Модельна навчальна програма
«Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В.,
Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.)
Підготував Слободянюк О.В.
Переваги модельної навчальної програми
Проектна Продумана
Варіативність діяльність Свобода Гендерна рівність теоретична
вибору частина
Зміст навчальної програми орієнтовано на формування в учнів ключових та предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей.
Очікувані результати складають основу освітніх цілей у роботі вчителя, орієнтують його на запланований навчальний результат та мають бути досягнуті на кінець навчального року. Вчителі мають планувати поетапну їх реалізацію при виконанні окремих проєктів.
Результати проєктної діяльності необхідно орієнтувати на сучасні потреби та виклики суспільства, а саме: інформаційну компетентність, розвиток творчих здібностей, компетентності в галузі техніки та технологій, розвиток образного та просторового мислення, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.
Перелік напрямів та основних технологій проєктно-технологічної діяльності учнів
Якими мають бути об’єкти проєктно-технологічної діяльності?
Повинні бути цікавими для учня, модними, сучасними |
Мають відкривати можливості для самостійного висування і реалізації нових ідей |
Сприяти отриманню нових знань і вмінь та розвивати ті, які вже учень має |
Якими мають бути об’єкти проєктно-технологічної діяльності?
матеріально-технічної бази Відповідати можливостям корисної і красивої речі, школи, безпеку праці, час, і нахилам учнів тобто одержаний результат який необхідний для праці має мати практичне виконання задуманого застосування
проєкту
Дякуюзаувагу!