Аналіз модельної навчальної програми "Технології. 5-6 класи" для ЗЗСО (автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.)

Про матеріал
Аналіз переваг та недоліків модельної навчальної програми "Технології. 5-6 класи" для ЗЗСО (автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.)
Перегляд файлу

image   Модельна навчальна програма                                                       image

«Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В.,

Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.)

image                         Підготував Слободянюк О.В.                                                                             image

Переваги модельної навчальної програми

image

                                                                                   Проектна                                    Продумана

Варіативність               діяльність                   Свобода                                   Гендерна рівність        теоретична

                                                                                                                                                                 вибору         частина

Що дає ця програма

image

Зміст програми

imageЗміст навчальної програми орієнтовано на формування в учнів ключових та предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей.

Очікувані результати

imageОчікувані результати складають основу освітніх цілей у роботі вчителя, орієнтують його на запланований навчальний результат та мають бути досягнуті на кінець навчального року. Вчителі мають планувати поетапну їх реалізацію при виконанні окремих проєктів.

Результати проектної діяльності

imageРезультати проєктної діяльності необхідно орієнтувати на сучасні потреби та виклики суспільства, а саме: інформаційну компетентність, розвиток творчих здібностей, компетентності в галузі техніки та технологій, розвиток образного та просторового мислення, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.

Перелік напрямів та основних технологій проєктно-технологічної діяльності учнів

image

image


Структура програми

image

image

Якими мають бути об’єкти проєктно-технологічної діяльності?

image

Повинні бути цікавими для учня, модними, сучасними

Мають відкривати можливості для

самостійного висування і реалізації нових ідей

Сприяти отриманню нових знань і вмінь та розвивати ті, які вже учень має

Якими мають бути об’єкти проєктно-технологічної діяльності?

image

                                  Враховувати рівень                            Забезпечувати створення

матеріально-технічної бази Відповідати можливостям корисної і красивої речі, школи, безпеку праці, час, і нахилам учнів тобто одержаний результат який необхідний для праці має мати практичне виконання задуманого          застосування

проєкту

image

image

image

Дякуюзаувагу!

pdf
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Презентації
Додано
31 липня 2023
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку