцип дії історичних попередників об'єкта проектування.

Номер слайду 8

Аналіз. Аналіз (від грец. ava. Xuaiq — «розпад», «розділення на окремі частини») — операція уявного чи реального поділу цілого (об'єкта, властивості, процесу або співвідношення між предметами) на складові, яка виконується в процесі пізнання або предметно-практичної чи дослідницької діяльності людини.

Номер слайду 9

Для чого потрібен аналіз?Your Text Here. Аналіз у роботі дизайнера, конструктора — це метод наукового дослідження виробів, найголовніша складова художнього конструювання. Аналіз як метод наукового дослідження дає змогу здійснювати класифікацію. Тому зазвичай кажуть, що аналізувати — це значить досліджувати, розбивати на складові об'єкт дослідження

Номер слайду 10

Розподіл. Розподілом називають процес мислення, за якого розглядається певний клас об'єктів, що уявно поділяють на два або більше підкласів.

Номер слайду 11

Якщо клас об'єктів поділити на два підкласи, що мають протилежні видові відмінності — двигуни, які працюють за рахунок тиску газу, і двигуни, які не працюють на основі газу, — то такий процес поділу об'єктів називатиметься дихотомією.

Номер слайду 12

Класифікація Класифікацію розуміють як процес мислення, у ході якого в групи уявно об'єднують предмети, що мають визначені ознаки, спільні для кожної групи.

Номер слайду 13

Класифікація. Результатом класифікації може бути зведена таблиця, в якій досліджувані предмети чи об'єкти укладені в різні групи. Прикладом класифікації як процесу мислення може бути таблиця В. О. Горського, за допомогою якої подано еволюцію двигуна. Таблиця складена за таким принципом: горизонтальні рядки показують основні етапи історичного розвитку двигунів; у вертикальних рядках таблиці зібрані двигуни, що працюють від однакових джерел енергії.

Номер слайду 14

Класифікація промислової продукції є провідною умовою всебічного визначення її якості. це комплексний, цілісний і різнобічний процес, у ході якого послідовно розглядають та оцінюють досконалість виробу, зокрема: функціональність, конструктивність, технологічну доцільність, експлуатаційну практичність, економічність, вимоги ергономіки, раціональність композиції й естетичність. художньо-конструкторський,  це визначення соціального значення виробу, тобто облік і оцінювання всіх якостей, що характеризують зв'язок «людина — виріб». Не менш важливим у функціональному аналізі є виявлення зв'язку «виріб — середовище». Потрібно звернути увагу на те, наскільки форма виробу за своїм характером і стильовим спрямуванням відповідає іншим елементамфункціональний. У зв'язку з цим існують різні види аналізу:

Номер слайду 15

вироби, що безпосередньо обслуговують людину (меблі, одяг, взуття тощо); вироби, що обслуговують людину і водночас виконують технічну функцію (електроарматура, побутові прилади, пристрої тощо); вироби, що виконують певну роботу і частково обслуговують людину (засоби транспорту, прилади, верстати тощо); вироби, які виконують лише певну роботу (автоматизовані системи, вузли механізмів машин тощо). Так, промислові вироби як окремий клас поділяють на чотири підкласи:

Номер слайду 16

Підсумовуючи, можна відзначити, що аналіз, класифікація виробу проектування чи його аналогів — це трудомісткий процес розумової діяльності, який не лише спрямований на позитивні чи негативні сторони конструкції виробу, а й враховує всі аспекти роботи над виробом — від його форми та кольору до реклами як продукту певної торговельної марки.

Номер слайду 17

Про аналіз… Недостатній аналіз на окремих етапах роботи знижує цінність виробу ще на стадії його проектування. Відсутність обґрунтованого художньоконструкторського аналізу під час проектування- може призвести до морального знецінення виробу ще до того, як почнеться його серійний випуск. Аналіз об'єкта проектування передбачає поєднання різноманітних чинників, вимог, умов, способів реалізації проекту

Номер слайду 18

Після того як визначено напрямок чи напрямки, за якими будуть удосконалювати (змінювати) або «розвивати» конструкцію майбутнього виробу, чітко окреслюють обсяг необхідних для цього робіт і на основі цього формують завдання. Визначаючи завдання, дизайнер насамперед з'ясовує два основні питання: яким має бути кінцевий результат?чи буде вирішена проблема, над якою працюють? Розглядаючи кожен можливий варіант розв'язкудизайнер враховує позитивні й негативні наслідки прийнятого рішення, як це впливатиме на остаточний варіант, тобто розв'язок поставлених завдань

Номер слайду 19

Виконайте завдання: Робочий зошит сторінка 18 – 21

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жуняк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Коберник О.М. та інші)
Додано
11 вересня 2019
Переглядів
1387
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку